11 dpo og negativ test

Er i min 10 pp, og vet at vi traff godt ift EL denne gangen. Er så utålmodig og ikke minst spent, så har derfor testet omtrent hver dag siden 8 dpo. Er nå 11 dpo og testen er fortsatt negativ.. føler derfor at det ikke klaffet denne gangen heller[emoji26]

de siste tre dagene har jeg hatt ømme bryst, litt smerter og stikkinger i livmorområdet, i tillegg så føler jeg at jeg må tisse ganske ofte!

Men om dette skulle være symptomer på graviditet, ville jeg jo trodd at hcg nivået var høy nok til å slå ut på en test da? Kan jo nevne at jeg ikke pleier å ha ømme eller vonde bryster før TR, selvom jeg vet det er ganske vanlig.

Håper virkelig det blir en baby av denne pp, da jeg synes 10 mnd med prøving er lang nok tid!! Leger ved bilde av dagens

testVis vedlegget 267129


Ser ingenting :( Ser mer en liten skyggestrek, men er nok jeg som ikke er flink med det streksynet mitt :laughing002 he he
 
Jeg ser noe på denne testen!

Har fått så mange tester med såkalte skyggestreker, så jeg klarer ikke helt å se håpet i den testen der. Men det er jo en start at jeg ikke er den eneste som ser antydning til strek da. mannen mener han ikke ser noe, så jeg trodde først det bare var ønsketenkning[emoji28]
 
men hva tenker dere om symptomer uten positiv test? Kan det være gravid symptomer, eller må testen bli positiv da?
 
Last edited:
Her er ett annet bilde av samme test, men her ligger den ikke i sollyset

IMG_7981.JPG
 
Jeg ser ingen ting, men egentlig så skal man ille teste før etter INK pga at det er store sjangser for negativ test!
 
Test tatt i dag på formiddag. Det er samme test før og rett etter fem minutter var gått. Hva tenker dere om denne?

IMG_8043.jpg
IMG_8047.jpg
 
Har fortsatt stikkinger i brystene av og på i gjennom hele dagen, og kjenner ellers ingen av mine vanlige TR-symptomer, så det lover jo godt foreløpig
 
Ja det er det! Vet du om di har en tendens til å gi skyggestreker?

Søkt dem opp masse og leser bare negativt, folk tester positivt når dem er 3+6 eller 4+ bruker dem selv. Har strekk på den jeg tok i dag tidlig som kom etter tid men er jeg gravid så er jeg bare 3+3
 
Back
Topp