Sterke magesmerter?!?

Noraus

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Noen andre her som sliter med det? For meg føles det akkurat ut som menssmerter, og det er så ille at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, blir helt ør og føler jeg må gå på do.

Det har holdt på et par dager nå 1-2ganger daglig og de to siste nettene har jeg våknet pga smerten på nettene. Smertene har varighet på ca en halvtime.

Nå hadde jeg ganske sterke menssmerter før graviditeten og som jeg fikk tramadol for, og de her er ikke fullt så ille, men likevel ganske kraftige. Er 7+ noen dager nå.
 
Hatt smerter ikke så sterke som du beskriver men ikke blødd eller noe, så har regnet med alt var Ok, og ul på 9 uker bekreftet alt var bra;kr
 
Hadde noen ville smerter i starten av første svangerskap. Gjemte meg bort i garderoben på jobb og lå og vred meg på gulvet. Absolutt ikke behagelig, men jeg hadde heller ingen blødninger, og ble da en flott baby ut av det svangerskapet i alle fall.
 
Jeg hadde det slik i første svangerskap, fra start og til 7. mnd.. Gikk bra, men var utrolig vondt til tider! Hatt et par runder nå også.
 
"Godt" at det er flere av oss[emoji4] Jeg var hos legen idag for å fylle ut helsekortet, og i følge henne var det veldig normalt, spesielt for førstegangs [emoji16]
 
Husker jeg sa til mannen "Åh... dæven... denne mensen blir sinnsyk" mens jeg hang over en kjøkkenstol. Denne intense smerten gjentok seg et par ganger før testen lyste "gravid". Har ikke kjent mer til det etter uke 5. Tror det er ganske normalt når småen fester seg
 
Back
Topp