Jubeltråd :)

Endelig kan begge ungene leveres i Bhg.. 9 dager hjemme med vesla [emoji27]
 
Fornøyd med blodtrykk på 121/63. Har lagt merke til at det ikke svimler for meg lenger, men tenkte ikke det hadde blitt så "høyt" :)
 
Er glad for at guttungen er litt mindre krevende i dag [emoji173]️
 
Fornøyd med blodtrykk på 121/63. Har lagt merke til at det ikke svimler for meg lenger, men tenkte ikke det hadde blitt så "høyt" :)

Skal bare se du får kontroller så det holder, hvis det fortsetter oppover[emoji12]. Flott blodtrykk det der da!! Litt misunnelig. 90/56 hadde jeg på mandag. Ikke lenge jeg skal stå stille i oppreist stilling før jeg blir varm og det prikker foran øynene...
 
Skal bare se du får kontroller så det holder, hvis det fortsetter oppover[emoji12]. Flott blodtrykk det der da!! Litt misunnelig. 90/56 hadde jeg på mandag. Ikke lenge jeg skal stå stille i oppreist stilling før jeg blir varm og det prikker foran øynene...

Likt mitt bt i går! Har kjent litt på den svimmelheten i det siste [emoji85]
 
Skal bare se du får kontroller så det holder, hvis det fortsetter oppover[emoji12]. Flott blodtrykk det der da!! Litt misunnelig. 90/56 hadde jeg på mandag. Ikke lenge jeg skal stå stille i oppreist stilling før jeg blir varm og det prikker foran øynene...
Trenger ikke fortsette oppover nå. Jeg kan trives med dette:)
 
Jubler over at jeg tok steget og ble ferdig med glucosebelastningstesten i dag! Etter en svipp om føden pga lavt blodtrykk (som forventet) ble vertfall testen utført:D
 
Jubler over at jeg tok steget og ble ferdig med glucosebelastningstesten i dag! Etter en svipp om føden pga lavt blodtrykk (som forventet) ble vertfall testen utført:D

Hurra! Alltid godt å ha kjipe ting overstått... Ble resultatet bra også? Eller har du ikke fått vite det ennå?
 
Hurra! Alltid godt å ha kjipe ting overstått... Ble resultatet bra også? Eller har du ikke fått vite det ennå?
Utrulig godt å få det overstått ja!
Fikk ikke vite resultatet enda dessverre. Håper det ikke tar for lang tid. Skal til jordmor på onsdag, så får vel vite svaret da om ikke noen ringer tidligere.
 
27+0! Og lille vokser tydeligvis godt nå for på 3 uker har synfysemålet gått fra under målstreken på skjemaet til litt over gjennomsnittet (eller hva nå den innerste streken marker). Fikk beskjed av legen om å ikke spise for to da, noe jeg heller ikke gjør... har gått opp ca. 4 kg nå og jeg synes da ikke det er så veldig mye? Var normalvektig før svangerskapet og er fremdeles det i forhold til bmi.
 
Skal bare se du får kontroller så det holder, hvis det fortsetter oppover[emoji12]. Flott blodtrykk det der da!! Litt misunnelig. 90/56 hadde jeg på mandag. Ikke lenge jeg skal stå stille i oppreist stilling før jeg blir varm og det prikker foran øynene...
Blodtrykket mitt er også nede i 90/55, men jeg merker det ikke lenger. Lå på 95/65 i begynnelsen og da svimlet jeg og kunne ikke stå oppreist, nå merker jeg det kun ved fysisk anstrengelse. Forventet at det hadde steget ved forrige kontroll, men så var det enda lavere :wideyed:
 
27+0! Og lille vokser tydeligvis godt nå for på 3 uker har synfysemålet gått fra under målstreken på skjemaet til litt over gjennomsnittet (eller hva nå den innerste streken marker). Fikk beskjed av legen om å ikke spise for to da, noe jeg heller ikke gjør... har gått opp ca. 4 kg nå og jeg synes da ikke det er så veldig mye? Var normalvektig før svangerskapet og er fremdeles det i forhold til bmi.

Ofte litt målefeil, som gjør at det svinger litt i starten. Babyen skifter også leie ofte ennå, så forskjell på kurven kan også være pga det. 4 kg opp er lite, så ville bare latt kommentaren fra legen din prelle av...
 
Jubler for at jeg ordnet meg langhelg denne helgen [emoji322]
 
Jubler for å ha overlevd gudstjeneste med lillegutt. Han fikk velsignelse og 2 års bok.
 
Back
Topp