Soving

Nja, våkner noen ganger en gang, andre ingen. Dagen starter rundt kl 4:30-5.
 
Ja :) Sovet rundt siden han var 6mnd. Blir 11mnd om en ukes tid :)
 
Hun her våkner noen ganger i løpet av natten. Prøver å slutte med nattflasken, for hun spiser så bra om dagen.
 
Ja. Sover 18.30-06.30 ca uten å våkne. Veldig deilig!
 
Ja det har hun gjort siden hun var 4 mnd ca. Hun har bestandig blitt mer forstyrret av oss og å sove i samme rom som andre.

Veldig [emoji4] Godt for han å flytte på eget rom [emoji4]

Vi har dessverre ikke et ekstra rom til henne. Vi tenker å flytte til en annen bolig om ca 1 år. Kjenner at vi nesten skal vurdere å sove i stuen slik at hun kan ta soverommet vårt. Hva tenker dere om det?
 
Vi har dessverre ikke et ekstra rom til henne. Vi tenker å flytte til en annen bolig om ca 1 år. Kjenner at vi nesten skal vurdere å sove i stuen slik at hun kan ta soverommet vårt. Hva tenker dere om det?
Mini sover på eget rom her også uten at det betyr at han sover natta gjennom.

Jeg kan skjønne impulsen for å gjøre hva som helst for at de skal sove gjennom, men for oss hadde det ikke vært verdt det å flytte ut på stua. Det var nesten null endring med å få eget rom.
Derinot har sovepose og ny seng hatt positiv effekt.
 
Mini sover på eget rom her også uten at det betyr at han sover natta gjennom.

Jeg kan skjønne impulsen for å gjøre hva som helst for at de skal sove gjennom, men for oss hadde det ikke vært verdt det å flytte ut på stua. Det var nesten null endring med å få eget rom.
Derinot har sovepose og ny seng hatt positiv effekt.

Takk for fint innlegg! Hun har sovet natten igjennom en god periode, men nå er dt bare helt kaos. Hun står og hyler i sengen og ser meg ligge i mim seng. Aner ikke om det hadde vært bedre på eget rom. Fordi hun reiser seg opp uansett om jeg er der, eller ikke. Er redd for at jeg kanskje forstyrrer søvnen hennes, siden hun våkner veldig lett. Men det er nok sant det du sier, er jo et skikkelig ork å fly frem og tilbake fra stue til soverom midt på svarte natten også :p
 
Takk for fint innlegg! Hun har sovet natten igjennom en god periode, men nå er dt bare helt kaos. Hun står og hyler i sengen og ser meg ligge i mim seng. Aner ikke om det hadde vært bedre på eget rom. Fordi hun reiser seg opp uansett om jeg er der, eller ikke. Er redd for at jeg kanskje forstyrrer søvnen hennes, siden hun våkner veldig lett. Men det er nok sant det du sier, er jo et skikkelig ork å fly frem og tilbake fra stue til soverom midt på svarte natten også :p
De har noen sånne søvnregressjonsfaser, hvor alt bare blir dritt. Noen er heldige og merker ikke så mye til de, mens andre kjenner de ganske godt.
Står endel om "8-10 month sleep regression" på nettet.

Er kjipt når det står på, men det er heldigvis bare en fase [emoji106][emoji4]
 
Mini sover på eget rom her også uten at det betyr at han sover natta gjennom.

Jeg kan skjønne impulsen for å gjøre hva som helst for at de skal sove gjennom, men for oss hadde det ikke vært verdt det å flytte ut på stua. Det var nesten null endring med å få eget rom.
Derinot har sovepose og ny seng hatt positiv effekt.

Min sover heller ikke hele natten selv om hun sover på eget rom.
Akkuratt nå tror vi det er tennene som plager henne.
 
Vi har dessverre ikke et ekstra rom til henne. Vi tenker å flytte til en annen bolig om ca 1 år. Kjenner at vi nesten skal vurdere å sove i stuen slik at hun kan ta soverommet vårt. Hva tenker dere om det?

Er jo ikke værre enn å prøve noen netter? Nå som de er så små syns jeg de våkner så lett uansett hva man gjør, mens han vi har på snart 4 sover seg igjennom alt mulig. Tilogmed kappsag rett utenfor rommet hans enset han ikke som 2åring..
 
Er jo ikke værre enn å prøve noen netter? Nå som de er så små syns jeg de våkner så lett uansett hva man gjør, mens han vi har på snart 4 sover seg igjennom alt mulig. Tilogmed kappsag rett utenfor rommet hans enset han ikke som 2åring..

Så godt å høre! Håper det skjer her med tiden også, for hennes del og våres!
 
Ja, nå gjør han endelig det( bank i bordet). Ikke helt fornøyd når han legges om kvelden, men når han sovner, så sover han til dagen etter.
 
Back
Topp