Hvilken vogn har dere med på ferie?

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Ferien nærmer seg med stormskritt, og jeg ble plutselig i tvil om jeg burde ta med den store emmaljungavognen min.. Den tar jo opp mesteparten av bagasjerommet, og vi skal på bilferie.. Hva har dere gjort ifht vogn og ferie? Har dere eventuelt noen tips til meg mtp alternative vogner? [emoji4]
 
Vi tok med vogna vi bruker til vanlig (Emmaljunga Super Viking) men vi kommer til å kjøpe en reisevogn som tar lite plass til neste tur. Det ble sånn fordi reisetidspunktet ble bråbestemt og vi dro allerede dagen etter. Det gikk veldig fint, altså, siden sittedelen tar såpass lite plass og vi har stor bil. Vi hadde med to kofferter, spisestol og reiseseng i tillegg :)
Takk for svar! [emoji4] Ok, da skal det vel gå med vår også.. Har samme vogn som deg. Hvilken bil har dere? [emoji4]
 
Drar med Super Viking vi og :) ta av hjulene, og brett sammen sportsdelen så tar den ikke så stor plass.
 
Ferien nærmer seg med stormskritt, og jeg ble plutselig i tvil om jeg burde ta med den store emmaljungavognen min.. Den tar jo opp mesteparten av bagasjerommet, og vi skal på bilferie.. Hva har dere gjort ifht vogn og ferie? Har dere eventuelt noen tips til meg mtp alternative vogner? [emoji4]
Vogn med sittedelen vendt mot deg.
 
Vi har hatt med super viking når vi har vært på tur hittil. Til helgen når vi skal på hytten igjen tar vi med bob revolution-vognen pga terrenget. Har kjøpt baby jogger city tour til å ta med til syden i september. [emoji4]
 
Kommer til å ta med den vanlige vogna (Britax go next) til lille, og kanskje Britax b-motion 4 plus til storebror. Vi var på Tenerife Med storebror bår han var 8 mnd, da hadde vi med en zero2four trille som vi har stående der og kommer til å bruke når vi er der:)
 
Back
Topp