IKM uke 12 ~ 2018

Hm, husk at vi skal egentli ikke teste før etter ikm da! Så hold motet oppe til tanta kommer [emoji173]️
Jo, men litt usikker også på om jeg hadde EL når jeg tror jeg hadde. Tok tester,men de ble sterke så svake igjen, for så å bli sterke igjen [emoji14] også kom plutselig en positiv EL test, men ingen av den typiske EL slimet. [emoji40] dette er pp1 etter MA, så forventer at syklusen er litt krøllete.
 
Skulle ikke teste igjen før etter helgen jeg. Men klarte jeg det? Eheh neiiida[emoji28]
IMG_0542.JPG
 
Jo, men litt usikker også på om jeg hadde EL når jeg tror jeg hadde. Tok tester,men de ble sterke så svake igjen, for så å bli sterke igjen [emoji14] også kom plutselig en positiv EL test, men ingen av den typiske EL slimet. [emoji40] dette er pp1 etter MA, så forventer at syklusen er litt krøllete.

Skjønner! Håper syklusen retter seg fort! Det er så tungt når ting ikke skjer som forventet med kroppen, vet alt om det..
Systemet mitt er helt ute på tur etter psprøyte slutt for to år siden, to år som prøver med rar syklus [emoji35]
Lykke til uansett[emoji18]
 
Det er helt umulig! Når jeg har startet testingen så klarer jeg ikke la være[emoji28]
Jeg håper det er en spirestrek som blir sterkere og sterkere! Orker ikke fler skyggestreker[emoji85]

Ja, krysser fingrene for det![emoji7] Du må legge ut ny test imorgen også[emoji173]️ spennende!!
 
Skjønner! Håper syklusen retter seg fort! Det er så tungt når ting ikke skjer som forventet med kroppen, vet alt om det..
Systemet mitt er helt ute på tur etter psprøyte slutt for to år siden, to år som prøver med rar syklus [emoji35]
Lykke til uansett[emoji18]
Min syklus var også helt på bærtur etter p-sprøyte. 2 år med unormal syklus. Prøvde ikke å få barn på den tiden, men gikk 5 år etter dette før jeg ble gravid. Håper det klaffer hos deg denne pp [emoji4]
 
Min syklus var også helt på bærtur etter p-sprøyte. 2 år med unormal syklus. Prøvde ikke å få barn på den tiden, men gikk 5 år etter dette før jeg ble gravid. Håper det klaffer hos deg denne pp [emoji4]

Jævla psprøyte altså[emoji35]
Kjenner jeg har mistet litt troen, neg test på 12 dpo tyder ikke bra..
 
Siden jeg har bare 1 graviditetstest igjen tenke jeg at det hadde vært kult å prøve en EL test å se hvordan den slo ut!

Den var positiv 6 mars og negativ 8 mars (el var 6 mars)
Men håper jo så inderlig på en spire da.. hva tror dere om denne?
IMG_4411.JPG
 
Siden jeg har bare 1 graviditetstest igjen tenke jeg at det hadde vært kult å prøve en EL test å se hvordan den slo ut!

Den var positiv 6 mars og negativ 8 mars (el var 6 mars)
Men håper jo så inderlig på en spire da.. hva tror dere om denne?
Vis vedlegget 249387
Ville ikke ha stolt på den, naturligvis, for den kan slå ut positivt når mens nærmer seg også. Meeen, mange som opplever positive el-tester som gravide altså, så det er absolutt ikke umulig :) teste i morgen?? :D
 
Siden jeg har bare 1 graviditetstest igjen tenke jeg at det hadde vært kult å prøve en EL test å se hvordan den slo ut!

Den var positiv 6 mars og negativ 8 mars (el var 6 mars)
Men håper jo så inderlig på en spire da.. hva tror dere om denne?
Vis vedlegget 249387

Det er så vanskelig å si utifra eltester fordi de kan bli positive rett før tr kommer, men kan også bli positiv om det er en spire på vei. Er liksom endten eller. Men den er positiv hvertfall :)
 
Back
Topp