Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

7 mnd allerede!! Herlighet som tiden flyr :D
 
Var på tide med en liten en :p

Og ja, det føles som jeg fødte for litt siden, men så har det jaggu blitt en stund. Koser meg med bilder og det jeg har av minner fra tiden med magen. Er ganske fjernt at den lille snuppa var mageboeren, men Gud så glad jeg er for at det ble akkurat henne av alle de befruktede eggene! Det var definitivt en mening med alle forsøkene❤️

Utviklingen er stas! Selv om jeg noen ganger skulle ønske at jeg kunne bremse den, for nå er hun snart ikke liten baby lenger, men et lite barn:wideyed: men det kjenner du vel til, for snuppa di ligger ikke så langt etter mi❤️

Helt fjernt å tenke på at man har gått gravid i det hele tatt, og i hvert fall at hun var inni der i så mange måneder :wideyed:
 
Helt fjernt å tenke på at man har gått gravid i det hele tatt, og i hvert fall at hun var inni der i så mange måneder :wideyed:
Ja, veldig merkelig! Og at hun i utgangspunktet var en flat celle?? Helt sprøtt!
 
Ja, fysj.. Sommeren går jo gjerne unna, så snart er hun 1 år. Den tanken orker jeg ikke helt enda kjennner jeg :p Bra med dere?
Nei den ser jeg! ;)
Alt fint her. Litt utfordringer som følger med, mye amming, får ikke til smokk,flaske og noen ganger tull med legging og sånn. Nå reiser samboer 2 uker til USA med jobb så spent på hvordan jeg takler det.:sorry: har en helse som ikke er helt god og bør begynne på medisiner men pga ammingen kun fungerer så må jeg jo stå i det. Er mange av de gode dagene da ;);) så alt i alt, bra med oss :angelic::)
 
Nei den ser jeg! ;)
Alt fint her. Litt utfordringer som følger med, mye amming, får ikke til smokk,flaske og noen ganger tull med legging og sånn. Nå reiser samboer 2 uker til USA med jobb så spent på hvordan jeg takler det.:sorry: har en helse som ikke er helt god og bør begynne på medisiner men pga ammingen kun fungerer så må jeg jo stå i det. Er mange av de gode dagene da ;);) så alt i alt, bra med oss :angelic::)
Høres ut som vi har litt av de samme utfordringene! Tar verken smokk, flaske og vi sliter med legging og søvn om kvelden:( Skal prøve å avvenne litt pupp nå og innføre mer flaske, for jeg orker ikke å amme så mye kjenner jeg. Men det kreves at mannen er hjemme og kan ta oppgaven, for det er klin umulig for meg å gi flaske når maten og kosen er lett tilgjengelig. Prøver dere å å få henne til å ta mer flaske da?

To uker uten mannen hadde jeg forresten ikke klart nå kjenner jeg :oops: men du klarer det!!
 
Høres ut som vi har litt av de samme utfordringene! Tar verken smokk, flaske og vi sliter med legging og søvn om kvelden:( Skal prøve å avvenne litt pupp nå og innføre mer flaske, for jeg orker ikke å amme så mye kjenner jeg. Men det kreves at mannen er hjemme og kan ta oppgaven, for det er klin umulig for meg å gi flaske når maten og kosen er lett tilgjengelig. Prøver dere å å få henne til å ta mer flaske da?

To uker uten mannen hadde jeg forresten ikke klart nå kjenner jeg :oops: men du klarer det!!
Huff jeg føler SÅ med deg! :confused:
Mannen her, ønsker ikke å presse henne. Hun vegrer seg for brystet og, når vi har pushet på med flaske. Prøvde idag igjen, men det nektet hun.. morsmelk på flaske, neitakk. Men drakk vann på samme flaske (noen dråper da) .. merkelig skrue. Jeg kjenner at jeg MÅ prøve å kose meg litt den korte tiden jeg har igjen i permisjon, og det å prøve på med flaske det nytter ikke. Rett og slett. Så jeg driter litt i det,vil mannen prøve, vær så god :happy:

Huff, ja det byr nok på litt utfordringer, men men. Det MÅ jo gå.;)
 
Huff jeg føler SÅ med deg! :confused:
Mannen her, ønsker ikke å presse henne. Hun vegrer seg for brystet og, når vi har pushet på med flaske. Prøvde idag igjen, men det nektet hun.. morsmelk på flaske, neitakk. Men drakk vann på samme flaske (noen dråper da) .. merkelig skrue. Jeg kjenner at jeg MÅ prøve å kose meg litt den korte tiden jeg har igjen i permisjon, og det å prøve på med flaske det nytter ikke. Rett og slett. Så jeg driter litt i det,vil mannen prøve, vær så god :happy:

Huff, ja det byr nok på litt utfordringer, men men. Det MÅ jo gå.;)
Lykke til, plutselig tar A flasken!
 
Da er krabbetiden over for vår del! A er 10 mnd og 11 dager og går over alt! Både A og mamma og pappa er fryktelig stolte❤️ Samtidig er det litt bittersøtt, for nå er babyen min ikke noe baby lenger! Men det er en del av en morsom og ikke minst spennende utvikling :D

Tenner er også på plass, to nede og to har brutt igjennom oppe. Søvnen virker å stabilisere seg litt også, etter en liten jobb om nettene i en ukes tid.

5 uker igjen av permisjonen min, det er egentlig veldig greit kjenner jeg. Blir veldig rart, men godt å komme tilbake til «normale» rutiner for min egen del :D
 
Da er krabbetiden over for vår del! A er 10 mnd og 11 dager og går over alt! Både A og mamma og pappa er fryktelig stolte❤️ Samtidig er det litt bittersøtt, for nå er babyen min ikke noe baby lenger! Men det er en del av en morsom og ikke minst spennende utvikling :D

Tenner er også på plass, to nede og to har brutt igjennom oppe. Søvnen virker å stabilisere seg litt også, etter en liten jobb om nettene i en ukes tid.

5 uker igjen av permisjonen min, det er egentlig veldig greit kjenner jeg. Blir veldig rart, men godt å komme tilbake til «normale» rutiner for min egen del :D
Så stor og flink da! Tidlig ute! Nyt de siste ukene, skjønner deg ifht det med rutiner og normal hverdag :)
 
Åh som tiden flyr! :woot:
Store fine og dyktige A! Forstår godt at dere er kry! ❤️
 
Oi så tidlig! Flinke A :D
 
Store A! ❤️
 
Åh som tiden flyr! :woot:
Store fine og dyktige A! Forstår godt at dere er kry! ❤️
Oi så tidlig! Flinke A :D
Åh! Dere må så sinnsykt nyte tiden, jenter! Jeg tenker tilbake og husker jeg følte jeg nøt som best jeg kunne, men sannheten er at jeg fløy hit og dit og hadde konstant besøk, så her om dagen gråt jeg litt når jeg ga henne det siste kveldsmåltidet, fordi jeg ikke klarer huske så mye fra de første månedene :( Så nå griper jeg hver eneste følelse og prøver forevige hvordan det føles med den lille hånden som koser meg ved amming, de gangene hun kommer bort til meg og legger armene rundt halsen min og koser med lyd og alle de fine lydene og minene hun setter opp ❤️
 
Åh! Dere må så sinnsykt nyte tiden, jenter! Jeg tenker tilbake og husker jeg følte jeg nøt som best jeg kunne, men sannheten er at jeg fløy hit og dit og hadde konstant besøk, så her om dagen gråt jeg litt når jeg ga henne det siste kveldsmåltidet, fordi jeg ikke klarer huske så mye fra de første månedene :( Så nå griper jeg hver eneste følelse og prøver forevige hvordan det føles med den lille hånden som koser meg ved amming, de gangene hun kommer bort til meg og legger armene rundt halsen min og koser med lyd og alle de fine lydene og minene hun setter opp [emoji3590]

Gratulerer så mye med flotte jenta deres [emoji7] måtte tørke en tåre her nå, så fint skrevet [emoji173]
 
Gratulerer så mye med flotte jenta deres [emoji7] måtte tørke en tåre her nå, så fint skrevet [emoji173]
Takk❤️ Er så mange som sa til meg at jeg måtte huske å virkelig nyte, skjønner nå hva de mente med å virkelig nyte for å si det sånn. Er vi så heldige å få en til, så skal jeg holde meg hjemme og fordele besøket ganske mye mer utover enn hva jeg gjorde nå. Og jeg skal forevige alt som er :p
 
Gratulerer så mye! Min tass går ikke enda og det er et par mnd mellom våre. Veldig forskjellig de unga :)
 
Back
Topp