Pokemon Go

Hm, prøve til helga da, er alltid hjemme på de tidspunktene.. Og her er de ikke, alt annet spawner her.

Pleier ikke spawne ghost hjemme heller, men når jeg sjekket seint på kvelden eller tidlig på morgenen kom det stort sett en allikevel, så bare å teste :) Jeg pleide å sjekke idet jeg la meg bare :) Plutselig har du alle du skal ha :D
 
Pleier ikke spawne ghost hjemme heller, men når jeg sjekket seint på kvelden eller tidlig på morgenen kom det stort sett en allikevel, så bare å teste :) Jeg pleide å sjekke idet jeg la meg bare :) Plutselig har du alle du skal ha :D
Sjekker her om natta (oppe noen ganger pga mini), for sønnen min mangler, men dukker ikke opp, bare "alle andre" føles det ut som :p Tenkte jeg skulle hjelpe han siden han sover, men er visst ikke mye hjelp :hilarious:
 
Man kan kanskje få ghost ved å bruke incense før leggetid? Mangler ghost selv nå
 
Last edited:
Man kan kanskje få ghost ved å bruke incense før leggetid? Mangler ghost selv nå
Må testes i natt hvis mini er våken (jeg mener når). Testa kl 20.30 ca, da kom det ingen. Men kan jo ha vært tilfeldig. Fant mange i byen da jeg trengte de selv, så hadde vel flaks.
 
Har noen fått shiny wailmer enda eller?? Jeg har sikkert fanga over 50 stk i dag men null shiny her...
 
Noen som vet hvor i Bergen man lett finner ditto.. får fsen ikke til oppdraget mitt [emoji30][emoji30]
 
Back
Topp