Å nei!!!

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg er 13+5 og i dag på jobb kjente jeg at noe var galt. Jeg blør og det føltes også ut som vann som begynte å renne. Er kjemperedd nå for at dette ikke går veien, har ikke vondt men det murrer. Vet noen om det går ann å få en sjekk på sykehus i helgen?
 
Huff så skummelt! Jeg ville ringt til legevakt eller noe. Ikke greit å gå hele helgen med noe sånt, så de vil nok ta deg inn. Håper du finner ut hva som skjer og lykke til !
 
Ring legevakten og hør med dem.

Jeg fikk komme inn da jeg begynte å blø i uke 11 i min første graviditet, men her gjorde de ikke stort annet enn å ta hcg-prøve og det ble heller ikke gjort på det sykehuset så måtte kjøre 45 min for den. De ville heller ikke ta meg inn før jeg fikk smerter.

Men det er jo stor forskjell på hva de har av utstyr på sykehusene rundt om og kapasiteten, så ville absolutt ringt dem.
Krysser fingrene for at det ikke er noe galt ♡
 
Huff stakkar deg. Håper det er helt ufarlig.
Men ring legevakten og få en sjekk, blir en utrolig lang helg og bare gå å lure.
 
Ring føden eller legevakten! Krysser fingrene for deg <3
 
Hei dere fine damer! Jeg fikk hiksta meg en tlf til sykehuset. Fikk en time i morra kl 10, og om jeg skulle få smerter kunne jeg komme på akutten, herlig dame jeg fikk snakka med heldigvis som hørte jeg var passe bekymra. Gikk hjem fra jobb da, så nå sitter jeg her og skjemmer meg selv bort litt. Ble overraska over min egen reaksjon, fra fattet og rolig til hiksting og masse tårer, og fikk sneket meg ut fra jobben med skikkelig rødt gauleansikt. Blør heldigvis ikke så mye mer nå, men er jo veldig bekymra. For å gi litt detaljer så var første tanken at vannet gikk, det lille som må finnes der inne til nå. :/ ...og jeg som delte nyheten til rungende jubel på møterommet igår. Jaja, spennende døgn i vente!
 
Krysser fingrene for deg!! Håper alt er bra og at du får en ordentlig sjekk i morgen <3
 
Huff :( krysser fingrer og tær. Ikke løft tungt og ligg mest mulig for å ikke provosere noe. Det fikk jeg beskjed om sist ved blødning.
 
Å neeeei!! Men ikke mist håpet enda, noen blør litt og det går bra. Krysser alt jeg har for deg, og jeg håper og tror at dette må gå bra! Vi må få høre hvordan det går med deg ❤️ Stor klem
 
Krysser fingrene for at alt står bra til med prikk i morgen :)
Stor klem til deg
 
Masse lykke til imorgen!! Går nok så fint så..
 
Sniker fra oktober og vil bare fortelle at jeg begynte å styrtblø i uke 13, og det vedvarte i 4 uker med store blødninger, etterfulgt av 2 uker med mindre blødninger. Fikk undersøkt dette slik som det du skal få og hos meg ble det konstatert et hematom (en blødning) inne i livmoren. Vet ikke hva det kommer av men det har vist seg på alle kontrollene jeg har fått i etterkant av dette at lille i magen har det fint. Er nå halvveis og det har akk vært 3 dager uten noe spor etter blod noen steder :)

Det kan fort gå bra selv om en blør, men skjønner veldig godt av egen erfaring at du er redd og frykter det værste. En forbinder ikke blødninger i en graviditet med noe positivt :(
Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til <3 fikk alltid forklart at så lenge det ikke kommer store klumper og ikke gjør vondt så er det fortsatt håp :) *tvi tvi*
 
Takker for fine svar og oppmuntringer. Tror ting har stoppet litt opp og ingen smerter, men greier nok ikke ha det store håpet før timen i morra. :) Godt å ha dere da jeg ikke orker å informere for.mange kjente om dette nå.
 
Back
Topp