Vår lille engel Noah

Augustbaby2018

Betatt av forumet
Himmelbarn
I natt ble vår lille engel Noah født i all stillhet. Døde i mors mage på søndag, jeg ble satt i gang på mandag og i natt kom han endelig ut. Verdens fineste lillebror, perfekt liten gutt. Bare en uke før termin. Håper vi får svar en gang i framtiden hvorfor dette skjedde, han var jo så aktiv bare noen timer før det skjedde. Vi er helt knust i sorgen, ingen skal oppleve noe slikt i sitt liv. Men han skal få verdens fineste gravplass og en nydelig minnestund. Ta godt vare på hverandre, ikke ta ting for gitt. Det viktigste er å ha et friskt barn, all stress om amming, lite søvn og slikt betyr ingenting. Sammen er vi sterke![emoji173]️ Fantastisk augustgruppe og damer her inne. Nyt deres dyrebare små [emoji8][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Å herlighet :( ❤️❤️❤️ fy søren så urettferdig!! Kobdolerer så mye. Ord blir fattige....
Sender en stor klem og ønsker dere lykke til videre i denne grusomme tia.
Ta godt vare på hverandre ❤️
 
Så ufattelig trist. Virkelig helt ferdig og klar. Sånt skal bare ikke skje så sent i svangerskapet. Ta vare på hverandre i sorgen. :Heartblue
 
Så utrolig vondt å lese, ord blir fattige :Heartred
Sender dere mange gode tanker og klemmer, ta vare på hverandre i denne tøffe tiden :Heartred
 
Ord blir fattige. Så urettferdig og forferdelig trist. Ta vare på hverandre :Heartred:Heartred:Heartred
 
Vet jeg ikke hva jeg skal si, så uendelig urettferdig og trist! Kondolerer så mye, tårene renner for dere.

Stor klem til deg og dine, ta vare på hverandre nå [emoji173]️
 
Neimen i all verden... Så forferdelig triste nyheter! [emoji33][emoji26] Også så plutselig og så seint i svangerskapet. Sånt skulle ikke vært lov! Alle hverdagsproblemer og bekymringer blekner. Ta godt vare på hverandre i denne tiden og skap gode minner om lillebror. Tårene triller for dere... Sender deg en stor klem. [emoji170]
 
Ord blir virkelig fattige, det skulle ikke vært mulig at det skjer :Heartblue Kondolerer så mye, ta godt vare på hverandre :Heartred:Heartred
 
Dette er sånt hvor man bare ikke vet hva man skal si, og uansett hva man sier så er det liksom ikke dekkende nok. Jeg tenker på dere i sorgen og håper dere finner både støtte og styrke i hverandre og barnet dere allerede har i tiden fremover. Aller hjerteligst en klem.
 
Kondolerer så mye. Ord blir fattige.
❤️
 
Så grusomt :( Ingen mamma skal oppleve noe sånt. Håper dere får vite årsak og kommer dere gjennom begravelsen av lillebror på best mulig måte. Man mister helt ord av sånne ting.

Mange gode klemmer ❤️
 
Kondolerer. [emoji173] Så ufattelig trist og urettferdig! Ta vare på hverandre. [emoji173]
 
Noko så ufattelig meiningslaust :sad015 Kan nesten ikkje forstå kor forferdelig det må vere for dåke no. Slikt skal jo berre ikkje skje..! All medkjensle og styrke :Heartred
 
Å nei, så grusomt, så urettferdig :(
Ord blir, som de over meg allerede har sagt, fattige i en slik situasjon. Ta vare på hverandre i sorgen. Håper dere har mange gode folk rundt dere nå :Heartblue
 
Så utrolig trist og meningsløst.. Føler så med dere, nå ble jeg virkelig lei meg på deres vegne.. sånn skal jo ikke skje. Håper dere får svar på hva som har skjedd. Også at han levde bare timer før. Kondolerer så masse til dere. Du har helt rett, hverdagsproblemer blir helt uvesentlige i sammenligning til dette.. sender deg en god klem! Og jeg håper dere har mye god støtte rundt dere i denne tungen tiden... ord blir fattige.. :Heartred hvil i fred lille skatt.
 
Kondolerer

Ta vare på hverandre og bruk tiden. Lykke til med alt som ligger foran dere
 
Back
Topp