Vegen mot våre små ♥️

Er ikke så mye aktivitet her inne lenger, men nå er det på tide med en oppdatering :)
Er 16+3 i dag og over 40% av graviditeten er over! Litt sykt egentlig.. Er jo plutselig halvvegs:p
Tirsdag var vi hos jm og fikk høre hjertelyden, noe som var helt fantastisk:Heartred Har vært såå bekymra for om alt er bra med mini, men hjerte slo og det betrygget veldig :) Nå er det bare å vente på oul 9. mai. Håper det går fort, er så utolmodig!!
Ellers er matlysten på veg tilbake, og kvalmen holder på å takke for seg (ivertfall nesten). Så da er det bare bekkenløsningen jeg må takle videre:hilarious: Huff, jaja, lille er uansett verdt det :Heartred Magen vokser også, men for min del kunne den gjerne vokst fortere. Nå føler jeg at det bare ser ut som jeg har spist for mye, fremfor at jeg er gravid, så tørr ikke helt å vise den sånn frem enda:hilarious:
 
Tiden flyr. Så deilig å få høre hjertelyden. Vakker lyd det altså
 
17+2
Er ikke lenger i tvil om at det er mini jeg har kjendt de siste dagene/ukene! I går lå jeg og presset litt rolig nederst på magen da jeg kjente veldig tydelig noe som minnet om en boble som sprakk. Har kjent lignende før, men aldri så tydelig! Ville teste litt mer i dag, så drakk nettopp et glass o'boy, og da vokna visst lille :p Kjentest ut som et lite "boblekaos", så la hånden på, og fikk kjenne et spark :Heartred Merket det både på innsiden og utsiden, så ikke noe tvil der! Åh, noe så fantastisk :Heartred Måtte ringe mannen som er på jobb, og nå klarer vi ikke vente til han er hjemme for å se om han og klarer å kjenne :love7 Har vært en del bekymret fordi magen ikke er vokst noe særlig (eller den er større, men ser mer "tykk" enn gravid ut om det var forståelig :p). Føler "alle andre" har fin og synlig gravidmage i uke 18! Og så har jeg jo lest om alle som kjenner liv tidlig uten å kjenne noe så tydelig selv, så har liksom lurt på om alt er som det skal, så dette gjorde godt:Heartred:Heartred Nå spørst det bare om jeg klarer å sette meg ned med eksamen da:hilarious:
 
Så deilig. Fantastisk følelse!
Det er så enormt spenn i normalvariasjoner på det der altså.
jeg kjenner liv tidlig på innsiden, men etter vi kjente på utsiden for et par uker siden har det vært veldig lite å kjenne både utenpå og inni. Har mye med leie å gjøre også. Og med hvor aktiv barnet er samt hva slags bevegelser den foretrekker
 
Så deilig. Fantastisk følelse!
Det er så enormt spenn i normalvariasjoner på det der altså.
jeg kjenner liv tidlig på innsiden, men etter vi kjente på utsiden for et par uker siden har det vært veldig lite å kjenne både utenpå og inni. Har mye med leie å gjøre også. Og med hvor aktiv barnet er samt hva slags bevegelser den foretrekker
Det er helt sant! Jeg har kjent mye liv i går og i dag, men før det var det jo nesten aldri.. Nå kjenner jeg godt hvordan babyen ligger, det gjorde jeg ikke før :) Har nok mye å si det også, ja :)
 
Så herlig at du har kjent liv! Jeg var ikke helt sikker før nærmere uke 20 denne gangen, men da dekte også morkaka ganske mye av framsiden.

Og jeg hadde heller ikke særlig synlig mage før et godt stykke uti, så mest bare fleskete ut. :p Selv rundt 6 mnd på vei så kommenterte folk at det ikke vistes på meg. Vurderte å bli litt fornærma da, for da lurte jeg på hvor tykk de syns jeg ser ut til vanlig. :knegg: Så mye bedre når det er en skikkelig gravidmage!
 
Så herlig at du har kjent liv! Jeg var ikke helt sikker før nærmere uke 20 denne gangen, men da dekte også morkaka ganske mye av framsiden.

Og jeg hadde heller ikke særlig synlig mage før et godt stykke uti, så mest bare fleskete ut. :p Selv rundt 6 mnd på vei så kommenterte folk at det ikke vistes på meg. Vurderte å bli litt fornærma da, for da lurte jeg på hvor tykk de syns jeg ser ut til vanlig. :knegg: Så mye bedre når det er en skikkelig gravidmage!
Hah, godt vi er flere:p Fikk senest i dag høre at jeg hadde blitt tynnere! Ikke helt det jeg forventa, men har jo gått ned noen kg, men de er på veg tilbake nå :hilarious:

Hvordan går det med deg nå forresten? Er jo ikke så voldsomt lenge igjen nå :D
 
Hah, godt vi er flere:p Fikk senest i dag høre at jeg hadde blitt tynnere! Ikke helt det jeg forventa, men har jo gått ned noen kg, men de er på veg tilbake nå :hilarious:

Hvordan går det med deg nå forresten? Er jo ikke så voldsomt lenge igjen nå :D

Nei, det forventer en jo ikke i et svangerskap! :p


Går ganske greit. Begynner å bli tungt og jeg er drittlei av jobb. Vil bare være i hjemme-bobla fremover. :p Bare litt over 6 uker til termin nå. :wideyed:
 
Nei, det forventer en jo ikke i et svangerskap! :p


Går ganske greit. Begynner å bli tungt og jeg er drittlei av jobb. Vil bare være i hjemme-bobla fremover. :p Bare litt over 6 uker til termin nå. :wideyed:
Skjønner den :p Ikke lenge til du skal nyte hjemmedager med lille da! Er bare å hvile alt du kan nå :hilarious:
 
Skjønner den :p Ikke lenge til du skal nyte hjemmedager med lille da! Er bare å hvile alt du kan nå :hilarious:

Nei, heldigvis ikke så lenge til. Skal ta ut noen feriedager også, så etter neste uke blir det ikke mer jobbing. :D
 
19+1
I dag var det endelig vår tur til å dra på OUL! Natt til i dag hadde jeg alle slags mulige fæle drømmer. Alt i fra at jeg ble skuffet over kjønnet, til at barnet var ei jente, men hadde kjønnsorganene til en gutt på rompa:hilarious: Huffameg! Var temmelig nervøs når vi kom på sykehuset. Hjalp ikke at jeg hadde glemt svangerskapapirene heller, så mannen måtte skynde seg hjem og hente. Heldigvis rakk han frem med 1-2min tilgode:hilarious:
Kastet opp to ganger i dag tidlig fordi jeg var så nervøs, og klarte ikke noe særlig frukost.. Lille sparket likevel som bare det, og veivet med armene og nikket gjennom hele kontrollen:p:Heartred Jordmoren var helt fantastisk, og kjempeflink til å informere undervegs! Hadde ikke gjort meg noe å møte på henne igjen under fødsel for å si det slik :p
IMG_20180509_093834.png

Her er altså den lille prisessa vår, fremdeles ventet 5. oktober (samme termindato), og HELT perfekt :Heartpink:Heartpink:Heartpink Vi er superlykkelige:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
19+1
I dag var det endelig vår tur til å dra på OUL! Natt til i dag hadde jeg alle slags mulige fæle drømmer. Alt i fra at jeg ble skuffet over kjønnet, til at barnet var ei jente, men hadde kjønnsorganene til en gutt på rompa:hilarious: Huffameg! Var temmelig nervøs når vi kom på sykehuset. Hjalp ikke at jeg hadde glemt svangerskapapirene heller, så mannen måtte skynde seg hjem og hente. Heldigvis rakk han frem med 1-2min tilgode:hilarious:
Kastet opp to ganger i dag tidlig fordi jeg var så nervøs, og klarte ikke noe særlig frukost.. Lille sparket likevel som bare det, og veivet med armene og nikket gjennom hele kontrollen:p:Heartred Jordmoren var helt fantastisk, og kjempeflink til å informere undervegs! Hadde ikke gjort meg noe å møte på henne igjen under fødsel for å si det slik :p
Vis vedlegget 257189
Her er altså den lille prisessa vår, fremdeles ventet 5. oktober (samme termindato), og HELT perfekt :Heartpink:Heartpink:Heartpink Vi er superlykkelige:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Nydelig frøken!! Gratulerer med overstått oul :) Jeg skal også når jeg er 19+1, hvor stor var frøkna deres?
 
Gratulerer med vel overstått OUL. Så bra du fikk ei hyggelig jordmor, og at den gikk så fint. :D

Nærmer deg jo halvveis også nå!
 
Gratulerer med vel overstått OUL. Så bra du fikk ei hyggelig jordmor, og at den gikk så fint. :D

Nærmer deg jo halvveis også nå!
Tusen takk:D Ja, var veldig nervøs for å møte på en av de svenske som jobber her da jm sa at de nekter å si kjønnet, og blir bare sure dersom man spør:(
 
Gratulerer med vel overstått OUL og jente på vei
 
Gratulerer med vel overstått OUL og ei lita pie på vei[emoji173]️
 
Back
Topp