Brain storming på banner navn

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Noen forslag på hva den skjultegruppen kan hete på en banner som vi har under nicket?
 
Ja Tamara sa hun skulle lage [emoji1305][emoji171] men vi trenger et forslag på banner. Vi vil ikke flagge å ha aleneforeldre under nicket.
 
Noen forslag på hva den skjultegruppen kan hete på en banner som vi har under nicket?
Supervanskelig, for min del heier jeg litt på noe som ikke flagger at vi er alene, men som likavel folk kanskje forstår om de tenker seg litt om?

Hva med noe sånt som
"Enestående foreldre" eller lignende?

Edit: Når jeg tenker meg om så poppet nok det navnet opp pga enestående familier som er en organisasjon jeg har hørt om, men ikke kjenner til
 
Hva med en av disse: (likte enestående familier også[emoji6])
1.Superwoman/men
2.Superforeldre
3. De enestående
4. Likte også det Tamara lagde: sommerfuglene
5. Fønix foreldre
6. Strong

Ja noe som poppet opp i hodet. Ikke de beste kanskje men noen forslag. [emoji4][emoji12]
 
Det var kleine forslag.. :p
Jeg vet ikke, men enig i at det ikke trenger å være noe som ikke flagger at vi er alene :)
 
Supernova / Supernovaene?
En supernova oppstår på slutten av «levetiden» til en stjerne. Det er bare stjerner med en masse på over åtte solmasser som kan vokse til superkjemper, og dermed ender opp som supernovaer

Jeg liker tanken på at vi er superkjemper med stor masse (som ikke eksploderer) :)

Standing tall / Stand tall
Som symboliserer mennesker som er modige og stolte.


Sommerfuglene var koselig, men jeg assosierer det nok mer mot en terminklubb (juni/juli/august), for ikke å snakke om at det assosieres med sol og sommer, og jeg tenker at dere/vi er alene enten solen skinner eller det snør, så personlig synes jeg tittelen er litt "misvisende" og ikke symboliserer helt det vi er uten at det skal flagges som "vi som er alene".
 
Supernova / Supernovaene?
En supernova oppstår på slutten av «levetiden» til en stjerne. Det er bare stjerner med en masse på over åtte solmasser som kan vokse til superkjemper, og dermed ender opp som supernovaer

Jeg liker tanken på at vi er superkjemper med stor masse (som ikke eksploderer) :)

Standing tall / Stand tall
Som symboliserer mennesker som er modige og stolte.


Sommerfuglene var koselig, men jeg assosierer det nok mer mot en terminklubb (juni/juli/august), for ikke å snakke om at det assosieres med sol og sommer, og jeg tenker at dere/vi er alene enten solen skinner eller det snør, så personlig synes jeg tittelen er litt "misvisende" og ikke symboliserer helt det vi er uten at det skal flagges som "vi som er alene".

Jeg likte veldig godt begge de forslagene. Holder gjerne en knapp på supernova[emoji173]️
 
Noen som greier å lage en pole som man kan stemme på de forslag som er? Eller har noen flere forslag før en sånn lages? [emoji170][emoji172]
 
Back
Topp