Leans IVF reise

Kjenner meg igjen i tankene dine. Tiden går egentlig fort, til tross for at man likevel føler at den snegler seg avgårde [emoji85] Plutselig er september her, og plutselig ruger du på bøllefrøet ditt [emoji173]️
 
Kjenner meg igjen i tankene dine. Tiden går egentlig fort, til tross for at man likevel føler at den snegler seg avgårde [emoji85] Plutselig er september her, og plutselig ruger du på bøllefrøet ditt [emoji173]️

Jaaa [emoji173]️ Er helt sykt hvor mye jeg føler at tiden snegler seg avgårde [emoji15] Har masse prosjekter på gang i heimen men må spare penger til forsøk og ferie senere så det begrenser seg litt hvor mye jeg kan gjøre [emoji38] Hva gjør du for å få tiden til å gå? Håper vi begge ruger på et bøllefrø i september [emoji173]️
 
Jaaa [emoji173]️ Er helt sykt hvor mye jeg føler at tiden snegler seg avgårde [emoji15] Har masse prosjekter på gang i heimen men må spare penger til forsøk og ferie senere så det begrenser seg litt hvor mye jeg kan gjøre [emoji38] Hva gjør du for å få tiden til å gå? Håper vi begge ruger på et bøllefrø i september [emoji173]️

Prosjekter er bra! [emoji2] Da får du tankene over på noe annet, og plutselig er du en dag nærmere forsøk Vi skal ta refinansiering av boliglånet nå som vi har fått ny prisvurdering på huset, slik at vi får pusset opp litt ekstra [emoji2] Er en del vedlikeholdsarbeid som må gjøres, i tillegg til oppgradering av gulv på soverommene, ytterdør, vinduer og utebelysning. Men akkurat nå bare nyter jeg ferien med å sove lenge, sole meg, drikke vin og å være sosial og spontan [emoji13] Men jeg har jo forsøket i hodet hele tiden! Leter stadig etter muligheter for å forbedre eggkvalitet og øke oddsene til neste forsøk osv [emoji849]
 
Prosjekter er bra! [emoji2] Da får du tankene over på noe annet, og plutselig er du en dag nærmere forsøk Vi skal ta refinansiering av boliglånet nå som vi har fått ny prisvurdering på huset, slik at vi får pusset opp litt ekstra [emoji2] Er en del vedlikeholdsarbeid som må gjøres, i tillegg til oppgradering av gulv på soverommene, ytterdør, vinduer og utebelysning. Men akkurat nå bare nyter jeg ferien med å sove lenge, sole meg, drikke vin og å være sosial og spontan [emoji13] Men jeg har jo forsøket i hodet hele tiden! Leter stadig etter muligheter for å forbedre eggkvalitet og øke oddsene til neste forsøk osv [emoji849]

Ja, fant også ut at prosjekter er bra [emoji5] Har mye jeg vil ha gjort men mangler pengene til det [emoji30] Vi har to biler som skal på service (ca. 15 000kr), måtte kjøpe 8 nye dekk og 4 felger til mannens bil(ca 10 000) , medisiner til forsøk (ca 10-15 000) og litt igjen til en billig ferie til høsten. Da er det tomt for penger til prosjekter og oppussing [emoji38] Men gjør det jeg kan med det jeg har nå da [emoji5] Får håpe tiden går fort for oss begge frem mot september [emoji173]️ Kos deg masse med vin og prosjekter og eggkvalitetsforbedring [emoji16]
 
Ja, fant også ut at prosjekter er bra [emoji5] Har mye jeg vil ha gjort men mangler pengene til det [emoji30] Vi har to biler som skal på service (ca. 15 000kr), måtte kjøpe 8 nye dekk og 4 felger til mannens bil(ca 10 000) , medisiner til forsøk (ca 10-15 000) og litt igjen til en billig ferie til høsten. Da er det tomt for penger til prosjekter og oppussing [emoji38] Men gjør det jeg kan med det jeg har nå da [emoji5] Får håpe tiden går fort for oss begge frem mot september [emoji173]️ Kos deg masse med vin og prosjekter og eggkvalitetsforbedring [emoji16]

Ja de der pengene skulle vi gjerne hatt mer av! Sååå mye vi kunne gjort da, for å få tiden til å gå fortere [emoji28] Men så kommer hverdagen og alle de store uforutsette plutselig-utgiftene som skal dekkes [emoji849]
 
Ja de der pengene skulle vi gjerne hatt mer av! Sååå mye vi kunne gjort da, for å få tiden til å gå fortere [emoji28] Men så kommer hverdagen og alle de store uforutsette plutselig-utgiftene som skal dekkes [emoji849]

Får satse på lottogevinst [emoji38]
 
Ca 50 dager til første sprøyte skal settes. Gleder meg og gruer meg [emoji4] Håper tiden går fort, håper jeg får ut noen egg, håper noen egg blir befruktet og håper noen egg overlever til innsett [emoji173]️ Er så utrolig mye som skal klaffe! Håper håper håper det blir en liten arving på oss nå snart [emoji173]️ Vi er KLAR [emoji7]
 
I september skal det lages baby vettu!! [emoji1374][emoji173]️
 
I september skal det lages baby vettu!! [emoji1374][emoji173]️

Oh yes [emoji16] Det skal lages babyER! Du skal jo også! Var hos akupunkturdamen i dag. Hun sa hun hadde en god feeling på at det kom til å gå bra for meg [emoji173]️ Håper hun har rett [emoji5]
 
Jeg lurer på en ting.. man skal ikke ringe inn mensen FØR forsøk sant? Bare ringe inn mensen i den syklusen man skal ha forsøk? Ble plutselig litt usikker her.
 
Jeg lurer på en ting.. man skal ikke ringe inn mensen FØR forsøk sant? Bare ringe inn mensen i den syklusen man skal ha forsøk? Ble plutselig litt usikker her.

Nei, det er bare den syklusen ved forsøk. Altså den hvor du skal starte med sprøyter 2/3 dager etter mens [emoji4]
 
Jeg lurer på en ting.. man skal ikke ringe inn mensen FØR forsøk sant? Bare ringe inn mensen i den syklusen man skal ha forsøk? Ble plutselig litt usikker her.

Tror de fleste klinikker kun vil at du ringer ved mens ved oppstart, men i Porsgrunn ble jeg bedt om å melde inn hver blødning frem til forsøk for å se at jeg holdt meg til plan. :p
 
Så spennende med flere som skal i forsøk sånn cirka samtidig som meg :)
Spennende å følge deg på veien.
 
Ble bedt om å ringe inn mens før mens også, på første forsøk, men ikke dette forsøket. St.olavs
 
Ble bedt om å ringe inn mens før mens også, på første forsøk, men ikke dette forsøket. St.olavs

Ja, syns jeg hadde lest det et sted! Får ringe de og spørre når den dukker opp om et par uker [emoji38] Livredd for å gjøre noe feil [emoji15]
 
Er mitt første og, men kom helt til spray en gang i 2013, før forholdet røyk. Men det teller ikke helt :)
Så er første ja. Jeg hører til på Riksen, da jeg bor ca 50 minutter unna der :)
 
Er mitt første og, men kom helt til spray en gang i 2013, før forholdet røyk. Men det teller ikke helt :)
Så er første ja. Jeg hører til på Riksen, da jeg bor ca 50 minutter unna der :)

Spennende [emoji16] Håper det blir klaff på første forsøk [emoji257] Masse lykke til! Har du dagbok sånn at jeg kan følge deg også?
 
Har akkurat laga meg ei. Ligger på dagbok forumet.

Satser på første jeg også.
 
Mitt innlegg nr. 5000. Vet ikke om jeg skal feire eller sørge over det jeg? [emoji849][emoji848] Skulle ønske at mesteparten av innleggene mine var i et terminforum selvsagt [emoji5]
Anyway.. ca 44 dager til sprøytestart. Er begynt på jobb igjen i redusert stilling etter ca 3 mnd sykmelding. Tiden går i alle fall litt fortere de timene jeg er på jobb.

Ellers fyller jeg dagene med ordning og oppussing i heimen, besøk hos gode venninner og familie. Mannen er på tur med kompiser en uke fra onsdag denne uken til onsdag neste uke (midt under el), så huset er litt tomt uten han. Håper dagene frem mot forsøk går fort og ikke minst at forsøket blir vellykket [emoji5]
 
Back
Topp