16 dager overtid, negativ test

Bkno3901192

Andre møte med forumet
hei! Er nå 16 dager på overtid, tok min andre graviditetstest i dag og fortsatt negativ.. har vanligvis syklus på 28/29, forrige syklus var på 32. Denne måneden er jeg på syklusdag 42!!!

Har også oppdaget de to siste gangene når jeg har vært på do og bæsja at eg har blødd litt.. 5 dager mellom disse blødningene. Prøvd å lese litt på nettet om hva dette kan være, og nesten alle trådene jeg har funnet er andre som er gravide i uke 6-12 som også blør ved avføring.
Er sikker på at jeg blør fra skjeden

Bestilt time til lege men fikk ikke time før 28 februar!!

Kan jeg være gravid? Prøvd i 9 måneder nå
 
Hei! Jordmor Katrine skal ha nettmøte på torsdag, kanskje du kan legge igjen spørsmål til henne? Iallefall ettersom du ikke har legetime på enda en god stund..

Trykk her, så kommer du inn på infotråden om nettmøtet, der finner du også link til selve nettmøtet hvor du kan legge igjen spørsmål til Katrine, så svarer hun deg på torsdagen :) Masse lykke til :)
 
er jo alltid et håp, men når testen er negativ og kroppen tuller så har det ikke gått hos meg.
 
Fikk du tatt noen ny test hos legen ?
 
Nei, måtte avlyse legetimen har ikke time før i april.. enda ikke fått mens, fikk utflod med bittelitt blod en dag. Men ellers ikke noe
 
Ringte legen i dag og fikk time før. Gidder ikke flere tester da jeg er rimelig sikker nå på at jeg ikke er gravid. Får høre hva legen sier. Blir så skuffa hver gang jeg får negativ test..
 
Ringte legen i dag og fikk time før. Gidder ikke flere tester da jeg er rimelig sikker nå på at jeg ikke er gravid. Får høre hva legen sier. Blir så skuffa hver gang jeg får negativ test..
Det er kjedelig med negativ test.. så fint at du fikk time tidligere :)
 
Vært hos legen, ikke gravid.. tok noen blodprøver, men ikke noe annet å finne.. HVORDAN FÅ MENSEN TILBAKE IGJEN?! Har lyst å fortsette å prøve. Alle eggløsningstester er negative, to streker men aldri like sterke..
 
Har det på akkurat samme måte. 0 mens og negative tester for ikke å snakke om rar livmorhals.
Tatt en del el tester men skimter kun svak strek helt i "starten" av der LH streken skal være også ikke noe mer.
Til tider masse utflod....

Han har også følt livmorhalsen kjentes ut som ballong (stor og myk), noe som har gått tilbake for så å komme igjen nå. Samtidig har den vært åpen heeeeeeele tiden!

Dette forstår jeg ikke altså.

Rare kroppen :)

Sjekker og sjekker på nettet men finner ikke noe spesielt som kan forklare hva som skjer. Slitsomt å gå slik i lengden.
 
Vært hos legen, ikke gravid.. tok noen blodprøver, men ikke noe annet å finne.. HVORDAN FÅ MENSEN TILBAKE IGJEN?! Har lyst å fortsette å prøve. Alle eggløsningstester er negative, to streker men aldri like sterke..
Fikk du ikke noe henvisning til gynekolog dersom legen ikke fant noen årsak?
 
Ringte legen og hun mente jeg måtte vente til juni før jeg fikk henvisning til gynekolog. Bestilt time til akupunktør, da jeg har lest at dette funker på noen.. 4 måneder uten mens syns jeg er mye!

Skal også skjekke om vi har noen gynekologer som tar private timer her, ikke funnet noen enda..
 
Ringte legen og hun mente jeg måtte vente til juni før jeg fikk henvisning til gynekolog. Bestilt time til akupunktør, da jeg har lest at dette funker på noen.. 4 måneder uten mens syns jeg er mye!

Skal også skjekke om vi har noen gynekologer som tar private timer her, ikke funnet noen enda..
Hva begrunnet hun det med da ? Jeg hadde gått privat.
 
Blir det gynekolog neste da? Usikker på om det kan være pga. undervekt. Har vært undervektig hele livet (tynne foreldre og alltid vært sunn). Gått ned to kilo, ikke mye men kanskje nok?
Jeg hadde bestilt en time hos privat gynekolog ja.. vekten kan jo ha noe å si ja men alt annet må jo utelukkes.
 
er du sikker på du har hatt eggløsning? jeg er ikke blitt venner med sånne eggløsningstester men tror etter å prøvd temping i flere perioder at appen er enig med at jeg har eggløsning... så temper frem til eggløsning er påvist også slutter jeg til neste mens... men da får jeg pekepinne på når neste mens kommer pga tiden etter eggløsning til mens er rimelig stabil hos mange...
 
Nå har jeg værtfall endelig fått mensen!! Hadde mensen i tre dager i motsetning til mine vanlige fem til sju, men jeg tar det jeg kan få..

Dagen etter akupunktur-time nr. 2 kom mensen.
Nå skal jeg se om eggløsningen kommer. Om jeg har eggløsning vet jeg ikke, aldri prøvd med temp. Men har vel og merke aldri heller fått en helt positiv eggløsningstest
 
Nå har jeg værtfall endelig fått mensen!! Hadde mensen i tre dager i motsetning til mine vanlige fem til sju, men jeg tar det jeg kan få..

Dagen etter akupunktur-time nr. 2 kom mensen.
Nå skal jeg se om eggløsningen kommer. Om jeg har eggløsning vet jeg ikke, aldri prøvd med temp. Men har vel og merke aldri heller fått en helt positiv eggløsningstest

Jeg får bedre til tempingen enn testene, men måtte bruke litt tid før ff gav meg kryss på tempingen...
 
Back
Topp