Åååå fy faen!! hjelp please..

Hyssamaia!

Gift med forumet
sorry altså.. men det KLØØØØØØR SÅ JÆÆÆÆVELIG i musa[&:][X(][&o][:o][8D]
Noen som vet hva som funker? jeg må kjøpe noe på apoteket NÅ før jeg slenger meg i veggen her[8D]
Noe annet enn canesten krem..

TAKK![:D]
 
ORIGINAL: Labambie

Om det er en kjønnssykdom må jo legen skrive ut noe for deg.. Hvis ikke er det jo canesten piller og krem som gjelder, ikke mye annet å gjøre! Håper det går over! [:D]


det er nok ikke en kjønnssykdom[:D] er nok sopp[&:] men de pillene heter canesten de å?
 
ORIGINAL: Arianne||SmartASS

ORIGINAL: Lille Lilla mumi

Er det sopp så kan du prøve med yoghurt naturell for å rette opp PH verdien der nede



Og yoghurten skal SPISES.. ikke stappes..[:-]

Hvorfor ikke canesten, forresten?


Jeg orker ikke smøre på den kremen[8D] kjekkere med stikkpiller eller noe man bare dytter opp i kusa
 
tips, bruk BARE bomullstruser, og IKKE bruk tøymykner i trusevasken![:D] parfyme er ikke bra for musa! og lurt å koke de
 
Canasten vagitorier! Lykke til [:D]
 
Ang ypghurten så har den visstnok god effekt om den brukes utvortes også. Altså ikek bare spises, men smøres på og så har du på deg bind/truseinlegg natta over.  Tror det skal gjøres i et par dager.
Veit ikke om det funker, men det kan jaffal ikke gjøre noen skade helelr så.
 
Canesten stikkpiller funker! Og IKKE bruke stringtruser. Er helt jævlig det der!!![:'(] God bedring, om man kan si det i denne sammenheng![8D]
 
Hjelper ikke Canesten, kan du prøve Diflucan, det får du på resept... Det skal nok hjelpe [:)]
 
ORIGINAL: Tessa

Ang ypghurten så har den visstnok god effekt om den brukes utvortes også. Altså ikek bare spises, men smøres på og så har du på deg bind/truseinlegg natta over.  Tror det skal gjøres i et par dager.
Veit ikke om det funker, men det kan jaffal ikke gjøre noen skade helelr så.


Det funker[;)][;)]
 
Haha, dette er fjerde gangen jeg skriver dette her inne og vet ikke om noen tror meg.....men det funker jævlig bra. Canesten funka ikke på meg! [:D]

Var hos legen for noen år tilbake da jeg var veldig plaget av sopp. Han er og utdannet homeopat. Anbefalte meg å kjøpe en pakke Atamon (konserveringsmiddel for syltetøy), og ei litt stor sprøyte. Blandet ut ca 1 ss Atamon i 1/2 l lunkent vann. Skyller opp i dulsa et par ganger, og skyller så med rent vann til slutt. Gjenta to ganger om dagen i et par dager. [:)] Grunnen til at dette virker er at konserveringsmiddel er soppdrepende. Tok hvertfall på soppen jeg hadde, og ikke hatt det siden. 6-7 år siden.

Atamon kjøpes i vanlig butikk og koster vel ca 10 kr, slik sprøyte på apoteket. [;)]
 
er det ikke en sånn reklame som går for noe reseptfrie greier som ikke er canesten?
 
ORIGINAL: Tessa

Ang ypghurten så har den visstnok god effekt om den brukes utvortes også. Altså ikek bare spises, men smøres på og så har du på deg bind/truseinlegg natta over.  Tror det skal gjøres i et par dager.
Veit ikke om det funker, men det kan jaffal ikke gjøre noen skade helelr så.

Ja du kan klæsje oppi en posjon youghurt naturell, det pleier hjelpe. Jeg har ikke prøvet det men et familiemedlem har gjort det flere ganger og det har funket! Sikkert litt klissete hahaha
 
ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: Arianne||SmartASS

ORIGINAL: Lille Lilla mumi

Er det sopp så kan du prøve med yoghurt naturell for å rette opp PH verdien der nede



Og yoghurten skal SPISES.. ikke stappes..[:-]

Hvorfor ikke canesten, forresten?


Jeg orker ikke smøre på den kremen[8D] kjekkere med stikkpiller eller noe man bare dytter opp i kusa


bruker du canesten sine piller, så må du supplere med kremen og altså.
 
mens du venter på at stikkpillen skal hjelpe deg, kan du kjøpe svak bedøvelseskrem på apoteket og smøre på utsiden... da får du ihverfal sove...
 
ORIGINAL: Arianne||SmartASS

ORIGINAL: Lille Lilla mumi

Er det sopp så kan du prøve med yoghurt naturell for å rette opp PH verdien der nede



Og yoghurten skal SPISES.. ikke stappes..[:-]

Hvorfor ikke canesten, forresten?


*fnis*, når jeg leste det første gangen, tolket jeg det som å stappe det oppi, og tenkte ikke mer over det før jeg leste videre.. [:D] Tror jeg er litt trøtt.. [8D]
 
å ja hva heter den der fra apoteket som de snakker om ?????  hmmmmmm - på reklamen
 
Back
Topp