Hjelp!

Håååpet2019

Andre møte med forumet
Hei jeg er i dag gravid 5+2 men har begynt å blø litt friskt blod:( kjenner litt svaaaake smerter som kan ligne på mensensmerter, men di er ikke der hele tiden. Kommer og går...er dette begynnelsen på en SA?
 
Hei jeg er i dag gravid 5+2 men har begynt å blø litt friskt blod:( kjenner litt svaaaake smerter som kan ligne på mensensmerter, men di er ikke der hele tiden. Kommer og går...er dette begynnelsen på en SA?

Blod trenger ikke bety noe negativt, er mange som blør uskyldig under svangerskap[emoji5][emoji5] svake menssmerter er jo også vanlig i svangerskap, så er ikke grunn til panikk! (Selvom jeg forstår deg ekstremt godt, SA er ikke gøy!!!) prøv å holde deg i ro, og se hvordan det går! Du kan jo kontakte lege om det blir verre, men er jo desverre ikke så veldig mye å få gjort så tidlig om det går galt!! Men krysser fingrene for at det bare er uskyldig til deg[emoji173]️[emoji173]️
 
Hei jeg er i dag gravid 5+2 men har begynt å blø litt friskt blod:( kjenner litt svaaaake smerter som kan ligne på mensensmerter, men di er ikke der hele tiden. Kommer og går...er dette begynnelsen på en SA?

Håper det går fint med deg! Som det det sies her trenger ikke blod bety SA. Mange har ufarlige blødninger i starten av svangerskapet. Det samme med murringer.

Jeg for min del tok en graviditetstest 4+4 (hadde ikke tatt siden jeg fikk positiv 13dpo) og så med en gang at den var mye svakere enn den forrige og skjønte på den måten at nå var det mest sannsynlig over. Blødningen kom samme dag, det var da ikke litt men ganske mye og jeg var ikke i tvil. Prøv og slappe av og ta evt en test for å sjekke HCG stigning hvis det hjelper med å holde roen eller om du gjerne bare vil få det avklart om du er i ferd med å miste.

Masse lykke til! Håper spiren klamrer seg fast. Vi har hatt alt for mye uflaks i Juni!!!
 
Har vært hos gynekolog og jeg har desverre mistet:(

Uff så trist[emoji17] sender deg gode tanker og klemmer!! Du skal ikke ta blodprøver for sjekke hcg? Det KAN jo være for tidlig å se noe på UL!
 
Tusen takk for alle fine ord[emoji173]️ setter stor pris på det i denne stunden. Nå har vi ett forsøk igjen i det offentlige håper virkelig spira sitter på tredje og siste forsøk
 
Back
Topp