Åh nei! Nå var det min tur. Spotting.

MammaMassør

Glad i forumet
[emoji31][emoji31] Nå var det min tur å finne lyse rosa utflod og litt blod på papiret når jeg var på do.
Snakket med legevakten som den hønemoren jeg er, og det er jo selvsagt ingenting de kan gjøre for meg akkurat nå.

Føler det er uendelig lenge å vente og se fram til mandag. [emoji22]

Jeg krysser fingre for at det ikke er SA. Og at det bare er skjøre slimhinner. Begynte å blø neseblod da jeg pussa nesen før i dag også. [emoji57]
Er det ikke det ene så er det det andre.
 
Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden [emoji173]
 
Å Nei! Jeg krysser alt jeg har for deg. Forstår godt at det blir en lang helg.
 
Huff [emoji17] Kommer litt mer blod her også... Det kommer ikke ut men ligger bare på innsiden når jeg tørker [emoji849] Krysser fingrene for oss alle sammen [emoji173]️
 
:Heartpink til alle sammen. Skjedde meg og, og da sa legen min at det sikkert var 1: skjøre slimhinner eller 2: at morkaka festet forbindelser hvis det ikke skjedde noe mer.
 
Huff [emoji17] Kommer litt mer blod her også... Det kommer ikke ut men ligger bare på innsiden når jeg tørker [emoji849] Krysser fingrene for oss alle sammen [emoji173]️

Ja. Krysser fingre. Var på do nettopp og da var der ingenting. Så jeg håper så veldig at det ikke er noe galt.
Vet det ikke hjelper å ta det helt rolig, men akkurat nå har jeg ikke særlig lyst å legge ut på lang skitur med mann og datter i morgen. Selv om det er meldt strålende sol og god gli i løypene.
 
Slimhinnene er veldig følsomme jeg spottet gjennom hele svangerskapet sist for hadde en polypp som hele tiden sprakk opp.
Håper det bare var en uskyldig blødning [emoji173]️
 
Takk for at du deler Fiskebollo. Det gir litt håp til oss andre med angst. [emoji847][emoji847]

Bare hyggelig. Men skjønner veldig godt at du er bekymret [emoji173]️ jeg var et nervevrak til jeg fikk sjekket det ut på sykehuset. er mye mer normalt å spotte en vi hører om. Heldigvis er de fleste små blødninger uskyldige. Håper du får en fin dag i morgen [emoji847]
 
Ånei! Ikke du også:( Krysser alt for ufarlig blødning og at alt er bra med lille!!
 
Jeg kan ikke svare og garantere deg at det ikke er starten av en SA.
Jeg har vært gravid 4 ganger før.
Jeg har tidligere blødd i trusa, når jeg har vært på do og hatt mye brun utflod. Jeg fikk egentlig ikke svar på hva det kunne skyldes, men skjøre slimhinner blant annet. Jeg kunne spesielt få brun utflod om jeg skulle gjøre nr 2 på do. Kanskje fordi man da «tar i litt» om man er hard i magen.

Denne gangen opplever jeg også litt brunt når jeg er på do iblant, men det er utrolig mange som opplever dette uten at det ender i SA også. Så jeg prøver tenke at det ikke må være noe farlig.
 
Krysser fingre for at det er helt uskyldig :Heartred
 
Back
Topp