Å miste hår etter fødsel

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Seriøst, håret mitt er bare halve tykkelsen av hva det var! Nå var det heldigvis ikke tynt fra før men hjelpes. Hvor lenge varer dette?
 
Aner ikke, men jeg har røytet hvertfall to mnd. Samboer blir gal, vi finner hår overalt :hilarious: jeg har ganske langt hår også, så må ut hver dag og børste det :p
 
Huff, sånn er det her også. Kan ikke ha håret løst lengre, for da har jeg røytet ned hele huset og babyen... Håper det gir seg snart! Jeg tror jeg leste et sted at det kan vare en god stund.....
 
Aner ikke, men jeg har røytet hvertfall to mnd. Samboer blir gal, vi finner hår overalt :hilarious: jeg har ganske langt hår også, så må ut hver dag og børste det :p

Ja, altså, når jeg støvsuger så blir selve sugestykket tett :hilarious: Sluket i dusjen er fullt av hår etter hårvask og når jeg grer håret er børsten full.

Hvordan var det forrige gang?
 
Det er hormonene betinget, og sammen med normal røyting kan det bli litt dobbelt opp. :hungover: gruer meg til jeg slutter å amme og mister håret.
 
Ja, altså, når jeg støvsuger så blir selve sugestykket tett :hilarious: Sluket i dusjen er fullt av hår etter hårvask og når jeg grer håret er børsten full.

Hvordan var det forrige gang?
Husker ikke helt, men varte noen mnd hvertfall :dead:
 
Har vel snart mindre hår igjen enn M jeg.... Er hår på samboer sin deo til og med. Han mener jeg kan ha det for meg selv:smug:
 
Man mister lite hår når man går gravid, så når man ammer/ etter graviditeten mister man det og litt ekstra :yuck:
 
Sniker.

6-12 måneder etter fødsel vil håret være så tykt som det var før svangerskapet. Da vil også røytingen ha gått tilbake til normal mengde.
 
Er slik her også.... Mister seriøst mye hår.... :/
 
Back
Topp