Vil dere ha flere barn?

Jeg synes egentlig dette med baby og gå hjemme var skikkelig kjedelig. Nå er alt snudd opp ned, ellet snudd riktig veg? Jeg vet ikke :shy:g
Graviditeten er gradvis blitt visket ut/glemt/ bearbeidet er kanskje mer riktig, samtidig er jeg redd for et verre svangerskap. Litt blanda følelser, men i det siste har jeg plutselig tenkt at 3 hadde vært koselig. Vet ikke om jeg begynner å bli gal..? Før var to nok, da jeg fikk M var et barn nok :hilarious:
Man glemmer sakte men sikkert det slitsomme (som regel hvertfall, for noen fester det seg nok bedre), og blir dermed klar for flere etterhvert:) for noen så tar det kort tid, for andre tar det år :) så høres jo bra ut at du kan tenke deg flere nå etterhvert :happy:
 
Man glemmer sakte men sikkert det slitsomme (som regel hvertfall, for noen fester det seg nok bedre), og blir dermed klar for flere etterhvert:) for noen så tar det kort tid, for andre tar det år :) så høres jo bra ut at du kan tenke deg flere nå etterhvert :happy:

Ja, jeg har sagt til samboer at det vil være en stor forskjell på å bare være meg og gjøre det jeg føler for, enn det å ha et barn i tillegg til svangerskapet. Det er vel det jeg er redd for liksom. Det blir veldig spennende å se om noen år hvordan ting har blitt :p
 
Ja, jeg har sagt til samboer at det vil være en stor forskjell på å bare være meg og gjøre det jeg føler for, enn det å ha et barn i tillegg til svangerskapet. Det er vel det jeg er redd for liksom. Det blir veldig spennende å se om noen år hvordan ting har blitt :p
Det ordner seg :) det var tøft med frøkna samtidig som jeg var gravid, men alt går ;)
 
Det blir nok bare ett barn her. Jeg orker ikke at kroppen eser ut og blir megastor igjen. Dessuten syntes jeg dagene etter keisersnittet var grusomme. Og vi kommer nok rett og slett ikke til å ha tid til å ha flere mht. kjøring og henting og annet logistisk.
 
Jeg synes egentlig dette med baby og gå hjemme var skikkelig kjedelig. Nå er alt snudd opp ned, ellet snudd riktig veg? Jeg vet ikke :shy:g
Graviditeten er gradvis blitt visket ut/glemt/ bearbeidet er kanskje mer riktig, samtidig er jeg redd for et verre svangerskap. Litt blanda følelser, men i det siste har jeg plutselig tenkt at 3 hadde vært koselig. Vet ikke om jeg begynner å bli gal..? Før var to nok, da jeg fikk M var et barn nok :hilarious:
Plutselig får du 4 ? :p
 
Nei! Har 3stk nå og det holder. Hadde et jævlig svangerskap, fæl prematur fødsel og en helt pyton permisjonstid nå så det holder lenge med de 3 vi har.
I tillegg har jeg fått mye plager etter siste fødsel så det skjer ikke at vi skal ha flere.
 
Blir nok en til her.. men skal ikke prøve før etter han her er to tenker jeg. Bryllup i neste år også så :)
 
Ja, vil ha to til:) Fire barn tror jeg er veldig fint å ha. Har så utrolig liten familie selv så ønsker at mine barn skal ha hverandre i hvertfall.
 
Vi hadde egentlig bestemt oss for to men akkurat nå er jeg litt usikker. Vi får se etter hvert. Det blir i så fall ikke før om 3-4 år. Jeg tror jeg kunne vært fornøyde med et, i hvert fall pr. nå, men vi har liten familie og jeg vil ikke at N skal være enebarn.

Hadde samme tanke når jeg fikk første. det ble 4,5 år mellom mine. Og det er jeg veldig glad for den dag idag[emoji4]
 
Back
Topp