Ferie i uke 21-23

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Vi skal på ferie til utlandet (Frankrike) i september og da er jeg 21-23 uker på vei. Er det noen som har vært på ferie i den delen av svangerskapet og som vil dele erfaringer. Hadde jeg kun vært gravid med et barn, så hadde ikke dette vært noe stress, men så fikk vi overraskelsen at vi skal ha to!

Det bør vel også nevnes at vi har et barn som vil være 3,5 år når vi reiser.
 
Jeg var på ferie i sv.sk.uke 18-20, med storebror på 4 år, til Hellas. Gikk veldig fint, kunne godt ha reist noen uker senere også. Viktigste var å tenke på hva jeg spiste, ikke fetaost og kjøtt som ikke var gjennomstekt osv. Å drikke nok vann[emoji4]
 
Jeg var på ferie i sv.sk.uke 18-20, med storebror på 4 år, til Hellas. Gikk veldig fint, kunne godt ha reist noen uker senere også. Viktigste var å tenke på hva jeg spiste, ikke fetaost og kjøtt som ikke var gjennomstekt osv. Å drikke nok vann[emoji4]

Takk for svar! Jeg regner med det går veldig bra, men fint å høre andres erfaringer. [emoji4]
 
Jeg dro til Mallorca med storebror da jeg var 19-20 uker på vei.
Gikk superfint. :)

Ta vanlige forhåndsregler slik som det nevnes over her, med vann fra flaske, ikke softis, ikke kjøtt som ikke er gjennomstekt, ikke spekeskinke og oster.
 
Back
Topp