Hormonella

borga001

Elsker forumet
Jeg er så sur og grinete om dagene. Blir irritert og lei meg over den minste ting, og det går utover de hjemme. Nå irriterer det meg at jeg er sånn. Jeg er sykmeldt, men likevel veldig sliten... Føler jeg ikke strekker til. Det er ingen god følelse å ha. Gleder meg bare til å føle meg normal igjen. Er det bare meg?
 
Nei! Meget hormonell, spesielt blir jeg veldig lei meg fort over ting som ikke står meg nært. Frustrerende
 
Samme her. Veldig lei meg hele tiden, og lett skuffet... begynte å grine pga hull i en body som datteren vår brukte da hun var nyfødt... er fortsatt ganske knust pga det :arghh: også vondt, føler meg ikke som den beste mammaen når jeg ser faren løpe rundt med henne og jeg henger på slep... takk Gud for at vi er to foreldre der halve dagen, men siste delen jeg er alene er skikkelig tiltak :(
 
Har hatt ett utbrudd! Mannen spurte pent om å få bruke bilen frå lørdag-søndag til å kjøre en gjeng siden vi hadde flere antall seter enn dei andre. Hormonelle meg vart furten og svarte at han fikk bare ta bilen, Så kunne jeg bare være hjemme alene mens han skulle drikke og leve livet ! :p

Sannheten er den at vi har to biler..så hvorfor jeg tok sånn på vei skjønner jeg ikke! :-D

Bortsett fra denne denne, så har det ikke hvert noe utbrudd. Sliter heller med å holde tårene tilbake, og må ofte ta meg en tur på badet eller gjøre noe husarbeid for å skjule at følelsene er helt på bærtur!
 
Uff. Jeg mente påståelig i går at jeg ikke hadde blitt det enda. Men mannen var visst ikke helt enig. Skal ikke være greit med så mye hormoner. Og i tillegg 3 fotballkamper hver dag på tv[emoji19]
 
Jeg er veldig irritabel og blir fort sint med en trassig 4 åring i hus. Må telle til ti eller bare forlate rommet flere ganger om dagen så jeg ikke skal klikke helt :(
 
Uff. Jeg mente påståelig i går at jeg ikke hadde blitt det enda. Men mannen var visst ikke helt enig. Skal ikke være greit med så mye hormoner. Og i tillegg 3 fotballkamper hver dag på tv[emoji19]

Aaah, godt å høre at det ikke bare er meg som er litt oppgitt pga all fotballen om dagen[emoji85][emoji851]
 
Jeg er også så trist hele tiden, og sjukt nærtagende. Klikka i vinkel på mannen i går fordi han ikke ville spise middagsrester til kvelds (wtf?!) fordi jeg tok det som at jeg var en dårlig kokk [emoji23] stakkar mann, han ble så tatt på senga [emoji23]
 
Eg blir av og til rasende forbanna på mannen å tar ca annenhver dag en real utblåsning i høyt volum [emoji28][emoji85][emoji85] han overser det og dagen går videre [emoji23]
 
Allerede litt lei kjenner jeg. Skal liksom se alle kampene også[emoji85]

Skal ses så lenge han er hjemme her også, har ikke så mye å slå i bordet med for er ikke noe annet spennende som går uansett[emoji28][emoji85] (så da blir d mobil og strikking på’a mor[emoji12])
 
Skal ses så lenge han er hjemme her også, har ikke så mye å slå i bordet med for er ikke noe annet spennende som går uansett[emoji28][emoji85] (så da blir d mobil og strikking på’a mor[emoji12])

Haha. I feel you.
Går unna på teppestrikkingen til lillemor om dagen [emoji23]
 
Aaah, godt å høre at det ikke bare er meg som er litt oppgitt pga all fotballen om dagen[emoji85][emoji851]

Samme er det her også! Fotball for alle penga og gjerne spille litt FIFA i tillegg... og selvsagt mye øldrikking til kampene... og mye guttebesøk....
 
Samme er det her også! Fotball for alle penga og gjerne spille litt FIFA i tillegg... og selvsagt mye øldrikking til kampene... og mye guttebesøk....

Ser at jeg kunne hatt d «værre» så skal ikke vel egentlig ikke klage da[emoji85] «Slipper unna» både FIFA (spill generelt) og guttebesøk[emoji28] Dog enda godt vi jenter klarer å underholde oss selv[emoji23]
 
Skjønner jeg skal være glad min samboer ikke er fotball-interessert, ja...:p

Haha, jaaa[emoji28] Om man ikke har interessen selv hvertfall[emoji12] Hadde sikkert vært en drøm for mange gutter og hatt en ihugga kjæreste også[emoji38]
 
Back
Topp