Veien mot en familie på 3

Herlig jente! Hurra for 6 mnd ❤️
 
For en nydelig liten tass du har [emoji7] Og så flink til å spise! [emoji16]
 
For en nydelig liten tass du har [emoji7] Og så flink til å spise! [emoji16]
Tusen takk[emoji1] Ja her elsker hun mat så lenge hun får spise selv[emoji7][emoji39]
 
Så fin og de gode babyvalkene! [emoji173]️
Takk[emoji173] Hihi ja her er det fløtemelk så har hatt disse herlige valkene siden hun var et par mnd[emoji7][emoji7]
 
For en nydelig liten jente!! [emoji7]
 
6 mnd kontroll idag[emoji173][emoji171]

7,7 kg og 64,5 cm[emoji7] Å hun feira det med å plutselig krype bortover gulvet på helsestasjonen for å få tak på en leke hun ville ha[emoji28] Det gikk ikke superfort men hun kom fram til den til slutt[emoji7][emoji7] HS syntes hun var så konsentrert at hun fikk gjøre seg ferdig før hun tok oss inn[emoji16][emoji1]

Idag vardet vanskelig å finne søvn, så idag har hun vært mye opp i sjal og ringslynge.. Er ikke bare bare å være liten i denne varmen[emoji173][emoji91]
a95e8eb2983b0a59d05bc0fa692a012f.jpg
bce8d97eec61e16c4590267265dacbd8.jpg
 
Søte jenter :joyful:
 
6 mnd kontroll idag[emoji173][emoji171]

7,7 kg og 64,5 cm[emoji7] Å hun feira det med å plutselig krype bortover gulvet på helsestasjonen for å få tak på en leke hun ville ha[emoji28] Det gikk ikke superfort men hun kom fram til den til slutt[emoji7][emoji7] HS syntes hun var så konsentrert at hun fikk gjøre seg ferdig før hun tok oss inn[emoji16][emoji1]

Idag vardet vanskelig å finne søvn, så idag har hun vært mye opp i sjal og ringslynge.. Er ikke bare bare å være liten i denne varmen[emoji173][emoji91]
a95e8eb2983b0a59d05bc0fa692a012f.jpg
bce8d97eec61e16c4590267265dacbd8.jpg

Så fine, begge to[emoji5][emoji5]
 
Dumme app, har ikke fått med meg denne oppdateringen! Gratulerer så mye med vel overstått 6mnd kontroll [emoji2]
Så nydelige dere er begge to [emoji173]
 
Dumme app, har ikke fått med meg denne oppdateringen! Gratulerer så mye med vel overstått 6mnd kontroll [emoji2]
Så nydelige dere er begge to [emoji173]
Tusen takk[emoji173][emoji8]
 
Da er det vel på tide med en aldri så liten oppdatering:joyful: Frøkna er plutselig blitt 8 mnd:dummy: Hvor blir tiden av???

Hun er ei svært aktiv liten frøken, med en vilje av stål:D Hun nekter å bli matet, og spiser det meste selv. Hun elsker alt som har mye smak, potet f.eks blir for kjedelig:hilarious: Men krydres den med hvitløk, chili, paprika og rosmarin og stekes i biter i ovn er det digg:joyful:

Hun kryper, klatrer og setter seg opp.. For et par uker siden reiste hun seg opp alene for første gang, og nå vil hun helst bare stå:p Vi har kjøpt sånn aktivitetsbord til henne og det brukes som gåbord:wacky: Så det er ikke mye ro i kroppen her:D

4 tenner har hun fått, 2 nede og en hjørnetann på hver side oppe.. Og fortenner er nå på vei, så her går det unna:joyful: Litt lite søvn når det klør som mest i munnen, men sover stort sett greit og ammes en gang før jeg legger meg og etter det 1 gang mellom kl 3 og 4:happy: Hun våkner mellom 5 og 6 om morgenen, og legger seg rundt kl 19:D

Ellers har hun dessverre melkeallergi og reagerer også på egg, så det er ikke bare bare med maten:meh: Men hun ammes en del fortsatt, mest morgen og kveld, på formiddagen spiser hun og drikker rikelig med vann til måltidene:D

Vi er i åpen bhg noen dager i uka, og ellers farter vi litt rundt:) Jeg koser meg hjemme og er så heldig at jeg skal være hjemme med henne helt til februar:Heartred

[/ATTACH] 20180823_102050.jpg 20180923_115407.jpg 20180825_100316.jpg 20180923_111358.jpg 20180908_171137.jpg
 
Last edited:
Høres ut som dere har det veldig bra og at det er en aktiv og herlig liten jente dere har fått ❤️ Elsker profilbildet ditt!! Kjipt med allergier da :( Må du også gå på egg- og melkefri diett pga ammingen eller? Håper det går seg til med alderen ❤️
 
Høres ut som dere har det veldig bra og at det er en aktiv og herlig liten jente dere har fått ❤️ Elsker profilbildet ditt!! Kjipt med allergier da :( Må du også gå på egg- og melkefri diett pga ammingen eller? Håper det går seg til med alderen ❤️
Vi har det veldig bra:Heartred:Heartpink Periodevis litt lite søvn, og litt mer nattamming enn jeg skulle ønske men stort sett sover vi begge greit og humøret er topp:joyful: Foreløpig kan jeg spise egg, men ikke melkeprodukter. Melkeallergien vil hun sannsynligvis vokse av seg etterhvert, litt mer variabelt i forhold til egg med det kan også bli lettere allergi osv så vi håper hun vokser av seg det meste:) Foreløpig må mye mat lages fra bunnen av og det å spise ute er litt mer omstendig enn ellers:meh: Men alt i alt så er ikke allergi det verste som kan skje så det går fint:Heartpink

Hehe en meget aktiv frøken ja, får somregel lett 10000 skritt på fitbit klokka for å si det sånn:hilarious::joyful:
 
Hun er så nydelig! ❤️
Dere har virkelig fått en sjarmerende liten frøken :D
 
Back
Topp