Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Åh forresten så utrolig gøy med slike datoer og fremskritt hos A :Heartred 3 gangen skal det skje!
 
Hurra for lille som ruller så fint begge veier :D
Stas med de små når man kan se tilbake på den tøffe prosessen det var å lage de. Men utrolig nok virker de problemene så små nå ❤️

Kondolerer med din oldemor ❤️

Lykke til med dåp til helgen! Det blir nok stas!
Takk for det, Avocado❤️ Sitter igjen med mange gode minner, og heldigvis rakk hun oppleve lille A❤️
Ja, hele prosessen er nesten glemt, ganske fantastisk sånn sett. Men vekkes nok raskt i live igjen når man bestemmer seg for søsken. Forhåpentligvis blir det lettere neste gang❤️

Men Gud for en skummel opplevelse dere har hatt!! Rakk ikke kommentere når jeg leste istad. Vet ikke hva jeg hadde gjort hadde det vært meg :confused:
 
Så trist,men samtidig godt når en vet at de hadde et fullt liv :)

Hvorfor er det så vanskelig å si ifra ? Vi skal på ferie med svigerfamilien min snart og jeg er redd for å si ifra til de så har grudd meg endel. Men det er jo bare idiotisk ;)[/QUOTE]
Åh forresten så utrolig gøy med slike datoer og fremskritt hos A :Heartred 3 gangen skal det skje!
Ja, vet du.. Det lurer jeg på også. Er vel kanskje fordi vi ikke er like trygge på dem som vår egen familie? Ille å ikke tørre å si i fra men..

Hvor skal dere på ferie??

Kjempe stas med fremskritt og datoer, spesielt når det blir som i dag ❤️
 
Takk for det, Avocado❤️ Sitter igjen med mange gode minner, og heldigvis rakk hun oppleve lille A❤️
Ja, hele prosessen er nesten glemt, ganske fantastisk sånn sett. Men vekkes nok raskt i live igjen når man bestemmer seg for søsken. Forhåpentligvis blir det lettere neste gang❤️

Men Gud for en skummel opplevelse dere har hatt!! Rakk ikke kommentere når jeg leste istad. Vet ikke hva jeg hadde gjort hadde det vært meg :confused:

Godt at hun fikk oppleve A, det hadde hun sikkert stor glede av ❤️

Vet dere hvor og når dere vil gjøre forsøk? Dere hadde vel et par på frys i Porsgrunn?
Dessverre er det jo slutt på søskenforsøk der, men man får jo bruke opp fryste egg heldigvis :)

Veldig ekkel opplevelse ja :nailbiting:
Sitter i litt enda og merker jeg er litt mer skvetten på gulp nå, men forhåpentligvis skjer det ikke igjen!
 
Så trist,men samtidig godt når en vet at de hadde et fullt liv :)

Hvorfor er det så vanskelig å si ifra ? Vi skal på ferie med svigerfamilien min snart og jeg er redd for å si ifra til de så har grudd meg endel. Men det er jo bare idiotisk ;)

Ja, vet du.. Det lurer jeg på også. Er vel kanskje fordi vi ikke er like trygge på dem som vår egen familie? Ille å ikke tørre å si i fra men..

Hvor skal dere på ferie??

Kjempe stas med fremskritt og datoer, spesielt når det blir som i dag ❤️[/QUOTE]
Ja det må være noe slikt. Egentlig veldig teit. Men jeg vil ikke skape noe trøbbel da vi blir jo ganske stuck sammen. Men har pratet mye med samboer om det og vi er enige om å gjøre endel aktiviteter sammen som familie når ting blir for intenst.

Du, dere må ha masse lykke til med dåpen! Håper det går greit, og at dere er glad for å være ferdig med det på kvelden! Vi brukte nesten til tirsdag å komme til hektene. Denne uken har det vært så chill å være hjemme og ikke ha noe å måtte planlegge til. Dere har kanskje begravelsen neste uke ?
Godt at hun fikk oppleve A :happy: kanskje dere har tatt bilder og ?
 
Godt at hun fikk oppleve A, det hadde hun sikkert stor glede av ❤️

Vet dere hvor og når dere vil gjøre forsøk? Dere hadde vel et par på frys i Porsgrunn?
Dessverre er det jo slutt på søskenforsøk der, men man får jo bruke opp fryste egg heldigvis :)

Veldig ekkel opplevelse ja :nailbiting:
Sitter i litt enda og merker jeg er litt mer skvetten på gulp nå, men forhåpentligvis skjer det ikke igjen!
Vi har to på frys i Porsgrunn, så det blir å prøve de først. Man kan jo håpe på full treff:p går det ikke, så går vi nok for FS igjen. Orker ikke reise hele Norge rundt, om ikke Porsgrunn har startet opp igjen da :) men det blir ikke noe før tidligst april neste år tror jeg. Vil ha ett år med full inntekt igjen. Hva tenker dere om søsken da?

Skjønner at den sitter i altså! Panikken hadde nok tatt meg tror jeg. Gulper hun mye til vanlig eller??
 
Ja det må være noe slikt. Egentlig veldig teit. Men jeg vil ikke skape noe trøbbel da vi blir jo ganske stuck sammen. Men har pratet mye med samboer om det og vi er enige om å gjøre endel aktiviteter sammen som familie når ting blir for intenst.

Du, dere må ha masse lykke til med dåpen! Håper det går greit, og at dere er glad for å være ferdig med det på kvelden! Vi brukte nesten til tirsdag å komme til hektene. Denne uken har det vært så chill å være hjemme og ikke ha noe å måtte planlegge til. Dere har kanskje begravelsen neste uke ?
Godt at hun fikk oppleve A :happy: kanskje dere har tatt bilder og ?[/QUOTE]
Godt du har fått pratet med sambo om det! Da kan jo kanskje han si i fra om det skulle være noe også :)

Huff! Brukte dere to dager? Håper virkelig ikke det blir så intenst her altså. Jeg kommer nok til å være kjempe sliten, men håper A kommer unna. Jeg skal være hårmodell, ha hudpleie og på mammamagetrening på mandagen igjen, så blir full rulle den dagen, men resten av uka har jeg ingen planer og sånn bør det kanskje da forbli. Usikker på om begravelsen blir til uka eller begynnelsen på neste der igjen faktisk, håper det drøyer litt :(
 
Ja, vet du.. Det lurer jeg på også. Er vel kanskje fordi vi ikke er like trygge på dem som vår egen familie? Ille å ikke tørre å si i fra men..

Hvor skal dere på ferie??

Kjempe stas med fremskritt og datoer, spesielt når det blir som i dag ❤️
Ja det må være noe slikt. Egentlig veldig teit. Men jeg vil ikke skape noe trøbbel da vi blir jo ganske stuck sammen. Men har pratet mye med samboer om det og vi er enige om å gjøre endel aktiviteter sammen som familie når ting blir for intenst.

Du, dere må ha masse lykke til med dåpen! Håper det går greit, og at dere er glad for å være ferdig med det på kvelden! Vi brukte nesten til tirsdag å komme til hektene. Denne uken har det vært så chill å være hjemme og ikke ha noe å måtte planlegge til. Dere har kanskje begravelsen neste uke ?
Godt at hun fikk oppleve A :happy: kanskje dere har tatt bilder og ?[/QUOTE]
Klikk for quoten her nå!
 
Vi har to på frys i Porsgrunn, så det blir å prøve de først. Man kan jo håpe på full treff:p går det ikke, så går vi nok for FS igjen. Orker ikke reise hele Norge rundt, om ikke Porsgrunn har startet opp igjen da :) men det blir ikke noe før tidligst april neste år tror jeg. Vil ha ett år med full inntekt igjen. Hva tenker dere om søsken da?

Skjønner at den sitter i altså! Panikken hadde nok tatt meg tror jeg. Gulper hun mye til vanlig eller??

Håper dere klarer dere med kun fryseforsøk i jakten på nr 2. Må være lov å håpe at veien blir kortere når kroppen har skjønt greia en gang tidligere ;)

Vi har ingen på frys og setter en strek for IVF fullstendig. Orker ikke mer av det og tenker at søsken får komme om skjebnen vil :)
Blir nok litt temping, EL-tester og sikkert Letrozol/Pergo men ikke mer sprøyter og uttak på oss :) Aktiv prøving blir tidligst høsten neste år tror jeg, men prevensjon gidder vi ikke så alt kan skje :rolleyes:
I utgangspunktet er vi fornøyde med å ha fått S, så søsken blir en bonus :)

S gulper en del ja. Bruker en del tid på raping for å unngå det, men er ikke alltid det hjelper, og ikke alltid rapen kommer.
Blir å vaske en del nedgulpa klær hver dag, både hennes og mine smiley-chores003:p
 
Ja det må være noe slikt. Egentlig veldig teit. Men jeg vil ikke skape noe trøbbel da vi blir jo ganske stuck sammen. Men har pratet mye med samboer om det og vi er enige om å gjøre endel aktiviteter sammen som familie når ting blir for intenst.

Du, dere må ha masse lykke til med dåpen! Håper det går greit, og at dere er glad for å være ferdig med det på kvelden! Vi brukte nesten til tirsdag å komme til hektene. Denne uken har det vært så chill å være hjemme og ikke ha noe å måtte planlegge til. Dere har kanskje begravelsen neste uke ?
Godt at hun fikk oppleve A :happy: kanskje dere har tatt bilder og ?
Godt du har fått pratet med sambo om det! Da kan jo kanskje han si i fra om det skulle være noe også :)

Huff! Brukte dere to dager? Håper virkelig ikke det blir så intenst her altså. Jeg kommer nok til å være kjempe sliten, men håper A kommer unna. Jeg skal være hårmodell, ha hudpleie og på mammamagetrening på mandagen igjen, så blir full rulle den dagen, men resten av uka har jeg ingen planer og sånn bør det kanskje da forbli. Usikker på om begravelsen blir til uka eller begynnelsen på neste der igjen faktisk, håper det drøyer litt :([/QUOTE]
Ja det må være noe slikt. Egentlig veldig teit. Men jeg vil ikke skape noe trøbbel da vi blir jo ganske stuck sammen. Men har pratet mye med samboer om det og vi er enige om å gjøre endel aktiviteter sammen som familie når ting blir for intenst.

Du, dere må ha masse lykke til med dåpen! Håper det går greit, og at dere er glad for å være ferdig med det på kvelden! Vi brukte nesten til tirsdag å komme til hektene. Denne uken har det vært så chill å være hjemme og ikke ha noe å måtte planlegge til. Dere har kanskje begravelsen neste uke ?
Godt at hun fikk oppleve A :happy: kanskje dere har tatt bilder og ?
Godt du har fått pratet med sambo om det! Da kan jo kanskje han si i fra om det skulle være noe også :)

Huff! Brukte dere to dager? Håper virkelig ikke det blir så intenst her altså. Jeg kommer nok til å være kjempe sliten, men håper A kommer unna. Jeg skal være hårmodell, ha hudpleie og på mammamagetrening på mandagen igjen, så blir full rulle den dagen, men resten av uka har jeg ingen planer og sånn bør det kanskje da forbli. Usikker på om begravelsen blir til uka eller begynnelsen på neste der igjen faktisk, håper det drøyer litt :([/QUOTE]
Skjønner deg.. begravelser er jo alltid tøft.
Det som var slitsomt var jo at vi hadde masse med oss hjem som skulle ryddes og sorteres og det brukte jeg to dager på å ordne innimellom babyen. Vi var så slitne og tror vi la oss i 20 tiden. Så gråt jo K mye og styrte så det gjorde at vi ble ekstra slitne.. Hadde samboer visst at det var så lang dag og travelt så hadde han tatt fri mandagen så han. Men så har jo jeg revmatisme og blir ekstra påvirket under store sammenkomster og fysisk sliten så det trenger jo ikke bety at det er normalen for alle. Håper at A slipper unna og ikke blir alt for sliten så går det nok fint. I værste fall får du avlyse mandagen skulle det være helt krise,selv om det høres veldig gøy ut:happy:
 
Hvordan gikk dåpen ? Det var i går, ikke sant ? :)
 
Hvordan gikk dåpen ? Det var i går, ikke sant ? :)
Dåpen gikk bra! :) I kirken ble det til at vi satt i sakristiet da A ikke ville roe seg ute i kirken. Så jeg ammet igjennom gudstjenesten, noe som virkelig var helt greit :p
Festen etterpå gikk også bra! Jeg var beinhard på at A skulle sitte i stolen sin og ikke fly fra fang til fang. Når hun ble utålmodig, la jeg henne på matten sin på gulvet og de som evt ville, fikk legge seg ned å leke med henne der. Tror jeg fikk mye igjen for det altså :)
Mamma var helt super den dagen og tok masse ansvar i form av fiksing av mat, kaker, rydding osv. Mannen skuffet meg, da han ikke gjorde noen verdens ting. Men det er typisk han. Håper svigermor ble flau, for det er sånn han er oppdratt..
Men alt i alt hadde vi en fin dag, og A fikk mange fine gaver :D
 
Dåpen gikk bra! :) I kirken ble det til at vi satt i sakristiet da A ikke ville roe seg ute i kirken. Så jeg ammet igjennom gudstjenesten, noe som virkelig var helt greit :p
Festen etterpå gikk også bra! Jeg var beinhard på at A skulle sitte i stolen sin og ikke fly fra fang til fang. Når hun ble utålmodig, la jeg henne på matten sin på gulvet og de som evt ville, fikk legge seg ned å leke med henne der. Tror jeg fikk mye igjen for det altså :)
Mamma var helt super den dagen og tok masse ansvar i form av fiksing av mat, kaker, rydding osv. Mannen skuffet meg, da han ikke gjorde noen verdens ting. Men det er typisk han. Håper svigermor ble flau, for det er sånn han er oppdratt..
Men alt i alt hadde vi en fin dag, og A fikk mange fine gaver :D
Skulle ønske jeg og var like hard,da hadde nok K hatt en bedre dag. Man lærer av sine feil!
Så godt dere koste dere da og at mammen din hjalp til! Dårlig gjort av mannen å gjøre så lite ass.. har svigermor sagt noe i ettertid eller?
 
Skulle ønske jeg og var like hard,da hadde nok K hatt en bedre dag. Man lærer av sine feil!
Så godt dere koste dere da og at mammen din hjalp til! Dårlig gjort av mannen å gjøre så lite ass.. har svigermor sagt noe i ettertid eller?
Ikke sagt noen ting.. Tror ikke de alltid ser det selv nemlig. Jeg kjefter og smeller hjemme rett som det er, fordi han aldri klarer å rydde ordentlig opp etter seg. Nevner det for svigers innimellom og da bare beklager svigermor seg for at han er sånn, hun sier hun har prøvd, men ikke hardt nok tydeligvis :p
 
Ikke sagt noen ting.. Tror ikke de alltid ser det selv nemlig. Jeg kjefter og smeller hjemme rett som det er, fordi han aldri klarer å rydde ordentlig opp etter seg. Nevner det for svigers innimellom og da bare beklager svigermor seg for at han er sånn, hun sier hun har prøvd, men ikke hardt nok tydeligvis :p
Sånn oppdragelse er det verste.. så kjipt at de unnskylder ham, og ikke ser det! Er iallefall enkelt å si at slik skal ikke våre barn bli!
Samboer her var ikke vandt til å legge skittentøy etter han hadde vært i dysjen i skittentøsykurven fordi mammaen alltid plukket opp etter ham.
Vært noen kamper for å si det slik.:inpain:
 
7 måneder❤️

I morgen er den lille kroppen som ligger inntil meg blitt hele 7mnd! Tiden raser virkelig avsted:wideyed:

Lille A er blid som dagen er lang, mammadalt, leken, elsker å utforske og har lakenskrekk om kvelden.

Hun har utviklet seg masse de siste to månedene. Ruller rundt som en gal, kryper bortover gulvene, står på alle fire og gynger, sitter selv i noen minutter og jobber iherdig med å komme seg opp i sittende selv. Lyder er også morsomme å jobbe med og vi hører godt at hun er tilstede :joyful:

Hverdagen som mamma er fin, men byr også på utfordringer. Lite søvn resulterer i en sliten og frustrert mamma, så det er langt fra rosenrødt. Noen ganger tenker jeg at et barn til er uaktuelt, men så får man noen gode dager og da er man tilbake på tanken om en til, riktig nok ikke med det første :p

Ellers ser vi fram i mot ferie med pappaen! 3 uker i Spania blir interessant! 1 uke på Gran Canaria nå i april/mai gikk bra, så vi håper at det skal gå like bra. Varmen her hjemme nå i slutten av mai var også en grei indikator på at det skal gå bra, i hvert fall på dagtid ;) Så nedtellingen er i gang!
 
7 måneder❤️
I morgen er den lille kroppen som ligger inntil meg blitt hele 7mnd! Tiden raser virkelig avsted:wideyed:

Lille A er blid som dagen er lang, mammadalt, leken, elsker å utforske og har lakenskrekk om kvelden.

Hun har utviklet seg masse de siste to månedene. Ruller rundt som en gal, kryper bortover gulvene, står på alle fire og gynger, sitter selv i noen minutter og jobber iherdig med å komme seg opp i sittende selv. Lyder er også morsomme å jobbe med og vi hører godt at hun er tilstede :joyful:

Hverdagen som mamma er fin, men byr også på utfordringer. Lite søvn resulterer i en sliten og frustrert mamma, så det er langt fra rosenrødt. Noen ganger tenker jeg at et barn til er uaktuelt, men så får man noen gode dager og da er man tilbake på tanken om en til, riktig nok ikke med det første :p

Ellers ser vi fram i mot ferie med pappaen! 3 uker i Spania blir interessant! 1 uke på Gran Canaria nå i april/mai gikk bra, så vi håper at det skal gå like bra. Varmen her hjemme nå i slutten av mai var også en grei indikator på at det skal gå bra, i hvert fall på dagtid ;) Så nedtellingen er i gang!

Koselig med oppdatering fra denne kanten :)

Gratulerer med 7 mnd :D
Som tiden flyr! Jeg syns jo at du akkurat fødte egentlig :p

Høres ut som hun har det supert og er en skikkelig godjente ❤️
Det er stas å følge med på utviklingen og hvordan de jobber med og klarer nye ting hele tiden. For en vilje tenker jeg!

Det blir sikkert kos i Spania :) God tur!
 
Gratulerer med 7 mnd! Tenk snart en 1 åring i hus!
Det ER ikke alltid rosenrødt, og det synes jeg er så bra at du sier noe om.

Kos dere masse på ferie :happy:
 
Koselig med oppdatering fra denne kanten :)

Gratulerer med 7 mnd :D
Som tiden flyr! Jeg syns jo at du akkurat fødte egentlig :p

Høres ut som hun har det supert og er en skikkelig godjente ❤️
Det er stas å følge med på utviklingen og hvordan de jobber med og klarer nye ting hele tiden. For en vilje tenker jeg!

Det blir sikkert kos i Spania :) God tur!
Var på tide med en liten en :p

Og ja, det føles som jeg fødte for litt siden, men så har det jaggu blitt en stund. Koser meg med bilder og det jeg har av minner fra tiden med magen. Er ganske fjernt at den lille snuppa var mageboeren, men Gud så glad jeg er for at det ble akkurat henne av alle de befruktede eggene! Det var definitivt en mening med alle forsøkene❤️

Utviklingen er stas! Selv om jeg noen ganger skulle ønske at jeg kunne bremse den, for nå er hun snart ikke liten baby lenger, men et lite barn:wideyed: men det kjenner du vel til, for snuppa di ligger ikke så langt etter mi❤️
 
Gratulerer med 7 mnd! Tenk snart en 1 åring i hus!
Det ER ikke alltid rosenrødt, og det synes jeg er så bra at du sier noe om.

Kos dere masse på ferie :happy:
Ja, fysj.. Sommeren går jo gjerne unna, så snart er hun 1 år. Den tanken orker jeg ikke helt enda kjennner jeg :p Bra med dere?
 
Back
Topp