Stelleveske

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
Hva slags stelleveske har dere? Fornøyd? Missfornøyd?
 
Har storksak Elizabeth som brukes til nr2 nå. Veldig fornøyd :) Elsker at den ser mer ut som veske enn stelleveske. Men skulle jeg hatt ny nå skulle jeg definitivt sjekka ut kaoz stelleryggsekk
 
Har kjøpt en tinkabag til å ha hengende på håndtaket til vogna (som er en Emmaljunga Mondial), og jeg er ikke så glad i designet på stellevesker, så kjøpte i stedet en blå Fjällräven duffel no 4 -bag som skal brukes som både fødebag, stelleveske og andre ting :)
 
Her har vi den som følgte med kiwi pakka til små turer og skip og hop dobbel til dagsturer (har to små og trenger dobbelt opp, men den finnes i enkel versjon også).
Er vekdig fornøyd med de. Masse lommer inni og utenpå så gjør det lett å holde oversikt.
 
Har emmaljunga sin som hørte til vogna da vi kjøpte den i 14. Veldig tung men godt med plass og fin og se på.
 
Følger og bumper denne. Her tror jeg vi går for stellesekk men spennende å se hva andre har, noen som har noen bilder av hva de har oppi også kanskje? Organiseringen altså :cat:
 
Har storksak Elizabeth som brukes til nr2 nå. Veldig fornøyd :) Elsker at den ser mer ut som veske enn stelleveske. Men skulle jeg hatt ny nå skulle jeg definitivt sjekka ut kaoz stelleryggsekk
Den har jeg også etter nr. 1. Veldig fornøyd, men litt lei. Det har jo blitt brukt så vanvittig mye.
 
Vi brukte Babymel cara, og var kjempefornøyd med den. Den er stor og har plass til masse stæsj!
 
Har kjøpt en tinkabag til å ha hengende på håndtaket til vogna (som er en Emmaljunga Mondial), og jeg er ikke så glad i designet på stellevesker, så kjøpte i stedet en blå Fjällräven duffel no 4 -bag som skal brukes som både fødebag, stelleveske og andre ting :)
Har du bilde :)?
 
Har du bilde :)?

duffel no 4 fra Fjällräven. I blå med skinnremmer ❤️
431DC66B-9E90-485D-98EC-3340C1389196.jpeg
Nå er den pakket som fødebag, også blir den stelleveske etterpå :)


Har i tillegg kjøpt en liten tinkabag til å ha hengende på vogna, så på korte turer tar jeg bare med den, også tar jeg med fjällräven-bagen når jeg skal ha med litt mer :)

Tinkabag:
6E7B6D4B-ED44-4B7F-8E0F-57A379E53889.jpeg
 
duffel no 4 fra Fjällräven. I blå med skinnremmer [emoji173]️
Vis vedlegget 261387
Nå er den pakket som fødebag, også blir den stelleveske etterpå :)


Har i tillegg kjøpt en liten tinkabag til å ha hengende på vogna, så på korte turer tar jeg bare med den, også tar jeg med fjällräven-bagen når jeg skal ha med litt mer :)

Tinkabag:
Vis vedlegget 261388

Den lille tinkabagen er veldig kjekk![emoji16] Men for min del så endte den opp med å bli brukt som «veske» når jeg trilla tur. Lommebok, mobil, nøkler, vannflaske osv. Så endte opp med å ta med stellebag ved siden av uansett [emoji85] Men syns den er superkjekk selvom!!
 
Den lille tinkabagen er veldig kjekk![emoji16] Men for min del så endte den opp med å bli brukt som «veske» når jeg trilla tur. Lommebok, mobil, nøkler, vannflaske osv. Så endte opp med å ta med stellebag ved siden av uansett [emoji85] Men syns den er superkjekk selvom!!
Sist hadde jeg noe lignende, men den var fra 3sprouts :) på korte turer og da dattera mi ble større holdt den fint. Bruker jo barnevogn i noen år men man trenger ikke alt i stellebagen lenger etter en stund. Får liksom stappa et par bleier i en sånn også, og noen tørr kluter.

Så Iallefall etter at hun var 2 år brukte vi bare en sånn liten på håndtaket :) og også på de fleste turer etter hun var 1 år, kanskje også allerede etter et halvt år. Husker ikke så godt lenger. Men vet i allefall at hovedperioden med vogn (brukte vogn i over 3 år) brukte vi bare sånn liten :)
 
Sist hadde jeg noe lignende, men den var fra 3sprouts :) på korte turer og da dattera mi ble større holdt den fint. Bruker jo barnevogn i noen år men man trenger ikke alt i stellebagen lenger etter en stund. Får liksom stappa et par bleier i en sånn også, og noen tørr kluter.

Så Iallefall etter at hun var 2 år brukte vi bare en sånn liten på håndtaket :) og også på de fleste turer etter hun var 1 år, kanskje også allerede etter et halvt år. Husker ikke så godt lenger. Men vet i allefall at hovedperioden med vogn (brukte vogn i over 3 år) brukte vi bare sånn liten :)

Signerer denne. Har to tette bleiebarn og får fint plass til 4 bleier (2 til hver), liten pk våtservietter og bleieposer i veska på håndtaket + veske innholdet til meg. Bruker kun stelleveska om vi skal på lengre turer.
 
Jeg har Stokke sin stelleveske. Veldig fornøyd!
 
Back
Topp