MiniMe80 sin slankedagbok

Så flink du er! :) Så deilig å se at det går nedover, selv om det går sakte. Jeg heier på deg! :)
Tusen takk! Det beste er jo sakte nedgang, men syns den kunne vært litt fortere :p Bare meg selv å skylde på som ikke er bestemt nok :D
 
Innveiing i dag. Glad det ikke er slankekrigen enda :p for denne innveiingen var veldig opp og ned. Først 96,5kg. Veldig glad og overrasket men kjente på kroppen at den ikke var helt på 96 enda... Veide meg litt flere ganger og det var alt mellom 96,5 og 97,6, så da går jeg for sånn ca midt i mellom og skrev 97,1 :wacky: Jeg skeiet ut i går kveld og var forberedt på at jeg kunne veie over 98 men det gjorde jeg ikke så det var veldig bra :)
Satt meg som et lite mål å komme meg ned på 95 innen begynnelsen av august. Ser kanskje ut til at jeg kan nå målet. Må bare ikke skeie for mye ut, men likevel kose meg nå i sommer :)
 
Innveiing i dag. Glad det ikke er slankekrigen enda :p for denne innveiingen var veldig opp og ned. Først 96,5kg. Veldig glad og overrasket men kjente på kroppen at den ikke var helt på 96 enda... Veide meg litt flere ganger og det var alt mellom 96,5 og 97,6, så da går jeg for sånn ca midt i mellom og skrev 97,1 :wacky: Jeg skeiet ut i går kveld og var forberedt på at jeg kunne veie over 98 men det gjorde jeg ikke så det var veldig bra :)
Satt meg som et lite mål å komme meg ned på 95 innen begynnelsen av august. Ser kanskje ut til at jeg kan nå målet. Må bare ikke skeie for mye ut, men likevel kose meg nå i sommer :)

Det greier du! :)
Jeg gleder meg til krigen starter igjen. Så mye lettere å holde seg unna snop da ^^
 
Det greier du! :)
Jeg gleder meg til krigen starter igjen. Så mye lettere å holde seg unna snop da ^^
Satser på det :)
Helt enig med deg. Enklere når man har regler man "må" følge :D
 
Innveiing i dag da. Ikke overraskende så har jeg gått opp :p Opp 1,7kg de to siste ukene. Sånn går det når jeg har kost meg med god mat og snop når man er sammen med familien :) Og i tillegg så et TR på besøk så er litt der også. Om tre uker så var målet å nå 95 kg. Jeg som var så optimistisk på at det skulle jeg klare, at det var overkommelig, er ikke like optimistisk nå. Det betyr at jeg må gå ned 3,8kg på tre uker. Men hvis jeg skal bare komme ned på 95-tallet så er det jo bittelitt mindre ;) :D Så lenge jeg går ned så er jeg glad. Bare jeg kommer meg ned mot 96 så skal jeg være veldig fornøyd.
 
Hvor mye må du gå ned igjen, for å få hjelp til ivf? ❤️
98, men helst 95. Men så går jeg med et stort håp om at jo mer jeg går ned så kanskje vi klarer det på egenhånd.
 
Prøvde meg på en 30days shred med Jillian Michaels i dag. Tungt var det og måtte stoppe halvveis fordi jeg ble så kvalm. Lår og legger kjennes som gele :D Prøve på nytt i morgen, men skal lytte til kroppen og ikke presse for mye nå i starten.
Har gått opp og må komme meg ned igjen. Spiser altfor mye av det jeg ikke skal spise, men det er så vanskelig å holde seg unna. Får bare jobbe hardere og spise sunnere.
 
Innveiing i dag. Det går sakte nedover etter å ha gått opp endel da jeg fikk TR. Målet om å nå 95kg i dag er jeg veldig langt unna. Hvorfor kan jeg ikke bare holde meg unna snop og snacks... Tror jeg må klare en dag om gangen og ta det derfra. Mandag starter jeg på nytt. Forventer mensen rundt den tiden, hvis jeg ikke skal være så heldig å få en positiv g-test før det ;)
 
Innveiing i dag. Det går sakte nedover etter å ha gått opp endel da jeg fikk TR. Målet om å nå 95kg i dag er jeg veldig langt unna. Hvorfor kan jeg ikke bare holde meg unna snop og snacks... Tror jeg må klare en dag om gangen og ta det derfra. Mandag starter jeg på nytt. Forventer mensen rundt den tiden, hvis jeg ikke skal være så heldig å få en positiv g-test før det ;)

Du kan så si! Den avhendigheten er så utrolig sterk!
 
Du kan så si! Den avhendigheten er så utrolig sterk!
Forferdelig sterk. Har hatt det siden tenårene, kanskje før, så ikke så lett å å bli kvitt den.
 
Back
Topp