Baby roe seg med å ligge på magen

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Hva gjør jeg? :(
De skal jo absolutt ikke ligge den veien...
Han sover kun oppå brystet mitt på nettene.. prøvd så masse...lagt han vekk når han sovner men våkner opp skriker..så er det byssing ..og amming..på nytt..sånn går det..hele tiden om jeg prøver.
Så har endt med at han ligger oppå meg for at vi skal få noe søvn...
Råd???
 
Hadde det sånn ein del med første, var ingenting som hjalp då... Han måtte berre bli større, og det gjekk seg til [emoji4]
 
Ja han har kolikk i tillegg..men sliten...luvredd for krybbedød. Så sover lite...
 
Huff :( det er jo ikke noe godt å ha det sånn :( min var sånn en periode, og måtte jo bare ha han på brystet, for ellers sov jo ingen av oss.. gikk fort over for vår del da.. har du fått sjekket lillegull hos fysio/manuell terapeut for evt. låsning i nakke/rygg? Kan det være noe annet enn kolikk som plager han? Kjenner ei som hadde samme problemet, men da var det låsning i nakken, og det ble mye bedre etter de hadde fått ordnet opp i det i alle fall :) håper det går seg til fort for dere! <3 og heldigvis er nå sannsynligheten for krybbedød fremdeles veldig lav selvom han trenger å sove på deg en periode da, men skjønner du er redd.. er veldig redd for det selv! Men da sover man jo også lettere og reagerer fortere på endringer hos lille når de sover da :)
 
Huff :( det er jo ikke noe godt å ha det sånn :( min var sånn en periode, og måtte jo bare ha han på brystet, for ellers sov jo ingen av oss.. gikk fort over for vår del da.. har du fått sjekket lillegull hos fysio/manuell terapeut for evt. låsning i nakke/rygg? Kan det være noe annet enn kolikk som plager han? Kjenner ei som hadde samme problemet, men da var det låsning i nakken, og det ble mye bedre etter de hadde fått ordnet opp i det i alle fall :) håper det går seg til fort for dere! <3 og heldigvis er nå sannsynligheten for krybbedød fremdeles veldig lav selvom han trenger å sove på deg en periode da, men skjønner du er redd.. er veldig redd for det selv! Men da sover man jo også lettere og reagerer fortere på endringer hos lille når de sover da :)
Vi har gått til osteopat en gang...hjalp den dagen...men så var d over..så skal ha flere behandlinger i håp om at hjelper . han sover Max og då mener jeg Max 10-12t totalt på 1døgn... stakkar...
1mnd gammel idag...nesten så jeg har nedtelling til 3mnd...er så sliten...
 
Min forrige lå kun på meg om natten de første månedene (hun hadde låsing i nakken). Min redning var en ammepute som er formet som en pølse (jeg har doomoo).
 
Hadde det litt sånn med første i starten og her fant jeg etterhvert ut at hvis han fikk sovne godt på magen oppå meg så klarte jeg 70% av gangene ca og legge han fra meg hvis jeg la han på siden... og sørget for at han sovna med teppe/dyna rundt seg oppå meg sånn at jeg bare flytta dyna med han...

Snakk evt med helsestasjon om de har noen tips for er jo veldig slitsomt å ikke sove og samtidig være redd for krybbedød når man først sovner...
 
Vi har gått til osteopat en gang...hjalp den dagen...men så var d over..så skal ha flere behandlinger i håp om at hjelper . han sover Max og då mener jeg Max 10-12t totalt på 1døgn... stakkar...
1mnd gammel idag...nesten så jeg har nedtelling til 3mnd...er så sliten...

Da krysser jeg fingre og tær for at det hjelper med fler behandlinger! <3 det høres virkelig ikke ålreit ut :( skal jo ikke være sånn :( han må jo være veldig sliten han også, stakar..
 
Da krysser jeg fingre og tær for at det hjelper med fler behandlinger! <3 det høres virkelig ikke ålreit ut :( skal jo ikke være sånn :( han må jo være veldig sliten han også, stakar..

Ja stakkar...ser s på han. Vondt å se at det kjæreste man har har det vondt...
Idag har han skreket masse.. spiste en yoghurt i går kveld..frykter litt melkeallergi og. Men håper d bare var tilfeldig.. det er neste steg å teste om ikke behandlingen hjelper..
Men vi krysser alt vi har på at d bare er "vanlig" magevondt 3mnd kolikk..
 
Ja, det er helt forferdelig :( huff! Får håpe det bare er tilfeldig, ja! <3 håper i alle fall dere får mer bedring hos osteopat.. kan jeg spørre hva han behandles for der? :)
 
Ja, det er helt forferdelig :( huff! Får håpe det bare er tilfeldig, ja! <3 håper i alle fall dere får mer bedring hos osteopat.. kan jeg spørre hva han behandles for der? :)

Magevondt...han trykker noe bak i nakken og på magen...det var visst noe hovednerver der i forbindelse til magen... noe sånt kan ikke fag språket he he
 
Han min har sovet masse på brystet mitt. Hatt mye luft og da lindrer det magen å ligge på oss... jeg har kunnet legge han ned etter han har sovet på med i 30 min kanskje... og det har blitt bedre og bedre... nå er han 8 uker og sover nesten aldri på meg på nettene lenger... (men på dagen)

Jeg merker at det er verre hvis han ikke har fått massasje og fått ut nok luft. Eller om ham har en gulp på lur...
 
Han min har sovet masse på brystet mitt. Hatt mye luft og da lindrer det magen å ligge på oss... jeg har kunnet legge han ned etter han har sovet på med i 30 min kanskje... og det har blitt bedre og bedre... nå er han 8 uker og sover nesten aldri på meg på nettene lenger... (men på dagen)


Jeg merker at det er verre hvis han ikke har fått massasje og fått ut nok luft. Eller om ham har en gulp på lur...

Godt å lese at det har blitt bedre.
Jeg prøve og å legge han bort etter en stund
.Men da våkner han...
 
Back
Topp