Å bruke andre flagg enn Norge sitt på 17.mai.....

Det er det samme hvert år. Alle vet at noen er for og noen imot. Og når det kommer til slike debatter, har folk sterke meninger og min mening er at det bare blir unødvendig krangling.
 
Ehm, nei det var det dessverre ikke. Ikke tenkt på at man må starte over 15 nye tråder i mai?
Jeg er uansett laaangt forbi det....

Men det var en jodel jeg leste, og ville dele. Du trenger ikke kommentere for å sanke innlegg om det var det du var ute etter kanskje? ;)
Jeg er mer interessert i å bable enn i sanke innlegg :p
 
Er dagen Norge ble ett eget land så burde kun bruke det norske flagg. Er vel ikke noen andre land som ble frie 17 mai? Grunnloven i Norge kom 17 mai 1814 på Eidsvoll bygningen. Så er en dag man feirer med det norske flagget fordi grunnloven ble laget for 204 år siden. Forøvrig kommer også rosaruss tradisjonen fra Eidsvoll. Men i bunn og grunn samme for meg. Leste en overskrift om dette på vg men gadd ikke å lese artikkelen.
 
Nei det gir jeg faen i rett og slett.
Jeg syns det er kvalmt hvor mye hat og faenskap innvandrere i Norge opplever.
Gjør de ikke ditten er de ikke integrerte, gjør de datten er de respektløse.
Ola nordmann er ikke så flott som H*n skal ha det til, og jeg er til tider fryktelig flau over å være norsk.
 
Ser ikke hvorfor nordmenn med bakgrunn i andre land skal poengtere at de er stolt av et annet land, når vi skal feire ar Norge fikk egen grunnlov. Henger ikke på greip. Så ja jeg synes det blir litt som å gratulere Kenneth med dagen på kristian sin bursdag ja.
 
Enig
 
Back
Topp