Sommer ferie :)

Vi skal stort sett kose oss hjemme og ta noen småturer til hytta som ligger 40 min hjemmefra, i tillegg til at vi skal leie en hytte i Sverige i starten av juli.

Jeg har termin 29.juli, så vi har ikke lyst til å være for langt unna sykehuset nå i sommer ♡
 
Vi skal stort sett kose oss hjemme og ta noen småturer til hytta som ligger 40 min hjemmefra, i tillegg til at vi skal leie en hytte i Sverige i starten av juli.

Jeg har termin 29.juli, så vi har ikke lyst til å være for langt unna sykehuset nå i sommer ♡

Hørtes ut som en perfekt sommer :) gratulerer med et lite nurk på vei <3

Hvordan er det å gå høygravid i denne varmen ? :)
 
Hørtes ut som en perfekt sommer :) gratulerer med et lite nurk på vei <3

Hvordan er det å gå høygravid i denne varmen ? :)

Takk! Vi gleder oss veldig til lillebror kommer :)
Stort sett er det bare deilig med varmen, men jeg blir litt fortere overopphetet denne gangen enn sommeren 2016. Generelt er det mye tyngre å gå gravid med nr.2, men nå er jeg snart ferdig :)
 
Takk! Vi gleder oss veldig til lillebror kommer :)
Stort sett er det bare deilig med varmen, men jeg blir litt fortere overopphetet denne gangen enn sommeren 2016. Generelt er det mye tyngre å gå gravid med nr.2, men nå er jeg snart ferdig :)
Det skjønner jeg godt! Lykke til i siste innspurten <3
 
Gått permittert så lenge at feriekassen er tom. Men, tenkt å ta det på sparke og kanskje ta en tur til dyreparken eller en tur til dk[emoji4] Resten blir hjemme (lov å håpe at været holder?)
 
Gått permittert så lenge at feriekassen er tom. Men, tenkt å ta det på sparke og kanskje ta en tur til dyreparken eller en tur til dk[emoji4] Resten blir hjemme (lov å håpe at været holder?)
Deilig å være hjemme og på standa også :) vi satser på at været holder! Hatt en fin perm så langt? :)?
 
Deilig å være hjemme og på standa også :) vi satser på at været holder! Hatt en fin perm så langt? :)?

Var ferdig i perm i september, men ble kastet rett ut i permittering[emoji849] Fikk endelig et kort oppdrag nå i mai...akkurat etter at været ble fantastisk[emoji31]
 
Her blir det ferie i Norge, skal en tur til Dyreparken og 1 uke på Østlandet, ellers venter vi på lillesøster som kommer i oktober[emoji171]
 
Kun hjemme i år, eller skal en tur på en hytte et par timer unna, ellers får vi masse besøk her, må holde meg nærme sykehuset da jeg er gravid med tvillinger med termin i desember :)
 
Her blir det kun hytta og maling av hus... Kjedelig ferie, men satser på deilig vær og mulighet til å bade mye i hagen :)
 
Blir ferie i Norge i år. Besøke mannens familie i Møre og Romsdal, vi gjør bilturen til en del av ferien med noen overnattinger på veien oppover.
 
Vi hadde en liten uke i Skallerup, og det var deilig! :D Startet prøvingen på nummer to der nede, men som forventet gikk det ikke på første klaff kan du si... Ellers har vi hatt mange fine dagsturer, og maler hus så er masse jobb hjemme. Håper på en tur til dyreparken før ferien er over, og få noen «voksenkvelder» til prøvingen :p Jeg har hatt perm et ekstra år uten lønn, men starter i jobb nå 1.august :)
 
Back
Topp