Uten bh?

MissNuts

Blir kjent med forumet
Dere som ammer, sover dere uten bh?
Min pod er 3,5 uker og brystene mine er veldig ømme og såre, så er nesten redd for å være uten bh.
Men mer behagelig å sove uten...
 
Sov med i starten pga ammeinnlegg etc, men etter ca 8-9-10 uker sov jeg uten noe. Sluttet å bruke innlegg og :)
 
Sov med bh hele ammeperioden, og/eller ammesinglet.
Du må jo ikke ha bh på deg om du ikke lekker, om det er mer behagelig uten.
Hvis puppene fortsatt er såre, kan det være lurt å gå litt uten, og få luftet litt.
Bruker du Purelan eller annen ammesalve? Har noen sett på sugetaket til babyen?
Har du forsøkt å bytte type ammeinnlegg? :)
 
Sov med bh hele ammeperioden, og/eller ammesinglet.
Du må jo ikke ha bh på deg om du ikke lekker, om det er mer behagelig uten.
Hvis puppene fortsatt er såre, kan det være lurt å gå litt uten, og få luftet litt.
Bruker du Purelan eller annen ammesalve? Har noen sett på sugetaket til babyen?
Har du forsøkt å bytte type ammeinnlegg? :)

Hvor kjøpte du den du sov med da? Den jeg bruker på dagtid er ikke så behagelig...
 
HM f.eks. har nattamme-bh som er mer behagelige å sove med. [emoji4]
 
Hvor kjøpte du den du sov med da? Den jeg bruker på dagtid er ikke så behagelig...

Brukte for det meste noen fra H&M, som er helt uten spiler, og som i grunn bare holdt ammeinnleggene på plass, men ikke noe særlig mer. :p
Brukte ammesingletene deres også, de er helt knall! Hadde det ikke vært for at det synes at de er ammesingleter, hadde jeg brukt dem mer ellers også. :D
 
Jeg lakk så mye i starten så sov med noen myke, fra Bravado. Da jeg hadde spreng de første dagene brukte jeg de magebåndene som en skal ha over buksa (burkte dem aldri til det) og bare bytta på dem, det hjalp litt.
 
Jentungen er 6,5 mnd og jeg lekker fremdeles ganske mye, så er nødt til å sove med bh og ammeinnlegg.
Gleder meg helt sykt til den dagen jeg kan sove uten igjen:rolleyes:
 
Jeg sov med ammebh. Det ene brystet lakk om jeg ammet på det andre, så hadde blitt veldig vått i senga. :p
 
Lå med bh og amme innlegg i et år med første, regner med å måtte gjøre det samme nå. Overproduserer veldig og vil ikke dynke sengen i melk
 
Brukte for det meste noen fra H&M, som er helt uten spiler, og som i grunn bare holdt ammeinnleggene på plass, men ikke noe særlig mer. :p
Brukte ammesingletene deres også, de er helt knall! Hadde det ikke vært for at det synes at de er ammesingleter, hadde jeg brukt dem mer ellers også. :D

Kanskje jeg skal sjekke ut dem da☺
 
Sover uten, men har så mye melk til tider at det blir endel gris :D Lagt ett håndkle i sengen så melken kan lekke der istedet på sengetøyet :) Men her har jeg bare ammebher og ammesingleter ifra H&M som jeg bruker :)
 
Fant noen fantastiske bher på Kapahl [emoji4]
Veksler litt mellom å sove med og uten bh nå. Puppene er så ømme og såre, at bhen «beskytter» litt. Samtidig irriterer den også [emoji23]
 
Sov med bh hele ammeperioden, og/eller ammesinglet.
Du må jo ikke ha bh på deg om du ikke lekker, om det er mer behagelig uten.
Hvis puppene fortsatt er såre, kan det være lurt å gå litt uten, og få luftet litt.
Bruker du Purelan eller annen ammesalve? Har noen sett på sugetaket til babyen?
Har du forsøkt å bytte type ammeinnlegg? :)

Både Purelan og Mam, sistnevnte er best. Byttet innlegg også, men bruker de som regel ikke.
De så på takene på sykehuset og på helsestasjonen og alt virket bra. Men det kan jo ikke være helt bra, siden det fortsatt er såpass vondt, etter én måned.
 
Jeg brukte bare ammesinglett med innlegg inni. Synes det var behagelig å gå med og lakk en del så kunne ikke gå uten noe.
 
Både Purelan og Mam, sistnevnte er best. Byttet innlegg også, men bruker de som regel ikke.
De så på takene på sykehuset og på helsestasjonen og alt virket bra. Men det kan jo ikke være helt bra, siden det fortsatt er såpass vondt, etter én måned.

Få noen til å se på det igjen, og pass på å føre babyen til brystet, og ikke motsatt. Be dem sjekke tunge- og leppebåndene også. :)
 
Sover med bh og innlegg. Elsker å sove uten men når det lekker så mye så er jeg redd for å sitte fast i sengetøyet etterhvert :p
 
Bruker ammebh om natten og hele dagen. Brukte før ammeinnlegg men trenger ikke det noe mer.
 
Back
Topp