Vi prøver, igjen...

Om under en time får vi svaret vi har ventet så lenge på. Snart inn på sykehuset. Pulsen har passert 100. Har en mann som er minst like nervøs.

Og tusen takk for alle lykkeønskninger, jeg setter pris på hver og én av dem! Tusen takk [emoji173]️
 
Da har vi vært på TUL. Faktisk utvendig UL, men allikevel så vi helt tydelig et bankende hjerte. Jeg ble målt til 8+0 som stemmer på dagen med når jeg tror jeg hadde EL.
Vet at mye fortsatt kan skje, men vi har aldri fått utelukkende gode nyheter på UL. Og jeg har aldri kommet så langt som dette.
IMG_2277.JPG
 
Da har vi vært på TUL. Faktisk utvendig UL, men allikevel så vi helt tydelig et bankende hjerte. Jeg ble målt til 8+0 som stemmer på dagen med når jeg tror jeg hadde EL.
Vet at mye fortsatt kan skje, men vi har aldri fått utelukkende gode nyheter på UL. Og jeg har aldri kommet så langt som dette. Vis vedlegget 267222

Ååååå så fantastisk!! Nå var jeg så spent! Gratulerer så mye med bankende hjerte og gooode nyheter, nå er faktisk sjangsen stor for å gå helt til termin:Heartred
 
Da har vi vært på TUL. Faktisk utvendig UL, men allikevel så vi helt tydelig et bankende hjerte. Jeg ble målt til 8+0 som stemmer på dagen med når jeg tror jeg hadde EL.
Vet at mye fortsatt kan skje, men vi har aldri fått utelukkende gode nyheter på UL. Og jeg har aldri kommet så langt som dette. Vis vedlegget 267222
Så fantastisk! Oddsene er på din side for at det går bra nå, husk det :) Håper denne sitter helt i mål!
 
Så herlig! Gratulerer så mye med gode nyheter [emoji7][emoji16]
 
Gratulerer så utrolig mye!![emoji173]️ Jeg har tenkt masse på deg de siste dagene og vært både nysgjerrig, spent og nervøs på dine vegne[emoji28] Vi prøvde i 2-3 år før vi var så heldige å bli gravide og det syntes jeg at var mer enn tøft nok. Kan nesten ikke forestille meg hvor tøft dere har hatt det i alle disse årene. MEN denne gangen skal det gå bra og dere skal sitte igjen med en søt liten baby om ca 7-8 måneder[emoji173]️ Gratulerer så mye igjen[emoji322]
 
Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Dette føles helt sprøtt! Vi får jo alltid dårlige nyheter, så dette er nytt for oss. Har en muskelknute i livmor, men den har heldigvis ikke vokst og foreløpig burde ikke den være i veien videre mtp vekst og eventuell fødsel.
Helt sprøtt å se et lite knøtt på skjermen!
 
Jeg klarer ikke slutte å se på bildene fra ultralyden [emoji173]️
Det skjønner jeg godt! Det er en nydelig liten bamsemums du har inni der [emoji7]
 
Det skjønner jeg godt! Det er en nydelig liten bamsemums du har inni der [emoji7]

Ikke sant?!? Går det an å være forelsket i et UL-bilde? Er aller første gang vi har fått med noe slikt hjem. Tenk om det faktisk går bra denne gangen [emoji173]️
 
Gratulerer sååå mye!!! [emoji173]️ så utrolig fine nyheter!
 
Da har vi vært på TUL. Faktisk utvendig UL, men allikevel så vi helt tydelig et bankende hjerte. Jeg ble målt til 8+0 som stemmer på dagen med når jeg tror jeg hadde EL.
Vet at mye fortsatt kan skje, men vi har aldri fått utelukkende gode nyheter på UL. Og jeg har aldri kommet så langt som dette. Vis vedlegget 267222

Så flott [emoji173]️ kjente mitt hjerte banke litt ekstra nå [emoji7]
 
Ikke sant?!? Går det an å være forelsket i et UL-bilde? Er aller første gang vi har fått med noe slikt hjem. Tenk om det faktisk går bra denne gangen [emoji173]️
Det går definitivt å være forelsket i et UL-bilde! [emoji28][emoji7] Husker så godt følelsen av å endelig bare få gode opplevelser ved ULer. Magisk!! Har stor tro på at det går bra hele veien for dere nå [emoji173]️
 
Gratulerer så uendelig mye. Dette kommer til å gå bra og jeg tror dere får en sønn!!hold oss oppdatert underveis er du snill :)
 
Gratulerer så mye med vel overstått UL og 8 uker!

Håper det går veien denne gangen! Har du noen avtale om ny ul?
 
Gratulerer så mye med vel overstått UL og 8 uker!

Håper det går veien denne gangen! Har du noen avtale om ny ul?

Tusen takk [emoji173]️ Faktisk ikke før OUL, noe jeg synes er litt teit. 8 uker er lenge! Men vurderer en privat TUL om noen uker. Vi skal på to ukers rundreise i Norge, og jeg tror jeg kl å nyte den mer om jeg vet det er liv fortsatt. Jeg skal få noen ekstra kontroller etter det for å følge med på en muskelknute i livmor. De tror den ikke vil være noe problem, men greit å følge med på at den ikke vokser og kommer i veien for fødsel.
Jeg skjønner at flere tidlige kontroller ikke vil forandre utfallet, men det hadde vært beroligende for både meg og mannen.
Skal til jordmor om 2 uker, og håper at hun blir god å ha. Jeg trenger folk som klarer å roe meg meg ned, ikke som bare sier "slapp av, og ikke tenk så mye på det". Legen på sykehuset var fantastisk, men flere UL var ikke aktuelt. Får det selvfølgelig med en gang om jeg skal få blødninger eller smerter. Mistenker at kapasiteten på sykehuset er rimelig sprengt.
 
Da har vi vært på TUL. Faktisk utvendig UL, men allikevel så vi helt tydelig et bankende hjerte. Jeg ble målt til 8+0 som stemmer på dagen med når jeg tror jeg hadde EL.
Vet at mye fortsatt kan skje, men vi har aldri fått utelukkende gode nyheter på UL. Og jeg har aldri kommet så langt som dette. Vis vedlegget 267222

Så fantastiske nyheiter! [emoji177] Håpar, håpar, håpar for dykk at alt går bra. Det ser jo veldig bra ut så langt. Lykke til med alt! [emoji4]
 
Da har vi vært på TUL. Faktisk utvendig UL, men allikevel så vi helt tydelig et bankende hjerte. Jeg ble målt til 8+0 som stemmer på dagen med når jeg tror jeg hadde EL.
Vet at mye fortsatt kan skje, men vi har aldri fått utelukkende gode nyheter på UL. Og jeg har aldri kommet så langt som dette. Vis vedlegget 267222
Se så fint, lille hjertegull❤ vi har vært på tre tul pga nervøsitet hos meg etter å ha opplevd ma før. Det er så betryggende å se lille vokse som h*n skal, så hvis dere har mulighet til det ville jeg gått privat i uke 11 feks og i uke 14 (da ser det virkelig ut som en baby). Veldig glad på deres vegne, krysser fingrene for at lille spiren klorer seg fast helt til termin. Når er den, forresten?:)
 
Back
Topp