Flott å være gravid om sommeren?

Vil tro det er lettere å finne billigere mammaklær enn om vinteren. Kan bare ta på seg noe tjafs.
 
Enig! Helt topp at det bare er å slenge på seg birkenstockene og en lett kjole:)
Føler ikke det er noe negativt med å gå gravid nå egentlig:) litt ubehagelig å sove på natta når det er veldig varmt, men det går bra med vifte på rommet :)
 
Syns det er greit nå som er litt kjølig ute, men syns det er helt grusomt når det er varmt. Gikk litt gravid om vinteren sist å syns ærlig det var bedre da jeg er så varm av meg når jeg er gravid. Også blir jeg full av vann så fort det blir litt varmt.
 
Synes det er fint, mye klær man kan bruke og tiden går generelt fortere om sommeren så føler ventetiden blir kortere:) Men så er varmen tidvis uholdbar, og jeg bor nord i landet, så jeg er spent hvordan det blir når sommeren kommer for fullt. Som den gjerne gjør her i august og starten av september, når jeg går høygravid :hilarious:
 
Syns det verste er at termin først er ETTER sommeren, det at jeg har julibarn og maibarn fra før gjør nok at jeg syns dette svangerskapet virker mye lenger [emoji28] Ellers så liker jeg stort sett sol og varme, men det holder med 25 varmegrader maks, mer enn det blir litt for mye som gravid. Nettene er jo verst, men hjalp med vifte da det var varmest, og å spyle beina i iskaldt vann.

Ellers er det veldig deilig å slippe så mye klær, håper å klare meg uten å måtte kjøpe flere gravidklær og har egentlig vokst ut av den ene gravidbuksa mi alt så satser på lite buksevær og mer kjolevær fremover! [emoji5]
 
Oi overraskende mange som er «glad» for å være gravid på sommeren.

Jeg synes det er det verste! Må kjøpe nye klær, fordi klærne mine ikke passer lenger :(
Hadde jeg vært gravid på vinteren hadde jeg sluppet å kjøpe nye klær pga har mange store cardigens og gensere om vinteren.. men gravid på sommeren passer ikke singlettene/jumpsuitene lenger.. :(
 
Oi overraskende mange som er «glad» for å være gravid på sommeren.

Jeg synes det er det verste! Må kjøpe nye klær, fordi klærne mine ikke passer lenger :(
Hadde jeg vært gravid på vinteren hadde jeg sluppet å kjøpe nye klær pga har mange store cardigens og gensere om vinteren.. men gravid på sommeren passer ikke singlettene/jumpsuitene lenger.. :(
Jeg sluttet å kjøpe gravidklær for en god stund siden, anbefaler å handle vanlige klær med plass til magen hvis du må handle [emoji846] Har funnet lange kjoler på Indiska og Vero Moda, og Cubus har lette deilige joggebukser. Hvis du bruker mye singleter så går det jo ann å kjøpe inn noen rimelige i litt stor størrelse som er elastiske, jeg får fortsatt noen av mine over magen selv om den er relativt stor alt [emoji846] Ellers er jeg veldig glad i tightsene til HM, har fått tak i på salg der til 50kr men de koster bare 100kr til vanlig tror jeg.
 
Jeg sluttet å kjøpe gravidklær for en god stund siden, anbefaler å handle vanlige klær med plass til magen hvis du må handle [emoji846] Har funnet lange kjoler på Indiska og Vero Moda, og Cubus har lette deilige joggebukser. Hvis du bruker mye singleter så går det jo ann å kjøpe inn noen rimelige i litt stor størrelse som er elastiske, jeg får fortsatt noen av mine over magen selv om den er relativt stor alt [emoji846] Ellers er jeg veldig glad i tightsene til HM, har fått tak i på salg der til 50kr men de koster bare 100kr til vanlig tror jeg.

Finner nesten ingenting på hm sin avdeling for gravide.. :( kun tights ja, som du sier..
Indiska har mange fine kjoler, har kjøpt 3 stk derfra! :D men sliter virkelig med klær om dagen. Får ikke kneppet shortsene pga magen, så må kjøpe gravid-shorts og det er ikke såå mye utvalg der akkurat.. jeansene passer ikke lenger, pga lårene har vokst tydeligvis. Pleier å gå med stramme gensere og singletter, men det er jo uaktuelt nå som magen har blitt så stor. Genseren/singletten sklir bare oppover. Dekker ikke hele magen :wtf: blæææ!! :bored: Synes det er skikkelig kjedelig å være gravid på sommeren assaaaa:arghh:

Med neste barn skal jeg time bedre, slik at jeg føder på vinteren!
 
Jeg fikk tips om å kjøpe litt større klær, og ikke gravid klær, men det sitter jo helt kleint på kroppen :hilarious:Lange kjoler er fint, men kommer ikke til å bruke de igjen etter graviditeten. Bruker mye "plain" genser og tskjorte og cardigan til vanlig, så jeg trodde jeg skulle slippe unna med å bare handle et par bukser, men ingenting av det jeg bruker til vanlig passe - selv ikke større størrelse :arghh: men jeg har stortsett lagt på meg foran på magen så jeg føler klær i større størrelser blir veldig posete.. På vinteren kunne jeg nok brukt singlett under tskjorte for å dekke magen helt, men det blir for varmt nå..

Det er mye å tenke på :arghh: men jeg er så langt fornøyd med sommersvangerskap fordi jeg har kjøpt en del fine sommerkjoler som fremhever magen. Frykter at vintermagen hadde blitt gjemt i 700 lag med klær og en jakke som ikke kan lukkes :hilarious: men så er jeg en av de som har vært frossen hele svangerskapet og fremdeles ikke har sett antydninger til ødemer

Heldig du er! Har lagt på meg både mage, lår og armer! :( GRR... 26+3 idag og har lagt på meg 7kg. Baby er bare 980gram :grumpy:
 
Har ingen problemer med det så langt.
Men har heller ikke en baby som fungerer som varmeflaske. Mammatøy hadde jeg måttet ha uansett
 
Finner nesten ingenting på hm sin avdeling for gravide.. :( kun tights ja, som du sier..
Indiska har mange fine kjoler, har kjøpt 3 stk derfra! :D men sliter virkelig med klær om dagen. Får ikke kneppet shortsene pga magen, så må kjøpe gravid-shorts og det er ikke såå mye utvalg der akkurat.. jeansene passer ikke lenger, pga lårene har vokst tydeligvis. Pleier å gå med stramme gensere og singletter, men det er jo uaktuelt nå som magen har blitt så stor. Genseren/singletten sklir bare oppover. Dekker ikke hele magen :wtf: blæææ!! :bored: Synes det er skikkelig kjedelig å være gravid på sommeren assaaaa:arghh:

Med neste barn skal jeg time bedre, slik at jeg føder på vinteren!
Huff, er ikke enkelt altså...

Men jeg tror jeg likevel foretrekker å gå gravid om våren/sommeren, jeg er vanligvis frysepinn og måtte nok investert i både vinterjakke med plass til magen og flere gravidbukser på vinterstid [emoji28]

Nå klarer jeg meg ganske greit med et par gravidtights og kjoler/tunikaer og gravidbukse en sjelden gang. Har et par gravidtopper også og det hjelper jo på. Og en gravidshorts har jeg fra første svangerskap (julibarn) men den brukes bare i nødstilfeller, føler meg ikke vel i den [emoji28]

Men kjolene jeg har kjøpt nå er vanlige (ikke gravid) så jeg regner med å kunne bruke dem etter graviditeten også [emoji5] Har forøvrig lagt på meg over 13 kg (29+4) så er nok mer enn bare magen [emoji21]
 
Jeg fikk tips om å kjøpe litt større klær, og ikke gravid klær, men det sitter jo helt kleint på kroppen :hilarious:Lange kjoler er fint, men kommer ikke til å bruke de igjen etter graviditeten. Bruker mye "plain" genser og tskjorte og cardigan til vanlig, så jeg trodde jeg skulle slippe unna med å bare handle et par bukser, men ingenting av det jeg bruker til vanlig passe - selv ikke større størrelse :arghh: men jeg har stortsett lagt på meg foran på magen så jeg føler klær i større størrelser blir veldig posete.. På vinteren kunne jeg nok brukt singlett under tskjorte for å dekke magen helt, men det blir for varmt nå..

Det er mye å tenke på :arghh: men jeg er så langt fornøyd med sommersvangerskap fordi jeg har kjøpt en del fine sommerkjoler som fremhever magen. Frykter at vintermagen hadde blitt gjemt i 700 lag med klær og en jakke som ikke kan lukkes :hilarious: men så er jeg en av de som har vært frossen hele svangerskapet og fremdeles ikke har sett antydninger til ødemer
Jeg har så langt klart meg uten å handle klær i større størrelse, enda jeg har lagt på meg på hele kroppen og ikke bare magen [emoji28] Men har et par gravidtopper som er gull, de sitter veldig fint på og har plass til magen! Kjøpt på salg på Zalando [emoji5]

Har sluppet unna ødemer så langt jeg også og syns varmen er deilig så lenge den holder seg på maks 25 varmegrader, så føler sommergraviditet er å foretrekke her [emoji1]
 
Syns det er uholdbart når det er varmt ute, men ellers er det ganske greit.
Gla jeg slipper å gå på is med bekkenløsning ihvertfall.
Også trenger man ikke å ha på så mye klær [emoji16]
 
Back
Topp