Er du lykkelig??

Jeg føler jeg burde være lykkelig, at det er forventet at jeg er det. Jeg har en fin liten familie med barn og samboer, vi er aller friske, har tak over hodet, jobb og gode venner.

Men lykkelig? Egentlig ikke. Jeg er glad. Og takknemlig. Veldig takknemlig for alt jeg har! Jeg smiler og har flest gode dager. Men også mye slit, tid som ikke strekker til, dårlig samvittighet og bekymringer, masse bekymringer. Så vil ikke si jeg er lykkelig men jeg har det ganske fint i grunn.
Det du sa!
Pluss at livet faktisk er ganske kjiipt noen dager.
 
Ja, jeg føler meg lykkelig i det store bildet.
Er alltid småting en klager over, men jeg har alt jeg ønsker meg i livet
 
Ja jeg vi si jeg er lykkelig:) Har vært sammen med mannen i 19 år. Har 3 friske barn og 2 små på vei. Vi har hus og bil. Er ikke rike på penger men vi er rik på kjærlighet. :Heartbigred
 
Ja.. :)
Jeg er faktisk det..
Tror ikke jeg noen gang har kunne sagt det før...
 
Ja, jeg er lykkelig ❤ Har det veldig fint både privat og på jobb.
 
Er lykkelig :Heartred Utrolig mye har falt på plass det siste året, selv om enkelte ting har forandret seg til det verre.
 
Ja [emoji173]️

Eneste endringen måtte vært jobben, også at vi hadde litt mer å gå på økonomisk. Vi klarer oss fint sånn det er nå, men kan ikke gjærer dyret kjøp sånn uten videre, det må spares
 
Jeg føler jeg burde være lykkelig, at det er forventet at jeg er det. Jeg har en fin liten familie med barn og samboer, vi er aller friske, har tak over hodet, jobb og gode venner.

Men lykkelig? Egentlig ikke. Jeg er glad. Og takknemlig. Veldig takknemlig for alt jeg har! Jeg smiler og har flest gode dager. Men også mye slit, tid som ikke strekker til, dårlig samvittighet og bekymringer, masse bekymringer. Så vil ikke si jeg er lykkelig men jeg har det ganske fint i grunn.

Kjenner på den jeg også. Det var veldig godt beskrevet.
 
Så flinke alle er til å sette ord på dette, viktig tema å bli litt bevisst på :) Jeg veksler nok litt, tenker og grubler mye-glad for lille i magen, men vanskelig med barnefar. Utfordrende situasjon [emoji53][emoji18]
 
Vil ikke kalle meg lykkelig akkurat nå nei. Mye strev i familien og økonomisk + en mann som har 0 forståelse for andre enn seg selv til tider
 
Akkurat nå er jeg det. 2 tunge og lange måneder på sykehus etter fødsel er snart tilbakelagt og vi ser enden i tunnel med at vi drar hjem på tirsdag. Etter å ha vært mamma siden 7/5 har jeg for første gang igår og idag følt meg som det når vi nå kan ta henne med oss ut av avdelingen når vi ønsker. Endelig får jeg det livet jeg har kjempet for siste 3-4 årene.
 
Er lykkelig.
For å bli lykeligere: Ryddig hus, ferdig med alle småting som må gjøres og en baby i magen :)
 
Ja, jeg er lykkelig :happy:
 
Ja, det er jeg! Hadde ikke følt skikkelig gledesfølelse på 6 år før ting endret seg for ca to år siden, og nå kan jeg faktisk kalle meg lykkelig.. Ganske utrolig egentlig♡
Er ikke lykkelig hele tiden hver dag, men føler meg generelt lykkelig!
 
Back
Topp