❤Ikm uke 34❤

6 dpo og jeg måtte bare svi av en test. Skjønner ikke hvorfor jeg gidd, tror ikke jeg er gravid denne gangen :p

Har hatt en del murringer i magen og økt utflod men tror egentlig ikke jeg er gravid denne syklusen. Tror det er litt tidlig med murringer 6 dpo.
 
5E492AB4-CAF8-4821-B772-D92E9BEE20D9.jpeg

Her er mine tørre. Tatt på ca 2 timer urin. Håper håper men har barre svake såre bryst. Er så redd for K......
 
6 dpo og jeg måtte bare svi av en test. Skjønner ikke hvorfor jeg gidd, tror ikke jeg er gravid denne gangen :p

Har hatt en del murringer i magen og økt utflod men tror egentlig ikke jeg er gravid denne syklusen. Tror det er litt tidlig med murringer 6 dpo.

Håper det er spire symptomer[emoji1317]
 
Ja ikke sant. Det er jo veldig tidlig :p Er du 7 dpo i dag ca? Du får ta en test i morgen tidlig. Det tenkte jeg å gjøre også men har dessverre ikke flere tidligtester enn den ene jeg svidde av idag så håper posten er rask:rolleyes:

Jeg er mest sannsynlig bare 6 dpo, om el var forrige onsdag. Da må vi satse på at postgangen er superrask [emoji5]
 
Jeg er mest sannsynlig bare 6 dpo, om el var forrige onsdag. Da må vi satse på at postgangen er superrask [emoji5]

Okei, da er vi ca likt :) Jaaa har vanlige billigtester da men de er jo ikke så følsomme.. vurderte å kjøpe en cb early idag men syns de var dyre også tenkte jeg... men jeg har ikke fått noe utslag engang så litt overkill...er det baby på gang så kommer streken snart uansett :p
 
Okei, da er vi ca likt :) Jaaa har vanlige billigtester da men de er jo ikke så følsomme.. vurderte å kjøpe en cb early idag men syns de var dyre også tenkte jeg... men jeg har ikke fått noe utslag engang så litt overkill...er det baby på gang så kommer streken snart uansett :p

Skulle ønske jeg greidde å vente med testingen, det er det aller beste. Vente til ca 12 dpo om ikke annet. Blir spennende å følge deg!
 
Oioi spennende
emoji2.png

Ja, men bare å smøre seg med det som finnes av tålmodighet. Får jo ikke vite noe før dagen før ikm uansett all verdens tester.

Når det nærmer seg pleier jeg å bli tussete og si i full alvor: «nå tror jeg at jeg enten er gravid eller så er jeg ikke det». Akkurat som det er så mange andre alternativer..
 
Bare 5 dpo i dag. Og føler ikke det skjer noe som helst.:nailbiting:

Du da?

Okei, så du kan ta en tidligtest om noen dager da :rolleyes: har du kjøpt in noen? Jeg er 8 dpo idag, har litt symptomer som også kan være forenelig med tr da... men i tillegg så har jeg blødd litt hver dag siden 2-3 dpo :(
 
Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg skal vente til 10 dpo med å teste :hilarious: Men er ikke lett. Tok en test i dag 7 dpo som var ganske så negativ. Så burde ventet til 10 dpo nå. Tror jeg må prøve å klare det.

Tok en EL test i dag å bare på gøy. Men man kan vel få to streker rett før mensen også kan man ikke?

Her er EL testen :hilarious:
IMG_20180815_1.png
 
Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg skal vente til 10 dpo med å teste :hilarious: Men er ikke lett. Tok en test i dag 7 dpo som var ganske så negativ. Så burde ventet til 10 dpo nå. Tror jeg må prøve å klare det.

Tok en EL test i dag å bare på gøy. Men man kan vel få to streker rett før mensen også kan man ikke?

Her er EL testen :hilarious:Vis vedlegget 270832

Vanlig å få positiv el test før ikm ja ;)
 
Back
Topp