Økedøgn, 7mnd gammel

ivfmamma

Elsker forumet
Maiblomstene 2016
Har barna fortsatt økedøgn selv når de får fast føde i tillegg? Har ei jente som de siste nettene spiser effektivt minst hver 1,5t på natta. Ikke så interesser i melk på dagtid, verken flaske eller pupp.

Hvordan hun spiser:
Jeg ammer ca hver 2-3 time på dagtid, men hun vil bare spise ca 2-3 min. Når hun skal sove bruker hun lenger tid på måltidet (hun roer seg med puppen så ammer ofte på dagtid-duppene.

Hun spiser 4 måltider med grøt/middag/frukt/grønt.
 
Ja det har de.
Drikker de lite på dagen tar de det gjerne igjen på natten.
 
De kan ha økeperioder så lenge det ammes :) og i perioder kan de være på nesten bare fullamming igjen selv om de spiser stort sett fast føde :p
 
De kan ha økeperioder så lenge det ammes :) og i perioder kan de være på nesten bare fullamming igjen selv om de spiser stort sett fast føde :p

Mulig hun holder produksjonene min oppe ved å ammes så ofte. Hennes måte og passe på at jeg har nok melk :)
 
Mulig hun holder produksjonene min oppe ved å ammes så ofte. Hennes måte og passe på at jeg har nok melk :)

Ja, ikke utenkelig :) Akkurat på det med amming og produksjon tror jeg babyene stort sett er smartere enn mammaene sine, hvis de bare får styre det selv ordner det seg stort sett :)
 
Ja, ikke utenkelig :) Akkurat på det med amming og produksjon tror jeg babyene stort sett er smartere enn mammaene sine, hvis de bare får styre det selv ordner det seg stort sett :)

Her er hun lillesjefen for å si det sånn. I kveld så måtte jeg flire, for hun har begynt å snu seg på magen i senga, så da jeg lå der med matstasjonen i en annen vinkel enn hun er vant med prøvde hun å krabbe bort (gjør ikke det på gulvet,men er enklere i senga så det ut som). Ålte seg til puppen og gapte høyt. Så ut som en hakkespetter der hun prøvde å få puppen i munn, og så fornøyd da hun fikk det til [emoji173]️
 
Back
Topp