En, to eller flere?

Vi har tvillinger i familien, så det er en mulighet for det. Mannen mener det blir to, så da er det bare å vente til UL og se hva det blir [emoji1] Glad blir vi uansett utfall[emoji173]️
 
Er det noen som har fått bekrefte at de skal ha tvillinger? I så fall, hvilke symptom hadde dere? Var de noe annerledes enn andre graviditeter for de som har hatt flere?
 
Er spent på hvem det blir her inne som får tvillinger, noen må det jo være :) Men jeg tror ikke det blir meg.
 
Er spent på hvem det blir her inne som får tvillinger, noen må det jo være :) Men jeg tror ikke det blir meg.
Ja :) jeg vet ikke statistikken på tvillinger, men en eller annen kommer vel til å få seg en overraskelse :hilarious:
Tviler på at det blir meg også - og det kjenner jeg at er helt greit
 
Ja :) jeg vet ikke statistikken på tvillinger, men en eller annen kommer vel til å få seg en overraskelse :hilarious:
Tviler på at det blir meg også - og det kjenner jeg at er helt greit
Jeg hopper også gladelig over. Ikke at jeg ikke eeeelsker alt som har med tvillinger å gjøre, jeg er bare litt usikker på hvor lurt det er å være to i magen min.
 
Jeg hopper også gladelig over. Ikke at jeg ikke eeeelsker alt som har med tvillinger å gjøre, jeg er bare litt usikker på hvor lurt det er å være to i magen min.
Jeg forstår ikke helt hvordan man får logistikken til med to på en gang :p Jeg syntes det var vanskelig nok med en!
Men for all del, er det to i magen får man omstille hodet, kjøpe større bil og pusse opp i kjelleren ;)
 
Jeg forstår ikke helt hvordan man får logistikken til med to på en gang :p Jeg syntes det var vanskelig nok med en!
Men for all del, er det to i magen får man omstille hodet, kjøpe større bil og pusse opp i kjelleren ;)
Hehe, satser på at hormonene ordner opp og stiller om hjernen hos de som får overraskelsen! Men ja, man blir nok tusen ganger flinkere til å organisere hverdagen enn de som får en om gangen.
 
Har tvillinger fra før :Heartblue:Heartblue
Fantastisk på veldig mange måter! Føler meg veldig heldig som har fått oppleve det.

Når det er sagt er jeg LIVREDD for at det er to nå også. Har veldig lyst til å oppleve alle disse tingene på en litt mer normal måte denne gangen. Føle at jeg har armer nok liksom... det virker fint :Heartred
 
Har tenkt tanken da jeg er i uke 6 og magen alt synes :eek: Men er for all del barn to så mulig magen er annerledes da. Håper ikke på to, for da må vi bygge på huset :p
 
Jeg har kraftig tvillingangst, mine storebrødre var toeggede tvillinger. Det er arvelig og nå er jeg blitt uplanlagt gravid på et høyst upassende tidspunkt... mangler jo bare at det blir tvillinger
 
Back
Topp