Enkefalos hopper i det igjen!

Grrr... manglende varsler altså :shifty:

Uansett, spennende tider i vente. PP1 var kanskje litt mye å håpe på uansett? :rolleyes:

Tenk at om ikke lenge (forhåpentlivis) kan det være en ny mini-falos på vei :dummy::dummy1:

Ja, PP 1 var ikke forventet bli-gravid-pp uansett, så det går helt fint [emoji28] Det siste tør jeg egentlig ikke helt å tenke på enda [emoji51] Håpe, håpe, håpe!
 
Så kjedelig. Når var det du hadde legetime ?
Det er egentlig helt greit. Deilig å være i gang i alle fall [emoji16] Har legetime på fredag. Blir spennende å se hva hun sier :)
 
Hmm, håper hun er på lag med deg altså, at det ikke blir slik som da du slet med bekkenet sist...

Nå er det ny lege, så jeg håper hun er litt mer behjelpelig [emoji849] Skal også snakke med henne om bekkenet som jeg fortsatt plages mye med, så er litt spent [emoji51]
 
Krysser fingrene for at hun her er mer forståelsesfull [emoji173]
Takk! [emoji173]️ Har virket lovende så langt når jeg har vært der heldigvis.
 
Er det privat gyn du skal til? Jeg opplevde det veldig enkelt å få de medikamentene jeg «ville» ha privat. Offentlig sist fikk jeg aldri prøve noe. Denne gangen fikk jeg letrozol, og spiren satt i henholdsvis pp2 med letrozol (sa) og deretter pp1 med letrozol etter sa.
 
Er det privat gyn du skal til? Jeg opplevde det veldig enkelt å få de medikamentene jeg «ville» ha privat. Offentlig sist fikk jeg aldri prøve noe. Denne gangen fikk jeg letrozol, og spiren satt i henholdsvis pp2 med letrozol (sa) og deretter pp1 med letrozol etter sa.
Det er offentlig gyn jeg skal til, men en veldig allright en. Jeg byttet riktignok til han først da vi var i gang med prøverør, så jeg har ikke hatt noe med han å gjøre annet enn at det var han som tok ULene da jeg var gravid. Jeg måtte til privat gyn den gangen for å få Letrozol, men det var fordi den offentlige gyn jeg gikk hos da, var ei megge [emoji28] Vet jo ikke om jeg faktisk kommer til å få det jeg vil ha hos min nye gyn, men han var helt fantastisk i svangerskapet. Tok HCG-blodprøver uten å mukke, satte meg opp på ULer osv. Men vi får se. Skal ha privat gyn i bakhodet hvis det ikke går :D
 
CD 7 - PP 2

I dag var jeg hos legen, og det gikk jo helt etter planen, det. Man trenger visst ikke henvisning til fysioterapi lenger. Det er bare å ringe og bestille time. Det var jeg ikke klar over. Da kunne jeg jo ha bestilt meg en time for evigheter siden [emoji28][emoji85] Men da vet jeg det. Rakk ikke å bestille time i dag, men skal gjøre det til uka. Hun sendte også henvisning til gyn, så tar de kontakt med time (de har stengt i juli). Veldig deilig å ha disse tingene gjort :D Og veldig lettende med en lege som i alle fall så langt, ikke stiller spørsmålstegn ved alt... [emoji849]

Ellers er det ikke mye å melde om prøve-messig. TR er helt borte, og denne gangen slapp jeg helt unna menssmerter. Herlig! Jeg må få børsta støvet av termometeret snart slik at jeg får litt mer oversikt. Men kjenner jeg kroppen min rett, er det nok en god stund til det er noe action i eggstokkene.. [emoji14]
 
Godt legetimen gikk bra! [emoji16] Håper du får time raskt til gyn når de åpner. [emoji4]
 
Godt legetimen gikk bra! [emoji16] Håper du får time raskt til gyn når de åpner. [emoji4]
Ja, det hadde vært deilig å kommet seg til gyn fort sånn at jeg vet litt mer om veien videre [emoji4]
 
CD 11 - PP 2

7445164c9352a16d53035f5bb465b32a.jpg


Helt negativ EL-test i dag som forventet. Er veldig spent på å se hvor lenge jeg må teste denne runden. Sist var EL rundt CD 29, så jeg har ikke akkurat store forhåpninger.. [emoji849] Hadde gjort klart termometeret under puta i natt, men jeg delvis glemte det på morgenen i dag, og dessuten har det vært en urolig og varm natt, så tror ikke jeg ville fått noen representativ temp uansett. Lovlig sent å begynne først nå da, men som regel har jo temphoppet vært såpass tydelig at jeg ikke har trengt mange temper å regne ut ifra. Vi får se om jeg klarer å få rutinen inn i hodet igjen [emoji14]
 
Lykke til denne pp :)
 
Lykke til!
 
Back
Topp