Har noen avslørt deg?

M

Moderator Kristin

Guest
Man prøver jo gjerne å late som ingenting, og holde graviditeten hemmelig.
Men har noen avslørt deg?
 
Jepp. En hel gjeng :D
Kvalm så ikke så lett å skjule og hadde folk på lunsj/middag. Alle damene skjønte det men ingen ville spørre der pga det var så mange folk. Så når vi kom på 2 mans hånd spurte de fleste så da offentliggjorde vi det :)
 
Flere som har skjønt det her også! De som har møtt meg pga dårlig form og begynnende synlig mage. Kollegaer og andre på senteret jeg jobber sender også meldinger og spør, er sykemeldt og har vært det en stund [emoji4]
 
Jepp, min datter på 5 år spurte rett ut om jeg hadde baby i magen, så da klarte ikke jeg og lyge akkurat :p
 
Da jeg var på fest og ikke tok imot noe alkohol, var det flere som kom med antydninger til graviditet. Men da var det alt for tidlig, så jeg bare lo det bort.
 
Nå er vi over 12+0 så det er ikke noen hemmelighet lenger, og en del på jobben har fått vite det denne uken. Skulle gjerne ha ventet, men det synes så godt at de sikkert har trodd at jeg var halvveis. De blikkene en del av kollegene har sendt magen de siste ukene har sagt ganske mye egentlig..
 
Har vært lett å skjule det i og med at vi har hatt sommerferie. Eg har holdt meg hjemme og kastet opp - men tror nok mange forstår det på jobben siden eg er sykemeldt rett etter ferien. Følte svigerinnen min hintet noe her om dagen når hun sendte bilde av en vugge og andre baby ting - OL eg trodde eg hadde brukt for det i fremtiden. Ellers skulle hun selge det
 
Ja er vanskelig å skjule magen. Tror jeg er lengre på vei enn jeg egentlig er. Jeg er 8+4. Håper jeg får vite hvor langt jeg er på vei på konsultasjon på fredag. Jeg skal ta planlagt abort.
 
Dattera mi glaner veldig på magen , hun er utspekulert og klemmer litt på den bare for å se hva jeg sier haha.. hun er blitt 9.

Ellers føler jeg alle glaner , men man er jo på det stadiet hvor man ikke bør spørre i frykt for å drite på draget haha....har isolert meg veldig pgr formen....sliter meg bare gjennom arbeidsdagen ....
 
Var i bryllup og vi satt fortsatt ute i 2-tiden. Jeg frøs som bare det og da sa en av de eldre tantene til bruden at enten hadde jeg vært svett tidligere den dagen eller så var jeg gravid:D Heldigvis var alle i så god form at ingen merket at jeg og noen nære venninner som vet det begynte å le!:woot:
 
Det er imponerende!
Jeg har vært dårlig (sånn ordentlig dårlig, ikke gravid-dårlig) og i tillegg har jeg diabetes, så ho har bare trodd det har vært det :hilarious: Men jeg har jo innkallelsespapirer hengende fremme på kjøleskapet her og i senga vår ligger bbhugme, samt at vi har hatt liggende fremme en smart sekk/stellebag vi nettopp har kjøpt, så hadde ho vært litt oppmerksom, hadde ho kanskje skjønt tegninga :joyful: Har brukt det at hele familien har vært dårlig, som unnskyldning for at jeg ikke kan komme og drikke vin med venner og søsteren min oxo :hilarious: Veldig moro å klare å holde det så hemmelig :happy:
 
Jeg har vært dårlig (sånn ordentlig dårlig, ikke gravid-dårlig) og i tillegg har jeg diabetes, så ho har bare trodd det har vært det :hilarious: Men jeg har jo innkallelsespapirer hengende fremme på kjøleskapet her og i senga vår ligger bbhugme, samt at vi har hatt liggende fremme en smart sekk/stellebag vi nettopp har kjøpt, så hadde ho vært litt oppmerksom, hadde ho kanskje skjønt tegninga :joyful: Har brukt det at hele familien har vært dårlig, som unnskyldning for at jeg ikke kan komme og drikke vin med venner og søsteren min oxo :hilarious: Veldig moro å klare å holde det så hemmelig :happy:
Hahah! Herlig åsså! Du får se hvor lang tid det tar. Hold oss oppdatert :)
 
Back
Topp