Durias babydrøm

Huff, høres ikke noe godt ut :( Håper det roer seg!!

Takk [emoji173]️
Det har heldig vis roet seg betraktelig i dag. Nå har det gått over til en slags «iling» i hele underlivet. 2DPO i dag - det blir en lang ventetid frem mot IKM. Jeg tror det er bra at ferien er over i morgen, så jeg får til å tenke på andre ting enn denne babylagingen.

Jeg synes for øvrig det er antydning til EL-slim ennå, og lysten er fortsatt der. Det er jo litt rart [emoji23]
 
Takk [emoji173]️
Det har heldig vis roet seg betraktelig i dag. Nå har det gått over til en slags «iling» i hele underlivet. 2DPO i dag - det blir en lang ventetid frem mot IKM. Jeg tror det er bra at ferien er over i morgen, så jeg får til å tenke på andre ting enn denne babylagingen.

Jeg synes for øvrig det er antydning til EL-slim ennå, og lysten er fortsatt der. Det er jo litt rart [emoji23]

spennende! gleder meg til å se testene dine<3
 
IMG_2246.jpg


Tempingen stemmer med tester og registreringer for øvrig. Selv om jeg startet å tempe midt i EL ser man iaf en økning nå, som jo stemmer med at jeg er over i DPO-land.
 
Spennende med temping da! :D

Du, det anbefales! Der er jo innmari informativt! Jeg håper at tempen holder seg høy nå da :p Det hadde jo vært fantastisk moro - i så fall er det jo ikke vits å bruke masse g-tester veldig tidlig.

Jeg må forresten bare si at jeg har vanvittig medfølelse for alle slitere der ute. Jeg føler meg ganske uttafor om dagen. Fjern, opptatt av mitt, lite overskudd til å gjøre andre ting, rastløs og sover dårlig. Sånn kan det jammen ikke fortsette veldig lenge. Man klarer nesten ikke glede seg på venninners vegne, som er gravide eller har babyer. Jeg unner dem det samtidig som det gjør meg mer urolig å vente selv. Vi har jo bare prøvd siden januar, men det er likevel vanvittig stressende for meg. Mannen prøver å forstå som best han kan stakkars, men det er jo vanskelig å sette seg inn i alle følelsene.

Håper bare alle sliterne her på BV lykkes snart! Unner ingen å gå med et sånt indre stress alt for lenge. [emoji173]️
 
Så leit å høre om svangerskapet utenfor livmora [emoji17] håper dere slipper å prøve lenge! Vi prøvde aktivt i 8 mnd før det ble baby, og selv om det egentlig ikke er lenge så tærte det på kropp og sjel. Det er tøft å være prøver. Det er så mange tanker som flyter rundt til enhver tid. Masse lykke til [emoji813]️ gleder meg til å følge med [emoji2]
 
IMG_2253.jpg


Nå har jeg blitt satt tilbake til 3DPO av fertilityfriend. Det virker logisk mtp hva tempen viser, så jeg forholder meg til det :)

Nå håper jeg tempen holder seg høy over i neste helg!

Selv om det gikk fra 5 til 3 dpo kan vi ha truffet bra på EL likevel. Vi la inn aksjer lørdag morgen, og det kan se ut til at egget slapp natt til søndag eller søndag morgen eller noe i den duren?

Blir nok ikke test før neste torsdag da (11 dpo), som muligens er IKM. Men jeg håper IKM egentlig ikke er før neste helg.
 
5dpo og ingen symptomer ennå i alle fall. Gleder meg til over helgen - da er det mye nærmere et svar. Tiden snegler seg forbi altså.

Jeg er ennå litt usikker på når EL var, og tenker at det godt kan være at jeg er 6 dpo i alle fall. Vanskelig å vite eksakt. Men jeg er offisielt testoman og tok en test i dag tidlig. Why liksom?! Den kan ikke være positiv, da egget ikke kan ha festet seg ennå en gang.

Jeg temper fortsatt, og heldig vis ble det tre dager med temperaturstigning etter EL - det er jo et godt tegn. Og så et tempfall i går som steg masse i dag. Sykt spennende å følge med på tempen!

Jeg har også kjøpt meg ny fitbit og tenker å bruke den til å følge med på hvilepulsen fremover. Jo mer å følge med på jo bedre.

Jeg har forsøkt å kjenne på livmortappen, men det synes jeg er vanskelige greier å forstå seg på...
 
Tusen takk, jenter [emoji173]️

Fikk et knøttlite håp i dag. IKM er jo enten (kanskje?) i morgen eller på fredag, men er bare 10DPO. Skulle ønske jeg visste syklusen min nå(!!).

Ser dere noe?

IMG_2310.JPG


Jeg tok en CB digital fordi jeg ble så innmari gira, men den tok jeg midt på dagen i dag, og den var selvsagt negativ. Syyykt spent på om TR kommer nå eller ikke. Jeg har fortsatt masse rare stikkinger i magen som jeg aldri har hatt før [emoji85]
 
Omg! Da sniker jeg meg inn i aprilforum jeg, da?! Sjokka og glad og nervøs på en gang. Jeg sier bare; skal man ha kontroll - ta tempen! Jeg er sikker på at det har hjulpet meg til å ha full kontroll på EL denne mnd [emoji7][emoji173]️

IMG_2323.jpg


IMG_2320.JPG
 
Omg! Da sniker jeg meg inn i aprilforum jeg, da?! Sjokka og glad og nervøs på en gang. Jeg sier bare; skal man ha kontroll - ta tempen! Jeg er sikker på at det har hjulpet meg til å ha full kontroll på EL denne mnd [emoji7][emoji173]️

Vis vedlegget 270966

Vis vedlegget 270967
WIII!!!! Velkommen til april2019 sammen med meg!!❤️❤️❤️❤️Og Gratulerer så masse!!
 
Tusen takk alle sammen [emoji7][emoji7] Tenk at egglederen min mest sannsynlig har vært så flink å klare seg på egenhånd så raskt! [emoji16] Skal til legen om en uke og håper å få henvisning til tidlig UL i uke 6-7. Vil gjerne vite at egget er på riktig plass denne gangen, men magefølelsen er god!
 
Back
Topp