Prøve på nr 2

Vi pøver også, startet i mai, og akkurat nå (én uke igjen til ikm) kjennes det ut som at det klaffet på første! Det føles akkurat som sist! Brenner i kroppen og er helt slapp og svimmel. Er sikkert veldig naivt av meg å tro det, men tenk om det stemmer?!?[emoji1]
Krysser fingrene! [emoji2]
 
Skjønner ingenting. Masse elslim i dag.. og positiv el test. Men ska egentlig ha mens nå 4 juni..

Men tror dere ikke at sambo er forkjøla og ikke vil.. neste el er jo i slutten av juni da [emoji58]
 
Skjønner ingenting. Masse elslim i dag.. og positiv el test. Men ska egentlig ha mens nå 4 juni..

Men tror dere ikke at sambo er forkjøla og ikke vil.. neste el er jo i slutten av juni da [emoji58]
Kan du være gravid? Jeg har fått positiv El test og var det [emoji4]
 
Eg er gravid med nr.2 nå, blei utrolig men sant gravid på første forsøk for andre gang! Eg var forberedt på myyyye lengre prøving
 
Venter nr 3 nå. Super tidlig, typ 4uker. Så får se om den blir værende. Var overhodet ikke planlagt, mannen skulle klippe strengen neste mnd. Men det snek seg på en lite spire før gitt [emoji28]
 
Her ble vi gravide på første forsøk igjen, i uke 16 nå med termin i Mai. Blir spennende med nr 2. :)
 
Back
Topp