⭐️APRIL 2018 ⭐️

Hei! 12 dpo idag. Har blitt testegal [emoji85] lurer på om noen andre har brukt babyplan sine stripstester, både vanlig og early?
Syns liksom ikke at strekene blir noe mer rosa [emoji31] Litt i småpanikk om jeg blir å miste...[emoji13]
Velkommen i KOKOverden liksom! Blir sikkert å stresse på samme viset til uke 12 [emoji23][emoji54]
Legg ut bilde? Dette går nok veldig fint ❤️
 
Hei! 12 dpo idag. Har blitt testegal [emoji85] lurer på om noen andre har brukt babyplan sine stripstester, både vanlig og early?
Syns liksom ikke at strekene blir noe mer rosa [emoji31] Litt i småpanikk om jeg blir å miste...[emoji13]
Velkommen i KOKOverden liksom! Blir sikkert å stresse på samme viset til uke 12 [emoji23][emoji54]

Har erfaring med begge typene! Early fikk jeg fin stigning på! De vanlige var utrolig trege! Men vil du sjekke hcg-stigning så er det best å gjøre det med blodprøver hos legen! Testene kan variere mye i fargestoff, og urinkonsentrasjonen spiller inn! Så derfor man skal være litt forsiktig med å stole på dem ifht stigning[emoji5]
 
Har erfaring med begge typene! Early fikk jeg fin stigning på! De vanlige var utrolig trege! Men vil du sjekke hcg-stigning så er det best å gjøre det med blodprøver hos legen! Testene kan variere mye i fargestoff, og urinkonsentrasjonen spiller inn! Så derfor man skal være litt forsiktig med å stole på dem ifht stigning[emoji5]

Hei! Og takk for svar :) Syns faktisk at det er early som vises mest. Får bare krysse alt jeg har skal ta blodprøve neste fredag ;)
 
Hei! Og takk for svar :) Syns faktisk at det er early som vises mest. Får bare krysse alt jeg har skal ta blodprøve neste fredag ;)

Enig, early er absolutt best[emoji5] lykke til ned blodprøve![emoji5]
 
5 dager til tr, 7 dager til testdato. Aner ikke dpo. Tror jeg skal vente på tr og noen dager til med å teste denne gangen, da jeg ikke har akkurat trua med et 2 dagers fragmentert fryseegg :p så får det heller komme som en overraskelse.

Med tanke på at jeg ikke har gått på noen medisiner denne syklusen, bør tr være punktlig og :)

Når skal dere andre teste?


Tror jeg kommer til å teste på lørdag, er da 12 dpo :) fikk tester i posten i dag..! Spøøøørst om jeg klarer å holde meg!

Vi fikk forresten 2 på frys denne gang! Så er litt mer optimistisk enn forrige gang :nailbiting:
 
Tror jeg kommer til å teste på lørdag, er da 12 dpo :) fikk tester i posten i dag..! Spøøøørst om jeg klarer å holde meg!

Vi fikk forresten 2 på frys denne gang! Så er litt mer optimistisk enn forrige gang :nailbiting:

Spennende :nailbiting:Lykke til:happy:Hvor bestiller dere «ruttiser» testene fra?
 
Legg ut bilde? Dette går nok veldig fint [emoji173]️
Image1524683907.907117.jpg



Vanskelig å få de til å synes på kamera [emoji23] har også bleknet mye siden jeg tok testen.
Har også tatt en stavtest som var sterkere og fikk 1-2uker på clear blue ;) Har aldri kommet så langt at vi er blirt gravid, så er liksom alt for spent [emoji85]
 
Da har jeg bestil tester på nett, så om de er sjapp med sendingen og jeg får de på fredag så blir det en test lørdag ... vist ikke må jeg nødt og vente til over helgen :p

Huff blir en lang uke :rolleyes: :laughing002
 
Da har jeg bestil tester på nett, så om de er sjapp med sendingen og jeg får de på fredag så blir det en test lørdag ... vist ikke må jeg nødt og vente til over helgen :p

Huff blir en lang uke :rolleyes: :laughing002

Har også bestilt flere tester [emoji85] Håper de kommer før fredag for nå er jeg tom [emoji13][emoji23]
Krysser fingre for deg [emoji173]️
 
Har også bestilt flere tester [emoji85] Håper de kommer før fredag for nå er jeg tom [emoji13][emoji23]
Krysser fingre for deg [emoji173]️
Takk jeg krysser alt jeg har her :laughing002
Gruer meg til og teste kjenner jeg... :p
 
Så kjekt:D Jeg skal på ul kl.11. Spent på om jeg må gå veldig mye lenger på medisiner eller ikke. Hvilke med. går du på?Måtte du kjøpe ekstra i går?

Håper det gikk bra på ul :) bruker Bemfola 150 denne gangen. Respondert mye bedre på denne enn Gonal-F som jeg brukte på forrige forsøk. Måtte kjøpe inn to nye sprøyter med Bemfola i går + 1 orgalutran.
 
Håper det gikk bra på ul :) bruker Bemfola 150 denne gangen. Respondert mye bedre på denne enn Gonal-F som jeg brukte på forrige forsøk. Måtte kjøpe inn to nye sprøyter med Bemfola i går + 1 orgalutran.

Både og. 8-10 egg på hver side. Men får ikke vite før fredags ettermiddag om det blir totalfrys etter uttak mandag, eller innsett onsdag (mulig overstimulering). Måtte kjøpe to ekstra orgalutran jeg også. Håper på innsett - hvis ikke sitter jeg med en eggløsningssprøyte jeg ikke har bruk for:nailbiting:
 
Back
Topp