Å få baby etter å ha mistet ❤️

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Veivalsa, 19 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Tusen takk :)

2. Toto Glad i forumet Marsboerne 20 18

Vi mistet vår første i uke 34. 5mnd etter ble jeg gravid igjen og nå er lillebror blitt 3mnd

• Hjertelig Hjertelig x 3
  3. Jarlsberg Forelsket i forumet

Først fikk vi en gutt i 2014, herligste mennesket på jord! <3 I 2015 kom lillebror for tidlig 18+6, i 2016 mista vi 12+5 og i 2017 kom lillesøster som ligger ved siden av meg nå <3 Mista en gutt i år også, 19+6, men nå blir det ikke flere forsøk selv om det sikkert hadde gått bra neste gang igjen.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Så flott post Jeg mistet min datter i uke 20 sommeren 2016. Nesten et år etter, kom nydelige og vår elskede lillebror til verden. Han er nå 9 måneder, og vi er takknemlig hver eneste dag for at vi får være hans foreldre Jeg tror vi som har mistet kanskje tenker mer på dette med takknemlighet når det til slutt går bra - for vi vet at det ikke er en selvfølge. Vi tenker at skatten vi mistet sendte lillebror til oss - den vakreste og skjønneste sjel for oss - når hun selv ikke kunne være lengre hos oss.

Gode tanker til dere som har mistet og enda venter på å tørre å bli gravid igjen, ønsker å bli gravid igjen eller er gravid med mange bekymringer om det kommer til å gå bra

Del denne siden