Skravletråd

5 km jogging med noen intervaller pluss mage, overkropp og rygg :D
Etter det grillmat og vin pluss jordbær og is :rolleyes:
MEN, trent/mosjonert hver dag siden forrige fredag så veldig fornøyd med det. Skal jo ikke ha vekten ned men ha fokus på mer trening igjen.
 
Flotters og så flink du har vært :D
Takk, så får vi se om jeg klarer å være like flink uken som kommer nå, har egentlig hatt en litt dårlig start, men her tross alt 6 dager på å ta det inn igjen og man må da ha lov til å kose seg en gang i blant :)
 
5 km jogging med noen intervaller pluss mage, overkropp og rygg :D
Etter det grillmat og vin pluss jordbær og is :rolleyes:
MEN, trent/mosjonert hver dag siden forrige fredag så veldig fornøyd med det. Skal jo ikke ha vekten ned men ha fokus på mer trening igjen.
Har ikke hatt tid til noe trening i dag jeg :(
 
Kose seg innimellom er viktig. Masse lykke til med kommende uke :D
Uken som kommer kommer kanskje til å være litt vanskelig på grunn av ferie, men uken etter.....
Da jobber jeg og mannen drar noen dager ned til svigermor hvilket betyr minst en deg hvor jeg kommer til å ta bussen til jobb og gå i raskt tempo hjem, 30 km....
Den uken bør jeg få et godt resultat
 
5 km jogging med noen intervaller pluss mage, overkropp og rygg :D
Etter det grillmat og vin pluss jordbær og is :rolleyes:
MEN, trent/mosjonert hver dag siden forrige fredag så veldig fornøyd med det. Skal jo ikke ha vekten ned men ha fokus på mer trening igjen.

Flink du er til å stå på med jevnlig trening![emoji16]
 
Uken som kommer kommer kanskje til å være litt vanskelig på grunn av ferie, men uken etter.....
Da jobber jeg og mannen drar noen dager ned til svigermor hvilket betyr minst en deg hvor jeg kommer til å ta bussen til jobb og gå i raskt tempo hjem, 30 km....
Den uken bør jeg få et godt resultat

Flott å ha et slikt mål å jobbe mot :)
 
Svømte en time i friskt tempo i havet. Med puls på 120-155 såfin effekt. Gikk tur med venninne i kveld. Ca 6 km i skravle tempo. Deilig å kjenne og vite at jeg er godt i gang med hyppige treninger igjen. Liker også at det blir ganske variert.
 
Svømte en time i friskt tempo i havet. Med puls på 120-155 såfin effekt. Gikk tur med venninne i kveld. Ca 6 km i skravle tempo. Deilig å kjenne og vite at jeg er godt i gang med hyppige treninger igjen. Liker også at det blir ganske variert.
Så flink du er, svømming er ikke noe for meg, får ikke opp pulsen da
 
Så flink du er, svømming er ikke noe for meg, får ikke opp pulsen da

Jeg drev med svømming i tidlig tenårings alderen så noe teknikk har jeg inne og som hjelper til å få opp tempo. Har blitt pysete på vann temperaturen med årene, men nå er det jo 24-25 grader i vannet og en fryd å bade. Bor 5-6 min gange fra sjøen så i år har svømming blitt et fint tilskudd til aktivitetene mine.
 
Morgenjogg med intervaller 8 km, litt diverse styrke på terassen, gåtur til og fra stranden pluss diverse svømming/bading.
 
Back
Topp