Guttenavn?

Ananas :)

Flørter med forumet
Vi venter en gutt men er helt blank når det kommer til navn. Noen som har forslag? :) Synes det er så kjedelig å lese topplister og lister med navn fra a-å.
 
Vi venter også gutt og her har plukket ut Odin.
Sto mellom odin og Isak.

Men va type navn liker dere? Tradisjonell elle?
 
Vi kan like de fleste typer navn tror jeg, det må bare falle i smak :) kanskje derfor det er så vanskelig.. Isak liker jeg :)

Til mine eldste gutter så heter de Michael og Alvin:) ellers som sagt så er de to navnene jeg sa tidligere, men synes selv det er vanskelig å finne navn å iallfall når vi velger gutte navn for tredje gang;)
 
Bendik, Erlend, Marius, Trygve og Sigve står høyt i kurs her :happy: Tror vi må se litt hvem han er etter han er født, før vi klarer å bestemme oss ☺️

Liker også navnene Peder og Håkon, men der er ikke samboeren helt med:shifty:
 
Mio og mikkel
 
Til mine eldste gutter så heter de Michael og Alvin:) ellers som sagt så er de to navnene jeg sa tidligere, men synes selv det er vanskelig å finne navn å iallfall når vi velger gutte navn for tredje gang;)
Mye enklere med jentenavn, da hadde vi ikke problem! Så kan forstå det blir vanskelig når dere må velge for tredje gang o_O
 
Mye enklere med jentenavn, da hadde vi ikke problem! Så kan forstå det blir vanskelig når dere må velge for tredje gang o_O

Ja ikke sant. Vi hadde et jentenavn klart, men visste med engang at jeg kommer til å få en gutt til. Så da var det bare å gå igjennom navn som passet i lag med de to guttene vi har.
 
Jeg er glad i litt norskklingende navn som Olav, Magnus og Håkon. Hele kongehuset oppsummert der!:D

Ellers synes jeg mange guttenavn er veldig søte - for eksempel Emil, Ludvig og Albert. Men jeg klarer liksom ikke å se for meg de navnene på en voksen mann!:hilarious:
 
Jeg er glad i litt norskklingende navn som Olav, Magnus og Håkon. Hele kongehuset oppsummert der!:D

Ellers synes jeg mange guttenavn er veldig søte - for eksempel Emil, Ludvig og Albert. Men jeg klarer liksom ikke å se for meg de navnene på en voksen mann!:hilarious:
Liker godt de tre første navnene, men problemet er at de er brukt i nærme familie/vennekrets..
Joda, navnene vokser sammen med babyen og da blir det helt naturlig når han er voksen:D
 
Liker godt de tre første navnene, men problemet er at de er brukt i nærme familie/vennekrets..
Joda, navnene vokser sammen med babyen og da blir det helt naturlig når han er voksen:D
Joda, du har jo rett i det. Om 20 år blir det helt vanlig å møte på voksne menn som heter Noah og Leander osv, men akkurat nå ville jeg nok ledd høyt om jeg møtte på en skjeggete mann med et sånt navn...
 
Vår liste:


Iver
Sigve

Leon
Liam
Odin
Jarle
Mathias
Markus
Ingvar
Vebjørn
Ludvig


Maja
Olava
Madeleine
Maren
Natalie
Rebekka
Vilde
Signe



2 øverste er favorittene mine
 
Gutten vår skal hete Gustav :)
Ellers liker jeg navn som Ludvig, Samson, Johan, Aksel, Andreas, Lavrans, Håkon og Ola. Og mange flere[emoji28]
 
Vi er enige om Iver Johan etter oldefar og farfar, men begynner å tvile litt på dette navnet[emoji848] så utrolig usikker fortiden..
 
Vi er enige om Iver Johan etter oldefar og farfar, men begynner å tvile litt på dette navnet[emoji848] så utrolig usikker fortiden..
Hva er det som gjør deg usikker? Jeg for min del synes det var kjempefint! [emoji173]

Vi skal også ha Johan som andre fornavn, det er tradisjon i mannens familie.
 
Back
Topp