• Drømmen om lillebrøster •

Det er veldig trasig.. St.Olavs har ikke vært en del av utredningen, da jeg både har gått privat og offentlig, så har bare diffus info fra alle kanter. Det eneste som er sikkert er at den ene egglederen er nesten tett, men det er jo uten tvil et eller annet annet også som er galt.. Blæ
åja, sånn å forstå.. kan du få samlet alt et sted kanskje ?
 
Nå klikker det snart for meg.. Mannen er så sinnsykt egoistisk at jeg tror jeg spyr.. Det er han å sitt, hele tiden! Enten er det trening, eller så er det bilskruing eller så er det ditt og datt, og han tar det som en selvfølge at jeg blir hjemme og passer gutten.
Det toppa seg i dag når vi egentlig skulle reise på hytta tidlig idag, men nei, han skulle på trening først.. Jeg holder på å male noe greier, og jeg måtte få på et strøk til før vi skulle dra, og sa presterer han å si at det kan jeg gjøre når han kommer hjem og i mens han pakker.. Hvem tror du som måtte pakke til seg selv, gutten, hunden og alle matvarer og i TILLEGG male, mens han var på trening, ordnet noen greier og dusja..
Sønnen ødela et strikk jeg har holdt på med, fordi jeg ikke kunne følge med på han hele tiden, og laga store hakk i en dørterskel, og mannen presterer å si jeg må FØLGE med!!! Han er en dritt for tiden, og jeg orker ikke dra på noen hyttetur når han er sann.. Jeg er så sur at jeg snart eksploderer..
Har du forsøkt å la han gjøre alt, mens du bruker tid på deg selv ? Så ser han kanskje hvor mye det krever ? Har ikke noen gode ord annet enn at mannen må få vite hvordan du har det, og at det er lov å tenke på alle sammen, ikke bare seg selv, og til slutt. MANNFOLK alså. æsj. Lov å være sur til tider :p
 
Fysj! Disse mannfolka vet egentlig ikke om alt vi kvinner gjør ifbm en reise. De tenker på sin egen bagasje etc, du må tenke på alt annet [emoji31] Hadde vært artig om du lot han få gjøre ALT du gjør ila et par dager, slik Ønskebarn2017 skriver. Så kanskje han lærer litt om å sette pris på alt du faktisk gjør [emoji4]
 
Stor klem

Finn på noe for deg selv og la han passe, helst samtidig som han skulle gjort noe annet.
 
Har du forsøkt å la han gjøre alt, mens du bruker tid på deg selv ? Så ser han kanskje hvor mye det krever ? Har ikke noen gode ord annet enn at mannen må få vite hvordan du har det, og at det er lov å tenke på alle sammen, ikke bare seg selv, og til slutt. MANNFOLK alså. æsj. Lov å være sur til tider :p

Fysj! Disse mannfolka vet egentlig ikke om alt vi kvinner gjør ifbm en reise. De tenker på sin egen bagasje etc, du må tenke på alt annet [emoji31] Hadde vært artig om du lot han få gjøre ALT du gjør ila et par dager, slik Ønskebarn2017 skriver. Så kanskje han lærer litt om å sette pris på alt du faktisk gjør [emoji4]

Stor klem

Finn på noe for deg selv og la han passe, helst samtidig som han skulle gjort noe annet.

Har prøvd å droppe alt jeg vanligvis gjør ja, men han ser det bare ikke.. Fikk bare helt nok av han her om dagen, men det ble hyttetur likevel, for minis skyld, og vi har kosa oss masse [emoji4] Kjenner jeg er veldig hormonell for tiden, og sånn ca ALT sambo gjør, gjør meg gal [emoji28]
 
Håper det blir bedre snart.

Klem
 
Har prøvd å droppe alt jeg vanligvis gjør ja, men han ser det bare ikke.. Fikk bare helt nok av han her om dagen, men det ble hyttetur likevel, for minis skyld, og vi har kosa oss masse [emoji4] Kjenner jeg er veldig hormonell for tiden, og sånn ca ALT sambo gjør, gjør meg gal [emoji28]
Det er lov til tider. Godt dere hadde en fin hytte tur. Ofte går ting utover den personen man er mest trygg på. Iallfall er det slik for meg.:blackeye:
 
Har prøvd å droppe alt jeg vanligvis gjør ja, men han ser det bare ikke.. Fikk bare helt nok av han her om dagen, men det ble hyttetur likevel, for minis skyld, og vi har kosa oss masse [emoji4] Kjenner jeg er veldig hormonell for tiden, og sånn ca ALT sambo gjør, gjør meg gal [emoji28]

Det er lov [emoji28] Jeg er sjeleglad for at sambo skal en tur til Østlandet i morgen uten meg. Et helt døgn hjemme alene! [emoji7][emoji173]️
 
Det er lov [emoji28] Jeg er sjeleglad for at sambo skal en tur til Østlandet i morgen uten meg. Et helt døgn hjemme alene! [emoji7][emoji173]️

Ååh så deilig! Det er noe med det altså, man trenger litt alenetid innimellom [emoji28] Kos deg med sambofri [emoji23][emoji8]
 
PP 22 - CD 26
10 dpo gitt! Røyk på en test i går kveld, men har bare one step fra ebay og de suger og i tillegg var det langt i fra konsentrert nok.. Har ikke testa i dag, men er skikkelig «stinn» i livmorområdet, og tappen var helt hard i dagtidlig.
Har en venninne (som er gravid selv) som er overbevist om at jeg er gravid, hun nevnte det allerede da jeg nettopp hadde hatt el, så det hadde vært fantastisk om hun hadde rett [emoji173]️
Sjansene er jo minimale da, i og med det var el fra feil side denne runden.. Har heller ikke så mye som antydning til ømme pupper, så skjønner fin lite [emoji28]
Er iallefall spenna klar for august nå! Måtte el komme på rett tid, så vi slipper flere utsettelser.. Skulle helst vært gravid i fjor!

Helt tullete graf denne runden da jeg har glemt av det, glemt å ta med termometeret på tur osv [emoji87]
IMG_1776.jpg
 
Håper at EL spiller på lag neste gang så du får innsett i august!
 
Krysser fingerne for at alt går etter planen
 
Krysser fingerne for at alt går etter planen

Ja kan det ikke for en gangs skyld gjøre det? Takk [emoji173]️ Hvordan går det med deg? Såvidt jeg er innom her om dagen, og får ingen varslinger lenger, så klarer ikke henge med [emoji31] Håper du har det bra [emoji8]
 
Ja kan det ikke for en gangs skyld gjøre det? Takk [emoji173]️ Hvordan går det med deg? Såvidt jeg er innom her om dagen, og får ingen varslinger lenger, så klarer ikke henge med [emoji31] Håper du har det bra [emoji8]
Takk
De varslingene lever sitt eget liv altså
Går greit, begynner kjenne det godt på kroppen og dårligere form nå, men håper det er forbigående...
 
Takk
De varslingene lever sitt eget liv altså
Går greit, begynner kjenne det godt på kroppen og dårligere form nå, men håper det er forbigående...

Ja virkelig! Siste varsel jeg fikk var 2. juni [emoji31] Krysser fingrene for det, så du kan nyte siste innspurt [emoji8]
 
Ja virkelig! Siste varsel jeg fikk var 2. juni [emoji31] Krysser fingrene for det, så du kan nyte siste innspurt [emoji8]
Tusen takk
 
En liten tur innom deg for å sende over litt gode tanker og babystøv. Måtte ting gå din vei fremover. <3
 
Back
Topp