Ånei!! Blør og litt murringer

Så trist, men så fint at spira satt så fort igjen :) Gratulerer <3
 
Glemte å skrive her inne igjen. Fant tilbake til tråden nå plutselig. Skulle teller over innlegg.

Jeg hadde en missed abortion. Så det ble inn til utskrapning. Måtte gå privat for å bli "hørt". Legene ville ta blodprøver, men jeg kunne ikke gå lenger å vente. Var noen tunge dager, men nå er jeg gravid igjen (2018 barn) og nervene er i høyspenn og gleder meg litt uansett hvordan det skal gå Berg og dalbane

Så leit at du mistet, men godt å høre at du ble gravid igjen så fort! Når er termin?
Jeg kjenner meg godt igjen, det er en veldig rar blanding av følelser når man blir gravid igjen etter å ha mistet. Det var først etter OUL at jeg virkelig begynte å tenke at det faktisk kommer en baby denne gangen. Krysser fingre og tær for et knirkefritt svangerskap for din del denne gangen, og en frisk og fin bebis over nyttår!
 
Så trist. Men gratulerer så mye med ny spire![emoji4] Jeg var gjennom det samme med min yngste. Hadde en sa, og rett etterpå satt han[emoji56]. Lykke til fremover[emoji169]
 
Glemte å skrive her inne igjen. Fant tilbake til tråden nå plutselig. Skulle teller over innlegg.

Jeg hadde en missed abortion. Så det ble inn til utskrapning. Måtte gå privat for å bli "hørt". Legene ville ta blodprøver, men jeg kunne ikke gå lenger å vente. Var noen tunge dager, men nå er jeg gravid igjen (2018 barn) og nervene er i høyspenn og gleder meg litt uansett hvordan det skal gå Berg og dalbane
Trist å lese at det endte med en missed abortion. Men glad for å lese at du fikk utskrapning med en gang. Jeg ble derimot sendt hjem to ganger med medisinsk abort og tilslutt innleggelse med utskrapning [emoji15]

Kjekt at spiren satt så fort og krysser fingrene for at det går fint denne gang [emoji4]
 
Back
Topp