Hvor lenge hadde du og pappaen vært sammen før dere bestemte dere for å få barn?

Ja, det var planlagt. Vi bestemte oss for og begynne å prøve da vi hadde vært sammen i nesten 3,5 år. Vi hadde snakket om det en stund allerede men ville vente til vi hadde overtatt den nye boligen vår (vi kjøpte under byggingen og ventet i 8 måneder), blant annet.
 
Last edited:
Vi hadde vært sammen i 4 år [emoji4]
 
Ble gravid etter 5-6 mnd og vi ble kjempe glade [emoji1] ble gravid igjen 3 mnd etter babyen ble født og nå venter vi nummer 3 [emoji173]️
 
Planla ikke. Hadde vært sammen i 5 år :)
 
Ganske nøyaktig to år. Vi begynte å bli voksne, hadde akkurat kjøpt hus og "alle" rundt oss hadde barn og var i gang med nr to og tre. Vi så ingen grunn til å vente, fint å ha små barn ca samtidig med venner og familie.
 
Var sammen en mnd den dagen jeg fant ur jeg var gravid gitt.

Nei. Det var ett uhell. Hoppe av i svingen er ikke prevensjonsmåte gitt. Men for all del. Ungen er i dag 12 år og vi har vært dammen i 13 år om noen måneder [emoji23]
 
Snakket tidlig om at vi begge ville ha barn og at vi ville få barn litt tidlig. Hadde vel vært sammen i 4-5 år da vi begynte å prøve. Synes det passet perfekt. Hadde da bodd sammen en stund og kjente hverandre godt :)
 
Hadde vært sammen i 10 år da vi bestemte oss for å få barn[emoji4] ble sammen når vi var 16 og 17 år[emoji4]
 
Ble sammen i januar, begynte å prøve aktivt i september.. to år senere ble vi gravid ved hjelp av prøverør
 
Tja.. Ca 6-7 mnd? Ikke planlagt for å si det sånn :p nå har vi to, 2 og 4 år :)
 
Planlagt. Hadde vært sammen i elleve år og gift i nesten tre da førstemann kom. Har straks vært sammen i femten år og har to barn.
 
Vi var sammen ca 3,5 år før jeg ble gravid [emoji4]
 
Var sammen i 1,5 år før vi bestemte oss for at nå prøver vi, men hadde planlagt å få barn sammen siden starten [emoji4]
 
Vi snakket om det fra første stund, og begynte å prøve da vi hadde vært sammen rundt 6-7 mnd. :)
7 mnd senere var junior i magen.
 
Vår første var ikke planlagt, vi hadde snakket om å vente litt til uka før testen ble positiv. Hadde vært sammen i 6,5 år da.
 
Back
Topp