***skravletråden for JUNI***

Aha :) kose dere
Laaaaaaaaaang busstur. Kommet til Dovre. Nå har vi hatt pause og nå blir det natt og det skal være stille på bussen. Ikke at det akkurat er det da. Alle våkna liksom ;-)
 
Flere som er våkne?
 
God kveld jenter, hatte en fin dag?

Dette er planen min for i morgen:
- Ca 0730: Kjøre frøkna, og muligens eldsten på skolen
- 8-10 rydde første og andre etasje
- 10:30: Time hos frisøren
- 11: De eldste er ferdig på skolen - frøkna går på SFO, eldste møter med ved frisøren og sitter på hjem
- 11:30 - 13: Støvsuge og vaske gulv + tørke støv
- 13-14 vaske badet nede inkludert inni skapet hvor blant annen vaskemaskin, tørketrommel og varmtvansberederen står
- 14-15: Begynne å forberede middagen for kvelden
- 15-15:30: Slappe av/ta igjen det jeg ligger etter
- 15:30: hente frøkna

Hvilke planer har dere?

Skal på sykehuset. Etterpå: prøve å sove...
 
Flere som er våkne?
Tror jeg er ferdig å sove.

Jeg er ikke skapt for å sitte når jeg sover. Det gjør vondt. Jeg trenger å legge meg ned!

Ser meg rundt og tror vi er i Oslo
 
Og mens mange enda sover og noen ikke gjør det henter jeg frem matboksen min med kveldsmaten jeg ikke hadde lyst på i går kveld. Jeg er sulten. Og det er ikke meningen å stoppe for frokost før om tre timer. Et stykke inn i Sverige.
 
ikke lagt meg enda, idiotisk døgnrytme pga nattarbeid, skal på i natt så blir nok å sove i heeeeele dag hehe.
 
ikke lagt meg enda, idiotisk døgnrytme pga nattarbeid, skal på i natt så blir nok å sove i heeeeele dag hehe.
 
ikke lagt meg enda, idiotisk døgnrytme pga nattarbeid, skal på i natt så blir nok å sove i heeeeele dag hehe.
 
ikke lagt meg enda, idiotisk døgnrytme pga nattarbeid, skal på i natt så blir nok å sove i heeeeele dag hehe.
 
ikke lagt meg enda, idiotisk døgnrytme pga nattarbeid, skal på i natt så blir nok å sove i heeeeele dag hehe.
 
ikke lagt meg enda, idiotisk døgnrytme pga nattarbeid, skal på i natt så blir nok å sove i heeeeele dag hehe.
Du får sove godt da. Jeg satser på at jentene jeg har ansvar for i huset i kveld er villige til en tidlig kveld. Jeg kommer til å konke .
 
God morgen

Vi har kommet oss over grensa og bussen våkner til liv. Noen sover enda.
 
Back
Topp