En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

Koselig med både UL og litt babyshopping :)
 
Hei:) hvordan går det? Er formen bra? :D

Hei[emoji7]

Her går det bra vettu! Jubler for lave temperaturer og høstvær[emoji23][emoji23] Er 30+0 idag[emoji173]️ veldig godt å endelig være på 30-tallet og begynne på de siste 10 ukene[emoji7][emoji7]

Går det bra med deg og rugingen?[emoji173]️
 
Hei[emoji7]

Her går det bra vettu! Jubler for lave temperaturer og høstvær[emoji23][emoji23] Er 30+0 idag[emoji173]️ veldig godt å endelig være på 30-tallet og begynne på de siste 10 ukene[emoji7][emoji7]

Går det bra med deg og rugingen?[emoji173]️

Så bra! Gratulerer med 30 tallet! :D nå er det ikke lenge igjen:D håper tiden fremover går fort for deg:happy: snart er han her:Heartblue veldig godt med høst, gruer meg til vinter men må vel gjennom den også:dead:
Rugingen går fint!:hilarious: bare håper jeg må ruge i 9mnd nå:smiley-angelic001
 
Så bra! Gratulerer med 30 tallet! :D nå er det ikke lenge igjen:D håper tiden fremover går fort for deg:happy: snart er han her:Heartblue veldig godt med høst, gruer meg til vinter men må vel gjennom den også:dead:
Rugingen går fint!:hilarious: bare håper jeg må ruge i 9mnd nå:smiley-angelic001

Takk for det[emoji7][emoji7] håper også tiden går fort fremover, men mest sannsynlig så bremser den nok litt nå[emoji12][emoji12] gruer meg litt til vinteren jeg også! Håper det ikke blir like mye snø og like kaldt som ifjor! Da blir det mye innetid på meg og bebis[emoji51][emoji51][emoji51]

Nå skal du ruge helt til mai[emoji173]️[emoji173]️
 
Wææ!! 30-tallet jo!! Gratulerer :D
 
Gratulerer med 30 uker
 
Foreldrepenger innvilget! Så godt med alt som er i boks!!

Må si jeg imponert over NAV Hedmark altså! Jeg sendte inn søknaden om foreldrepenger på ettermiddagen forrige tirsdag! Dagen etter ga jeg jobben beskjed om at jeg hadde søkt og at de måtte sende inn inntektsopplysninger på meg! Idag fikk jeg beskjed om at søknaden var innvilget! Så litt over en uke tok det!! Hadde jeg ikke trodd[emoji85][emoji85]
 
Takk for det[emoji7][emoji7] håper også tiden går fort fremover, men mest sannsynlig så bremser den nok litt nå[emoji12][emoji12] gruer meg litt til vinteren jeg også! Håper det ikke blir like mye snø og like kaldt som ifjor! Da blir det mye innetid på meg og bebis[emoji51][emoji51][emoji51]

Nå skal du ruge helt til mai[emoji173]️[emoji173]️

Det håper ikke jeg heller! Brrr..den snøen kan holde seg borte lengere! :D Men du får Baby på den koseligste tiden da, godt med masse innekos:Heartblue
 
Det håper ikke jeg heller! Brrr..den snøen kan holde seg borte lengere! :D Men du får Baby på den koseligste tiden da, godt med masse innekos:Heartblue

Det er sant[emoji173]️
 
Hurra for 30-tallet :D Herlighet så fort ukene går nå!
 
Tur til fjells[emoji23][emoji23]

Idag er vi en tur i fjellet! Familien til mannen har ei bu oppi her som de har bygd på soverom nå i vår/sommer! Idag har jeg blitt fraktet opp på en 6 hjuling for å støvsuge og vaske litt mens vi fortsatt har kompressor her oppe! Godt med litt frisk luft selvom det regner!

Men, jeg føler meg som en hval!! Eneste jakka som passet var jaktjakka til mannen[emoji23][emoji23]

IMG_0143.JPG

Kari Traa overdel passer fortsatt da! Og så anbefaler jeg gravid turbuksene fra stormberg! Veldig gode[emoji1303][emoji1303]

Vis vedlegget 271278
 
Ble låst over gitt!!

IMG_0144.JPG
 
Veldig fort[emoji7] og måtte det bare fortsette[emoji7] bra med deg?[emoji8]
Alt bra her vettu :) Skulle bare ønske bekkenet kunne være med på alt jeg har lyst å gjøre :hilarious:
 
Fine magen [emoji7][emoji7]
 
Alt bra her vettu :) Skulle bare ønske bekkenet kunne være med på alt jeg har lyst å gjøre :hilarious:

Ser den[emoji85] har heldigvis ikke noe særlig med bekkenplager! Er litt stiv og støl i korsryggen eneste! Og spesielt når jeg har bøyd meg mye eller vært aktiv ila en dag! Eks nå, etter en dag med vasking! Klarer nesten ikke bevege meg i sofaen[emoji85][emoji85]
 
Back
Topp