Å føle seg gravid...

Mator

Forumet er livet
Assistert-jentene
Novembergull 2017
Novemberlykke 2020
Jeg leser at det er så mange som føler seg gravide nesten allerede før positiv test. Jeg er nå 6+2 og har enda ikke hatt den følelsen. Jeg vet jeg er gravid pga symptomer og positive tester og blodprøver, men føler meg ikke gravid, om dere skjønner? Er det noen andre som har følt det sånn?
Godt mulig jeg har hatt for mange tanker og forventninger om den dagen jeg skulle bli gravid, at jeg ville kjenne det i magen konstant og få kvalme og alt det der, men det er litt frustrerende!
 
Jeg fikk nettopp veldig positiv test på mandag. :D føler meg ikke så veldig gravid nei selv om jeg vet jeg er det ! :eek: Tisser på stikksene hele tiden for å se at jeg er gravid, for føler det ikke så sterkt som jeg trodde det skulle bli :wideyed:

Har jo maaaange symptomer på det da :) mens murringer minner meg på det hele tiden:D
 
Kan jeg spørre deg forresten når unnfangelsen skjedde, hva symptomer du har nå i uke 6 :)?

Har på følelsen jeg ble gravid i februar nemmelig Melgårdsbakken kun opp 2-3 på digital :eek: å det kan ikke stemme for det var da jeg skulle hatt mens som ikke dukket opp:wideyed:

Har endret lukt,smak, hodeverk, uggen, veldig svimmel, mens murringer og stikk + veeedig hormonell :p
 
Kan jeg spørre deg forresten når unnfangelsen skjedde, hva symptomer du har nå i uke 6 :)?

Har på følelsen jeg ble gravid i februar nemmelig Melgårdsbakken kun opp 2-3 på digital :eek: å det kan ikke stemme for det var da jeg skulle hatt mens som ikke dukket opp:wideyed:

Har endret lukt,smak, hodeverk, uggen, veldig svimmel, mens murringer og stikk + veeedig hormonell :p
Jeg har hatt IVF forsøk, så her er jeg ganske sikker på at 21.02 var min dag for befruktning. Jeg fikk 1-2 på digital 14 dager etter befruktning, 2-3 når det var gått 3 uker siden befruktning, og 3+ nå om tirsdag, 4 uker etter befruktning.

Har ingen spesielle symptomer. Har ømme pupper, er oppblåst og er trøtt. Stort mer er det ikke. Og de puppene er ømme og ikke ømme annenhver dag. Har begynt å bli litt uggen om jeg spiser for fort og for mye, gjerne også i det jeg begynner å bli sulten blir jeg uggen.
 
Thihi:p første svangerskap følte jeg meg ikke gravid før i uke 20 for da kjente jeg første sparket.

Mens andre graviditet ( nåværende) var jeg morgenkvalmen fra uke 2+3 til uke 15*5 ....mellom da og 19+4 har jeg ikke følt meg gravid selv om jeg kjenner sparkene.

Men har begynt å føle meg veldig gravid da jeg fikk ultralyd bildene på fanget * ler*
 
Thihi:p første svangerskap følte jeg meg ikke gravid før i uke 20 for da kjente jeg første sparket.

Mens andre graviditet ( nåværende) var jeg morgenkvalmen fra uke 2+3 til uke 15*5 ....mellom da og 19+4 har jeg ikke følt meg gravid selv om jeg kjenner sparkene.

Men har begynt å føle meg veldig gravid da jeg fikk ultralyd bildene på fanget * ler*
Håper at ultralyd skal være vendepunktet for meg også. Det å se hjerteaktivitet og evt høre blir nok avgjørende for å få følelsen. Er nok kanskje fordi jeg distanserer meg litt til det også, siden jeg er veldig redd for å oppleve MA eller SA..
 
Håper at ultralyd skal være vendepunktet for meg også. Det å se hjerteaktivitet og evt høre blir nok avgjørende for å få følelsen. Er nok kanskje fordi jeg distanserer meg litt til det også, siden jeg er veldig redd for å oppleve MA eller SA..
Når har du kontroll? Hvordan går det?
 
Når har du kontroll? Hvordan går det?
Hadde kontroll om mandag og en ny på onsdag, som følge av kraftige magesmerter og kvalme. Alt så veldig bra ut, sett bort fra overstimuleringen. Har ny kontroll om en uke for å sjekke utvikling både på foster og overstimulering, håper det fortsatt ser bra ut. Symptomene har i hvert fall begynt å melde seg, så det er positivt :)
 
Back
Topp