Noen som vet?

Har vært en del både koagulert ( men de har stort sett vært små klumper) , slim, brunt, plutselig litt rødt og friskt, nå brunt igjen.. satser på det nærmer seg slutten ja..
Fekk også beskjed om at kroppen ordna opp selv og at det siste rest ville komme ut med mens.
Krysser fingrer og tær! Kroppen har jammen mye rart for seg :depressed:

Uff, ja.. Har du tatt blodprøve? Bare for å sjekke hCG?
 
Unnskyld hvis jeg kupper tråden, men jeg hadde en MA for seks uker siden (fosteret var rundt ti uker gammelt og jeg trodde jeg var femten uker på vei) og lurer så veldig på om alt er som det skal. Bør jeg også kanskje be om hcg-måling da?
 
Skjønner godt den følelsen om å bare ville bli ferdig.
Her oppdaget vi MA i januar (uke 11+3) på tidlig ul, ingen tegn på at det ikke var liv bortsett fra en magefølelse som sa at noe var galt. Fikk Cytotec, og mye kom ut samme dag, men de neste 10 ukene blødde jeg konstant. Noen dager var det rester, mens andre dager bare blod. Ventet to sykluser før vi prøvde igjen. Satt på første forsøk, men nå ser det ut til at vi har mistet igjen. Så et bankende hjerte på søndag. Begynte å blø samme kveld..

Jeg begynte å blø ordentlig samme kvelden jeg skrev innlegget her.. Altså forrige søndag. Var hos gyn på Onsdag som var og da sa han at kroppen min hadde ordnet opp selv, alt av fosteranlegget var kommet ut og livmorslimhinnen var på 6 mm.. Hcg hadde sunket fra 1800 til 141 på 6 dager hos meg. Jeg ble veldig lettet over at jeg slapp kur og det var på en måte godt å føle at kroppen greide noe i det minste! De siste to dagene har jeg bare spottet, så nå krysser jeg fingrene for at dette er over.
Hvordan har det gått med deg og blødningene? Krysser fingrene for at det har gått bra <3
 
Last edited:
Det er vanskelig å si. Nærmeste erfaring fra meg er at jeg begynte å blø 2-3 uker etter at fosteret døde, men behøvde cytotec for å avslutte det hele.. blødde to uker før jeg tok cytotec.
Uff så fælt.. Ille nok å miste og så skal man i tillegg blø så lenge.. Takk for svar, her kom blødningen på kvelden jeg skrev innlegget, vært hos gyn som kunne fortelle at kroppen har ordnet opp selv
 
I neste uke vil de vel være i stand til å se ett bankende hjerte om det fremdeles er liv. Er derfor de vil avvente for å se hva som skjer. Skjønner godt du vil ha det overstått, men vent til sa/ma er 100% bekreftet først [emoji4]
Takk for svar:)
 
Jeg spottet i litt over en uke før jeg var til lege og fikk ul for å sjekke. Da fikk jeg cytotec for å få hjelp til å få ut resten.. dette er en mnd siden og for min del er jeg ikke helt ferdig med prosessen men leser jo inne her at det går fortere for mange.
Skulle jeg være uheldig igjen tror jeg at jeg kommer til å spørre om utskraping.

Ønsker deg lykke til, enten om spiren blir sittende nå eller neste gang xsmile5
Takk for svar:) Her ordnet kroppen opp, og jeg er ferdig med den værste blødningen .. Masse lykke til selv:)
 
Jeg begynte å blø ordentlig samme kvelden jeg skrev innlegget her.. Altså forrige søndag. Var hos gyn på Onsdag som var og da sa han at kroppen min hadde ordnet opp selv, alt av fosteranlegget var kommet ut og livmorslimhinnen var på 6 mm.. Hcg hadde sunket fra 1800 til 141 på 6 dager hos meg. Jeg ble veldig lettet over at jeg slapp kur og det var på en måte godt å føle at kroppen greide noe i det minste! De siste to dagene har jeg bare spottet, så nå krysser jeg fingrene for at dette er over.
Hvordan har det gått med deg og blødningene? Krysser fingrene for at det har gått bra <3

Har ikke vært hos lege enda. Blødningene varte fra søndag til fredag. Har ikke blødd på noen dager nå. Må ringe legen å be om blodprøve. Ønsker å sjekke alt av vitaminer og diverse med det samme :)
 
Har ikke vært hos lege enda. Blødningene varte fra søndag til fredag. Har ikke blødd på noen dager nå. Må ringe legen å be om blodprøve. Ønsker å sjekke alt av vitaminer og diverse med det samme :)
Ja, ikke noe godt å gå rundt å være usikker på om det har gått gærent eller ikke, sikkert lurt å få sjekket ut vitaminer o.l:)
 
Ja, ikke noe godt å gå rundt å være usikker på om det har gått gærent eller ikke, sikkert lurt å få sjekket ut vitaminer o.l:)
Joda, jeg vet at det har gått galt. Testene synker. Venter flere i posten for å se om hCG er ute av kroppen eller ikke.
 
Joda, jeg vet at det har gått galt. Testene synker. Venter flere i posten for å se om hCG er ute av kroppen eller ikke.
Beklager, da missforsto jeg... Så trist:( Gikk galt for oss begge denne gangen.. Krysser fingrene for at HCG forsvinner fort for deg og at kroppen stabiliserer seg! Kanskje vi møtes i samme termingruppe i gjen neste gang også :)
 
Beklager, da missforsto jeg... Så trist:( Gikk galt for oss begge denne gangen.. Krysser fingrene for at HCG forsvinner fort for deg og at kroppen stabiliserer seg! Kanskje vi møtes i samme termingruppe i gjen neste gang også :)
Ja, det hadde vært supert :) med terminspirer! :happy:
 
10 dager uten verken spotting eller noe annet etter sa’n. Nå er det bare til å vente på mens og el :smiley-angelic001
 
10 dager uten verken spotting eller noe annet etter sa’n. Nå er det bare til å vente på mens og el :smiley-angelic001
12 dager uten noenting her, venter bare på at kroppen skal stabilisere seg! Bruker du noen prevensjon frem til du får menstrasjon ? Krysser fingre for mens og eggløsning for oss begge
 
12 dager uten noenting her, venter bare på at kroppen skal stabilisere seg! Bruker du noen prevensjon frem til du får menstrasjon ? Krysser fingre for mens og eggløsning for oss begge

Nei, bruker ingen prevensjon nå, rekner med mensen kommer om ikke alt for lenge, pleier ikke være lenge uten den... så venter bare på stabilisering her også! Ja håper vi kommer i rute snart! Kanskje vi får spirer samtidig :smiley-bounce012
 
Unnskyld hvis jeg kupper tråden, men jeg hadde en MA for seks uker siden (fosteret var rundt ti uker gammelt og jeg trodde jeg var femten uker på vei) og lurer så veldig på om alt er som det skal. Bør jeg også kanskje be om hcg-måling da?
Som oftest så trenger man ikke å måle hcg. Legene bruker målingene for å sjekke at at det synker normalt, og om man enda har hcg etter en tid så kan det være rester som ikke vil ut.
Men om du er ferdig med å blø, så trenger du nok ikke å måle hcg. Det kan du også gjøre selv ved å ta en graviditetstest [emoji4]
 
Back
Topp